Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד גם נייד של MSI גרוע + כמה שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אירלנד זה מה שכתוב על האריזה ועל המחשב....

זה לא השפיע על ההחלטה שלי לקנות DELL ולא ידעתי על כך עד שלא סופק לי המחשב.

 

CEYAL, אני מסכים עם כל מלה.

 

בסופו של יום, כל אחד יכול לגשת ולקנות את הג'אנק הסיני שלו, בשביל לחסוך כמה שקלים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
X3100 משמעותית יותר חזק מה-GMA950, אבל בפני עצמו גם ה-X3100 לא משהו

בתקציב (גם שלך פיליפ, וגם שלך יבין) נכנסים ניידים עם GeForce Go 7300 או 7400 (ה-7400 בד"כ במחשבי HP)

 

תוכל להגיד לי אולי איפה יש מחשב בעל נתונים כאלה בתקציב שלי? שם חנות? לינק לאתר יעזור מאוד.

 

תודה :-)

פורסם

אותי מעניין מאיפה אתם מעידים בפה מלא שכל היצור הסיני הוא זבל שלא עובר בקרת איכות

 

 

לפוצץ בכותרות עיתונים פופוליסטיות כמו סיני זה זבל זה לא רציני וענייני

 

מעניין אותי מאיפה אתה שואב את הידע המוחלט על בקרת האיכות שלהם

לא שאני אומר שאתם טועים אני פשוט אשמח לדעת יותר

 

לפי IBM הם רכשו את כל חטיבת המיחשוב האישי

פורסם
לפי IBM הם רכשו את כל חטיבת המיחשוב האישי

ספק אם תשמע תלונות לגבי המחשבים הניידים המסורתיים של IBM שעדין נמכרים תחת שליטת לנובו (כגון הדגמים המוכרים, ה-T60 וכיו"ב) אלא על המחשבים המקוריים של לנובו.

פורסם

אבנר

אני עובד בתחום. אני מקבל מידע מהיבואנים למיניהם ואני שומע ונתקל בתקלות חוזרות ונשנות בלנובו.

תוסיף לזה את השירות שמתחת לכל ביקורת של היבואן, ואתה מקבל תמונה שהיא לא כל כך ורודה.

 

עניין השירות אגב, מספר מחשבים במספר פעמים לא קשורים, שנשלחו לתיקון וחזרו עם הבעיה אבל ללא כמה וכמה ברגים, תמיכה טכנית שעונה לך בטלפון ואומרת "אין מה לעשות/ככה זה".

 

כמו שכתב מצמץ. הבעיה היא לא מחשבי ה IBM שנושאים את הלוגו של IBM ואת השם המפורש THINKPAD.

אלו נמצאים תחת פיקוח של IBM

הבעיה היא הלנובו המקורי שרוכב על ההצלחה הזאת וזה לא מוצדק לפחות לפיע דעתי ודעת אלו שקנו אותם.

פורסם
http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=3096510

איך המחשב הזה? איזה הבדלים יש בין אינטל core 2 duo לבין AMD turion 64X2 מבחינת ביצועים וצריכת חשמל/סוללה.

 

תוותר על AMD, בניידים הם פחות טובים

 

תוכל להגיד לי אולי איפה יש מחשב בעל נתונים כאלה בתקציב שלי? שם חנות? לינק לאתר יעזור מאוד.

 

תודה :-)

 

אישית את שלי קניתי באופיס דיפו (עם תוספת אחריות ל-3 שנים, עוד בערך 800 שקל) וב-12 תשלומים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לפני חודשיים רכשתי נייד מאייבורי.

את המחשב קיבלתי תוך יומיים בגלל שלא היה את הצבע שרציתי בסניף.

מדובר ב MSI

2 גיגה רם

180 גיגה קשיח

צורב די וי די

והדובדבן שבקצפת GEFORCE 8400M GS 512MB RAM

וכמובן כל הדברים הנוספים WI FI , BLUE TOUTH, וגם יש לו מקלדת מלאה כמו של מחשב נייח ולא כמו של רוב הניידים שיש ספרות רק בשורה שלמעלה .

המחשב נמצא איתי רוב הזמן גם בעבודה וגם בבית אין לי טענות ואני מאוד מרוצה מהקנייה וגם מהשרות שקיבלתי.

בנוסף קיבלתי עכבר ותיק לנייד.

 

עלות הנייד 5000 ש"ח ואני מרוצה גם ממנו וגם מהשרות.

פורסם

המחשב שלי מצוין (אם כי ה-6xxx קצת פחות יעילים מבחינת חום = מעבירים חלק גדול ממנו למי שהמחשב יושב עליו)

אבל ה-Preload זה רצח בכוונה תחילה

רצוי מאוד להוריד את הדרייברים מהאתר של HP ולפרמט את המחשב מיד עם הקבלה שלו

 

בכל מקרה אני העדפתי אחד עם כרטיס מסך לא משולב

אמנם הבטריה מחזיקה קצת פחות (בהשוואה רופפת ל-IBM עם Core Duo ו-GMA950)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בקשר לייצור באירלנד- דבר שידוע על דל, זה שכל מחשב שקונים מהם, מיוצר ברגע ההזמנה. אין להם סטוקים עצומים של מחשבים מוכנים באיזה מחסן שכוח אל. זה למה אני ממש אוהב את דל, ואם הייתה להם נציגות ראויה בארץ הייתי קונה הכל מהם.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם
אני רואה שלא חסר ידע מחשבים בפורום.

מה שכן, אני רואה הרבה המלצות על איפה לא לקנות. מה עם מקומות מומלצים?

 

ועכשיו לקצת נצ"לש (אם Philip R ירשה, כמובן :wink:):

 

אני עכשיו בתהליכי חיפוש לפטופ, בתקציב קצת יותר גבוה (5-6K).

אני (חושב שאני...) יודע מה אני רוצה -

 

מעבד Core Duo לפחות.

זיכרון של לפחות 1Giga, עדיף 2.

כרטיס מסך נפרד.

Windows XP.

 

זה מה שאני יודע.

 

בעיקרון המחשב הוא ללימודים, אבל מעבר הוא ישמש לסרטים, אינטרנט, ואם יהיה זמן - משחקים (ולהלן הכרטיס הנפרד).

אני אשמח להמלצה על מחשב, או על מקום איכותי לקנייה, שגם אחרי הקנייה יש עם מי לדבר.

 

מחשב נייד זה לא בשביל משחקים,רוב הכרטיסי מסך שבאים עם המחשב הם חלשים.

אומנם יש גם מחשבים שבאים עם כרטיסי מסך חזקים יחסית,אבל המחיר בהתאם.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כמו שאמרתי קודם, ה-GeForce Go 7400 מגיע כמעט לרמה של ה-6600GT השולחני שלי

הנייד HP שבא איתו עלה בזמנו 5800 שקל או משהו בסגנון (+800 על הרחבת אחריות לשנתיים נוספות) וזה היה לפני שנה

 

אז ניידים עם כרטיסי מסך נפרדים (וסבירים) זה כבר לא במחירים מגוחכים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...