Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד גם נייד של MSI גרוע + כמה שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

7400 מקביל אולי ל6600 רגיל (וגם זה תלוי במה , השוואה אחד על אחד)

ואל תשכח ש6600 רגיל לעומת כרטיס מודרני (8600GT , לא יותר מדי) לא מגיע אפילו לחצי מהביצועים (8600 דומה למדי ל7600GT בביצועים)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמו שאמרתי קודם, ה-GeForce Go 7400 מגיע כמעט לרמה של ה-6600GT השולחני שלי

הנייד HP שבא איתו עלה בזמנו 5800 שקל או משהו בסגנון (+800 על הרחבת אחריות לשנתיים נוספות) וזה היה לפני שנה

 

אז ניידים עם כרטיסי מסך נפרדים (וסבירים) זה כבר לא במחירים מגוחכים

 

נכון,אבל ה6600GT הוא כבר כרטיס ישן,אישית יש לי אותו על OC

500@575

1000@1150

ועדיין קשה לו להריץ משחקים ,רק משחקים מלפני שנה + רצים עליו על הגדרות גבוהות ומדי פעם אפילו מרשה לי להפעיל AA ו AF.

למשל Dirt לא פועל לי חלק אפילו על LOW.

המשחק היחיד שרץ לי על המחשב טוב על LOW זה Test Drive Unlimited וגם זה בקושי.

היום צריך בשביל להריץ משחקים חדשים מינימום 7900 go.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא הבנתם את הכוונה בכלל

 

הכוונה שלי הייתה שהיום אפשר להשיג גם בנייד כרטיס מסך לא מובנה באיכות טובה+ ובמחיר מצוין

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לבסוף נקנה DELL 6400, תודה רבה על העזרה.

 

שאלה קטנה, כרגע מותקן עדיין הויסטה, כאשר שום תוכנה לא פועלת יש שימוש בכ-55% מהזכרון כלומר בערך 550 מגה מתוך 1024, זה בגלל הויסטה?

מומלץ להחליף ל-XP? לפרמט או רק להחניס את הדיסק של ה-XP והוא ישאל אותי אם להחליף?

:?

פורסם

Vista מתחרעת על הזיכרון, ה-XP הרבה פחות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תתחדש.

בחירה מצויינת לתקציב שלך.

 

 

אתה לא צריך להבהל מכך שהזכרון נזלל.

אצלי המחשב בעבודה עובד מצויין ומהר עם 80 אחוז זכרון תפוס קבוע.

כנראה הויסטה משריינת את הזכרון מראש.

 

לדעתי אל תחליף ל XP.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עם כבר יש פה שרשור ניידים אני אתעלק. אני כרגי עומד בפני רכישת נייד בארה"ב בתקציב די קטן של כ 700-800 דולר. והשאלה שלי היא לגבי dell d620 ואיך הוא עומד ביחס לסדרה T של thinkpads? ועוד משהו האם אני אקבל אחריות מהיבואן של דל על מחשב שנקנה בחול? תודה

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אחלה מכשיר, בגדול מקביל לסדרה T מבחינת משקל וביצועים , למרות שכיום אין לסדרה T נייד חזק כמו ה d620.

לדעתי הקניה הטובה ביותר שאפשר לעשות כיום.

 

רק משיקולי תקציב וגודל מסך - קניתי את ה d520 שהוא אותו דבר, רק עם מסך גדול יותר.

 

אגב, המחיר של ה d620 בארץ הוא בסביבות ה7000 שקל למחשב 2 גיגהרץ עם 1 גיגה זכרון ודיסק 120

אם אם המחיר בארה"ב לא זול משמעותית, לא הייתי קונה שם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...