Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ בקשר ל 205 גיטיאי.\zx volcane


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב לקנות 205 גיטיאי, ורציתי לדעת מספר דברים...

כמה צריך לעלות לי פחות או יותר אם אני מתכוון להחליף בולמים, ברקסים, לעשות אוורול למנוע(או אולי להחליף למנוע חדש), ואם יש עוד כמה דברים חשובים שצריך להחליף(ואם אתם חושבים שיש משהו אחר שמאוד חשוב אז תגידו)

אבל העניין הוא שאני צריך לדעת כמה יעלה כל הסיפור הזה בערך. אני יודע שקשה לשאר כי אין מספיק נתונים, אך בכל זאת...

תודה

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני חושב לקנות 205 גיטיאי, ורציתי לדעת מספר דברים...

כמה צריך לעלות לי פחות או יותר אם אני מתכוון להחליף בולמים, ברקסים, לעשות אוורול למנוע(או אולי להחליף למנוע חדש), ואם יש עוד כמה דברים חשובים שצריך להחליף(ואם אתם חושבים שיש משהו אחר שמאוד חשוב אז תגידו)

אבל העניין הוא שאני צריך לדעת כמה יעלה כל הסיפור הזה בערך. אני יודע שקשה לשאר כי אין מספיק נתונים, אך בכל זאת...

תודה

 

בהנחה שאתה קונה GTI נורמלית , להחזיר אותה למצב שאפשר להנות ממנה כמו פעם יעלה כ 15K-20 K ואני לא מגזים.

 

וזה לא כולל תיקוני דש בורד למינהם וריפוד מחדש של הכיסאות.

ידידיינו המלומד RAZMEL עבר את זה על בשרו, בקרוב הוא ינדב פרטים נוספים.

פורסם
בהנחה שאתה קונה GTI נורמלית , להחזיר אותה למצב שאפשר להנות ממנה כמו פעם יעלה כ 15K-20 K ואני לא מגזים.

 

 

בהחלט. והייתי אפילו מוסיף שזה הסכום שתשקיע רק "ביישור קו". לאחר שהאוטו יהיה במצב טוב , השמירה על המצב הזה תעלה לא מעט .

פורסם

מה זה באמת הוצאות כאלה גבוהות?!?!?

ישנן מכוניות דומות באוטו קטגוריה(שעולות אותה מחיר לקנות אותם פחות או יותר), אבל כל הטיפול זול יותר משמעותית?

חשבתי אולי כיוון פיאט אונו טורבו, אבל נראה לי שאין לה שוק מספיק גדול בארץ...

פורסם
מה זה באמת הוצאות כאלה גבוהות?!?!?

ישנן מכוניות דומות באוטו קטגוריה(שעולות אותה מחיר לקנות אותם פחות או יותר), אבל כל הטיפול זול יותר משמעותית?

חשבתי אולי כיוון פיאט אונו טורבו, אבל נראה לי שאין לה שוק מספיק גדול בארץ...

 

כן, וכדאי שתדע לאן אתה נכנס לפני שאתה נכנס לשם .

פורסם

תגידו, ואם אני מחליט לקנות מכונית לא כזאת ספורטיבית נגיד 205 אחד מהדגמים(או איזהשהו מכונית אחרת שתציעו) , לא גיטיאי.

אפשר עם קצת תיקונים, שיפוצים קלים לעשות ממנה כיפית לנהיגה?

פורסם
תגידו, ואם אני מחליט לקנות מכונית לא כזאת ספורטיבית נגיד 205 אחד מהדגמים(או איזהשהו מכונית אחרת שתציעו) , לא גיטיאי.

אפשר עם קצת תיקונים, שיפוצים קלים לעשות ממנה כיפית לנהיגה?

 

כן , שקול גם ZX.

 

אבל חשוב שתדע שבכל מקרה :

 

כיפית לנהיגה =! אחזקה של לאונה :!:

פורסם
מה באמת עם איזה zx וולקן? מה אתם אומרים עליה?

 

מומלצת , אבל תלוי בתקציב שלך.

 

למה, אפשר להשיג כזאת בסביבות ה-15 אלף, נכון?

ועל איזה דגם אתם ממליצים? אני מבין שיש את ה 1.9 ואת יש ה-2.0

ויש גם טורבו דיזל...

מישהו יכול לתת קצת יותר פרטים על הדגמים שלהם?

תודה

פורסם
מה באמת עם איזה zx וולקן? מה אתם אומרים עליה?

 

מומלצת , אבל תלוי בתקציב שלך.

 

למה, אפשר להשיג כזאת בסביבות ה-15 אלף, נכון?

ועל איזה דגם אתם ממליצים? אני מבין שיש את ה 1.9 ואת יש ה-2.0

ויש גם טורבו דיזל...

מישהו יכול לתת קצת יותר פרטים על הדגמים שלהם?

תודה

 

בתאוריה הכל אפשרי , במציאות כמעט בלתי אפשרי.

 

שני הדגמים מאד מומלצים , לכל אחד היתרונות שלו.

 

1.9 קיים רק ב92'

2.0 קיים בין 93' ל96'

 

אין ט"ד בארץ תחת השם "וולקן".

 

בצע חיפוש בפורום לפרטים נוספים.

פורסם

נמרוד היקר !

 

בתור אחד שקנה לא מזמן 205 GTI אני יכול לומר לך דבר אחד ... אם אתה קונה את האוטו , ונדיר שתמצא אחד במצב טוב , ממש נדיר !

אז נתחיל מזה שתשאיר לך לפחות - 7000-8000 שקל בצד לתיקונים ע"מ שהאוטו יסע יפה ! ( ועוד לא דברנו על קוסמטיקה ... )

 

בקיצור ... אם יש לך את התקציב , לך על זה טייגר ! האוטו כייפי ומאוד נח לנהיגה .

אההה ... ושלא תחשוב שאם שמת את הסכום הזה אז האוט ויסע טוב לנצח , זהו שלא ,

כמה שאתה תלחץ עליו יותר וכמה שתוציא ממנו את מה שהוא יודע לתת צפה לעלויות אחזקה גבוהות . אההה ... אז הסכומים האלה זרקית בהנחה ויש לך חברים מיומנים בטיפול ברכב שזה חוסך לך המון שעות עבודה במוסך ( שדרך אגב , עולות הון ! ) .

 

תחשוב פעמיים ... חבל שתקנה את האוטו ותתאכזב קשות .

 

מה התקציב שיש לך לצורך רכישת רכב ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

שמע אני לא יודע בדיוק

אבל אני מניח שזה בסביבות ה-20 אלף כולל תיקונים ושיפוצים לאחר קניית רכב.

כך, שזה אומר שצריך אוטו אמין שלא יהיה הרבה במוסך כי בסופו של דבר לא יהיה כסף לתיקונים...

אז זה אחד הדברים החשובים ביותר...

כבר בדקתי כל מיני דגמים אז כך שנראה לי שהגיטיאי יוצא מהרשימה.

אבל מה אתם אומרים על הסיטרואן וולקן באמת? וחשבתי אולי גם איזה איביזה ישנה 93-94...

משהו ככה שאפשר להנות מהנהיגה, מאיץ טוב, אבל אמין...ועלויות נמוכות...

 

תודה רבה לכולם

פורסם
שמע אני לא יודע בדיוק

אבל אני מניח שזה בסביבות ה-20 אלף כולל תיקונים ושיפוצים לאחר קניית רכב.

כך, שזה אומר שצריך אוטו אמין שלא יהיה הרבה במוסך כי בסופו של דבר לא יהיה כסף לתיקונים...

אז זה אחד הדברים החשובים ביותר...

כבר בדקתי כל מיני דגמים אז כך שנראה לי שהגיטיאי יוצא מהרשימה.

אבל מה אתם אומרים על הסיטרואן וולקן באמת? וחשבתי אולי גם איזה איביזה ישנה 93-94...

משהו ככה שאפשר להנות מהנהיגה, מאיץ טוב, אבל אמין...ועלויות נמוכות...

 

תודה רבה לכולם

 

אם התקציב שלך 20K רק מהGTI ומוולקנים. חסוך לעצמך עגמת נפש עתידית.

 

נסה בכיוון של ZX/AX .

 

ד"א , לא קיים רכב בארץ שהוא גם אמין , גם מהיר , גם מהנה וגם זול לאחזקה ולרכישה.

 

או שתתפשר על חלק מהתכונות או שתמשיך לחסוך לרכב טוב יותר.


×
×
  • תוכן חדש...