Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פושעי עיריית ת"א- לדין! (תאונה מזעזעת היום בבוקר)


gluk
שימו לב! השרשור הזה בן 6137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בלי להכנס לדיון הקטנועים שלא במקומו (אולי מישהו מהמנהלים יעביר אותו מפה בבקשה). אין לי פה שום טענות לעירייה.

 

המקום הנ"ל הוא מקום למעבר הולכי רגל. לא רחב מדי וליד כביש סואן. אם העמודים לא היו שם אז היו רכבים חונים שהיו מאלצים הולכי רגל לרדת לכביש, עגלות עם ילדים בכלל לא היו עוברים שם והיה סיכוי באמת שהיינו שומעים על תאונה הפוכה - על אמא שנאלצה לרדת לכביש עם העגלה ונדרסה על ידי נהג רכב שלא שם לב.

 

ומעבר לכך, כמו שציינו, הרוכב היה יכול לפגוע באנשים על המדרכה, היה יכול לפגוע בשילוט כביש, בבסיס גשר בהכל. אין מחוייבות של העירייה להגן על כל מה שליד הכביש.

 

אני מאוד מצטער על רוכב אופנוע שנפל. אבל להאשים את העירייה זה לא נחוץ ולא נכון.

 

האומנם? -לקרוא לרוקח "לא כביש סואן"- התתממות! נכון, שתאורטית אמורים לנסוע שם לא יותר מ-60 קמ"ש, אבל בחיאת! חוץ מזה- כניסה בעמוד כזה גם ב-60 קמ"ש מספיקה, ולא רק בשביל האופנוע!

ואין לאף אחד וויכוח, שיש להלחם בחומרה בפושעים, ואני חוזר ומדגיש- פושעים, שמחנים את רכבם על המדרכה בצורה, הגורמת להולכי רגל לרדת לכביש כדי לעבור. יתר על כך- דעתי בעניין: העונש למי, שמחנה את האוטו שלו בצורה, שמסכנת את העוברים ושבים (בין אם בכביש, בין אם על המדרכה) צריך להיות שווה-ערך לזה, של מי שנתפס נוהג בצורה מסוכנת- כלומר: שלילה, ניקודות, משפט וכ"ד! אין שום סיבה לקלות בלתי נסבלת ביחס לעבירה כו חמורה! ואני לא מדבר על מי, שסתם עלה על המדרכה רחבה ולא מפריע (ודווקא אלה בד"כ נפגעים ראשונים)- לא, אני מדבר על אלה, שע"י החניה שלהם חוסמים את המעבר על המדרכה, וגורמים לסיכון של כל הסביבה! אני בטוח, שאחרי כמה שלילות והחרמות רכב- אנשים יחשבו טוב-טוב, לפני שיחנו בצורה המסוכנת!

ועדיין- שום דבר מזה לא מצדיק ולו קצת, את הרכבת "עמודי המוות" בסמוך לכביש המהיר! חוץ מדבר אחד: זה כ"כ יותר זול, מלשלוח פקחים, שיסתובבו כל הזמן שם עם כמה גררים, שיעבדו ב"רכבת" ויפנו את כל מה שמפריע! וזה מה שעצוב, שחיי אדם שווים פחות כנראה...

 

וכן- אם כבר- למה לא עמודי פלסטיק גמישים- הם גם יגנו על הולכי הרגל, גם יפריעו לחנות, וגם הרבה פחות מסוכנים למי, שייכנס בהם!

 

עריכה: זה גם לא יותר זול, כנראה- תחשבו על העלות של כל הביזיון הזה, והרכבתו- זה כנראה, פשוט יותר קל...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רגע, ואם הוא היה נכנס בתחנת אוטובוס היית תובע את אגד?

 

ואם הוא היה נכנס בעץ שעל המדרכה היה צריך לתבוע את קרן קיימת לישראל?

 

אם אתה סוטה מנתיב לתוך צוק טבעי תאשים את גרינפיס???

 

כן, אני יודע שהגזמתי אבל ממש אין טעם להאשים את העירייה בכך שהיא דאגה להפרדה בין הכביש למדרכה.

 

הטענה שהם לא שמו פלסטאיק כי אז הפלסטיק היה נשבר וזה היה עולה להם כסף זה בכלל אבסורד, אני בטוח שבישיבה הם דנו בדיוק על מקרים כאלו.

 

ואני כן קראתי לרוקח כביש סואן, בדיוק בגלל זה אם הולכי הרגל היו צריכים לרדת לכביש בגלל רכבים שחונים על המדרכה זה היה הכי גרוע

 

דוגרי, אני תושב תל אביב, אני שונא את בעיות החניה הגררים והכסף שהם עושים על גבנו אבל פה זו לא אשמתם..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, ואם הוא היה נכנס בתחנת אוטובוס היית תובע את אגד?

 

ואם הוא היה נכנס בעץ שעל המדרכה היה צריך לתבוע את קרן קיימת לישראל?

 

אם אתה סוטה מנתיב לתוך צוק טבעי תאשים את גרינפיס???

 

כן, אני יודע שהגזמתי אבל ממש אין טעם להאשים את העירייה בכך שהיא דאגה להפרדה בין הכביש למדרכה.

 

הטענה שהם לא שמו פלסטאיק כי אז הפלסטיק היה נשבר וזה היה עולה להם כסף זה בכלל אבסורד, אני בטוח שבישיבה הם דנו בדיוק על מקרים כאלו.

 

ואני כן קראתי לרוקח כביש סואן, בדיוק בגלל זה אם הולכי הרגל היו צריכים לרדת לכביש בגלל רכבים שחונים על המדרכה זה היה הכי גרוע

 

דוגרי, אני תושב תל אביב, אני שונא את בעיות החניה הגררים והכסף שהם עושים על גבנו אבל פה זו לא אשמתם..

אני מסכים איתך.

באותה מידה רוכב הקטנוע יכל להכנס בעמוד תאורה או כל מכשול אחר בדרך.

חזרתי לפורום לאחר 3 שנים מהנות במיוחד בצה"ל. :-D

(שבמהלכן קצת התבגרתי ולכן אני מעוניין מאוד לשנות את שם המשתמש שלי, אם זה אפשרי).

"172..one day you will be mine"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה יש תחנות, וכמה עמודים האלה? ואגב, אין שום צורך לשים תחנה בצמוד לכביש, אם כבר.

 

כמובן, שאין סוף להפרעות האפשריות ומסוכנות, אבל המטרה צריכה להיות לצמצם אותן, ולא להוסיף "בכח", לא? -דעתי בעניין דווקא, שצריך להגן על הולכי רגל יותר במקום כמו רוקח, שהוא למעשה, כביש מהיר לכל דבר, בין אם מודעים בזה, ובין אם לא, אפילו יותר גרוע- אבל, למה הגנה צריכה להיות קטלנית למישהו אחר?

 

להזכירכם- אחת מהסיבות, שיש שוליים בכביש המהיר- לתת אפשרות "תיקון" לטעויות של הנהגים! אני טועה במשהו? ועוד- העמודי תאורה בכביש המהיר עומדים רחוק, ומאחורי הגדר "הבולמת"- למה זה? -אולי נשים גם אותם בצמוד לכביש?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלסטיק לא אפקטיבי, פלסטיק היה נשבר, ואז כלי הרכב היה ממשיך הלאה על הולכי הרגל.

 

לשים מגן כמו בכביש מהיר, זה גם לא יפה לעיר וגם מסוכן כי הדבר הזה בארץ לא עומד בשום תקון והוא פשוט חוצה מכוניות באמצע ואז סיכוי שהיו יותר נפגעים מהחלקים של הרכב שהיה מתעופף שם.

 

מי שמצדיק את העריה פה, חשב פעם למה המדרכה גבוהה יותר מהכביש? מהסיבה הפשוטה של הבדלת המדרכה מהכביש, כדי למנוע מרכבים לעלות על המדרכה בטעות או במתכוון. היום בעידן הג'יפים אין אפשרות למנוע מהם לעלות על מדרכות ובתי המשפט לא מחמירים עם אנשים שכאלה, והפיתרון היחידי לשמור על הולך הרגל זה לשים עמוד ברזל כי ברירת המחדל היא שהרכב יעמוד יותר טוב בפגיעה בעמוד הברזל מאשר שהולך הרגל יעמוד בפגית כלי רכב.

 

ושוב, אין לכלי רכב מה לחפש על המדרכה, אם הוא עלה על המדרכה זאת הבעיה שלו והוא לוקח על עצמו את האחריות לכל נזק אפשרי. במקרה הזה הוא לקח אחריות על החיים שלו. אם מכונית העיפה אותו לשם שבעל המכונית ישפט ויקבל אחריות לתאונה. בכל מקרה אין סיבה שהולך רגל יפגע ממכונית, מבחינתי היתי שם עמודים כאלה בכל המדרכות בארץ ומשאיר קטעים פתוחים למעבר חציה בלבד. זה גם ימנע ממכוניות לטפס על המדרכות וגם ימנע מאנשים לעבור במקום שאין בו מעבר חציה.

 

אין אפשרות להגן על כולם, מישהו צריך להפגע ושוב הפגיעה תהיה בכלי הרכב כי יוצאים מנקודת הנחה שהוא ישרוד יותר טוב פגיעה שכזאת.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, ואם הוא היה נכנס בתחנת אוטובוס היית תובע את אגד?

 

הטענה שהם לא שמו פלסטאיק כי אז הפלסטיק היה נשבר וזה היה עולה להם כסף זה בכלל אבסורד, אני בטוח שבישיבה הם דנו בדיוק על מקרים כאלו.

 

..

 

נו הם דנו בעניינים כאלה ובכל זאת החליטו לשים עמוד מברזל אז הם יותר פושעים

אף אחד לא טוען שהרוכב לא היה אשם אבל צריך להבין שאם היתה במקום גדר "סלחנית" יותר הוא היה נשאר חי!!

מה זה משנה בכלל מי אשם אנחנו רוצים שאנשים יחיו ולא ימותו!

הרשויות בארץ צריכות להבין שהם צריכות לעשות את המקסימום להגנה על המשתמשים בדרך, וכן עם זה עץ שעומד במקום לא נכון אז צריך להעביר אותו למקום הנכון ועוד אלף ואחד מפגעים שחייבים להסיר מהדרך אבל אף אחד לא דואג לכך

בכל מקום העניין של החיסכון בכסף נכנס ולצערנו גם על חשבון חיי אדם ממש.

כי אחרי הכל השרים שלנו מתכוננים לקנות רכב עם 6 כריות אויר ועם מיטב אמצעי ההגנה כי הם יודעים שבחוץ יש מלחמה והם חס וחלילה לא רוצים להפגע.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזעזע.

וקצת מוזר שהוא חטף כזו פגיעת ראש קטלנית עם קסדה מלאה, במהירות לא אסטרונומית (טוסטוס של פיצה)

 

אף פעם לא חשבתי על הסכנה שיש בעמודים האלו ברוקח. אני לא בטוח שבעירייה חשבו שהתקינו אותם.

יש 2 סיבות למיטב הבנתי שהתקינו אותם:

1. למנוע חניה על המדרכה שמפריעה להולכי רגל ומפריעה לתנועה (וכאן דווקא אי אפשר להגיד שהעירייה מחפשת כסף - הם התקינו פתרון שמונע את העבירה, לא יוצא להם מזה שקל)

2. יש להם כל מיני חששות ביטחוניים מפני טרור כנגד מרכז הכנסים, לכן הם מאוד לא רוצים שכלי רכב יחנו בסמוך או יוכלו להגיע למדרכה הזו.

 

אני חושב שגדר רציפה מהסוג המותקן בכבישים בינעירוניים תהיה בוודאות סלחנית יותר מהעמודים האלו, ועם כל היתרונות (למעט אולי הכיעור)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שאם כל הכבוד אי אפשר להאשים את עריית תל אביב התמונות מדברות בעד עצמם:

http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=2839

תמונות מזעזעות מי שחושב שלא יכול לראות שלא יכנס.

 

יהי זיכרו ברוך

 

מזעזע.

וקצת מוזר שהוא חטף כזו פגיעת ראש קטלנית עם קסדה מלאה, במהירות לא אסטרונומית (טוסטוס של פיצה)

 

אף פעם לא חשבתי על הסכנה שיש בעמודים האלו ברוקח. אני לא בטוח שבעירייה חשבו שהתקינו אותם.

יש 2 סיבות למיטב הבנתי שהתקינו אותם:

1. למנוע חניה על המדרכה שמפריעה להולכי רגל ומפריעה לתנועה (וכאן דווקא אי אפשר להגיד שהעירייה מחפשת כסף - הם התקינו פתרון שמונע את העבירה, לא יוצא להם מזה שקל)

2. יש להם כל מיני חששות ביטחוניים מפני טרור כנגד מרכז הכנסים, לכן הם מאוד לא רוצים שכלי רכב יחנו בסמוך או יוכלו להגיע למדרכה הזו.

 

אני חושב שגדר רציפה מהסוג המותקן בכבישים בינעירוניים תהיה בוודאות סלחנית יותר מהעמודים האלו, ועם כל היתרונות (למעט אולי הכיעור)

 

אני חושב שיש לזה עוד סיבה והיא למנוע פגיעה של כלי רכב בהולכי רגל עקב איבוד שליטה וזהו איזור שבו יש הרבה הולכי רגל בגלל מקומות הבילוי שיש באיזור כמו גני התערוכה והלונה פארק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה ראיתי תאונה לפני כמה חודשים, דווקא באזור ראשון. רכב איבד שליטה בכיכר ועף לכיוון המדרכה, לכיוון זוג שהיו שם. עמודי אבן גדולים עצרו את הרכב - תוך גרימת נזק רציני לחזיתו. להולכי הרגל שלום.

 

שאתם מדברים על הגנה על המשתמשים, אל תשכחו שיש כמה משתמשים. הפעם האופנוען חטף. אבל בעשר פעמים אחרות הולכי הרגל היו יכולים לחטוף. וזה בעצם מטרת העמודים.

 

המון אופנוענים חטפו מכות רציניות מגדרות הפרדה. זה אומר שצריך לבטל אותם? לא כי גם כן, הגדר משרתת 95% מהזמן את האוכלוסיה, אבל יכולה לגרום נזקים ב 5% בנותרים.

 

אין פתרון להכל. חבל אבל אין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה ראיתי תאונה לפני כמה חודשים, דווקא באזור ראשון. רכב איבד שליטה בכיכר ועף לכיוון המדרכה, לכיוון זוג שהיו שם. עמודי אבן גדולים עצרו את הרכב - תוך גרימת נזק רציני לחזיתו. להולכי הרגל שלום.

 

שאתם מדברים על הגנה על המשתמשים, אל תשכחו שיש כמה משתמשים. הפעם האופנוען חטף. אבל בעשר פעמים אחרות הולכי הרגל היו יכולים לחטוף. וזה בעצם מטרת העמודים.

אין פתרון להכל. חבל אבל אין.

 

אנשים שלא מנסים לעקוף מימין

אנשים שלא נדחפים בין מכוניות למדרכה

אנשים שלא נוהגים כמו אדיוטים ומשתחלים בין מכוניות

 

לא נכנסים בעמודים שנמצאים על המדרכה, לצד הדרך.

 

עמודים שנמצאים על המדרכה, לצד הדרך באים להגן על הולכי הרגל, צורת ה"משתמש בדרך" הפגיעה ביותר.

אין שום סיבה בעולם שבגלל איזה קטנוען שהתלבש על עמוד יפסיקו להגן על הולכי רגל.

אני לחלוטין לא אומר שהקטנוען הזה אשם במה שקרה לו, אולי הוא באמת רכב מעולה, כחוק, ובאה רוח והעיפה אותו אל המדרכה, בצד ימין, אל העמוד, אין לי מושג, אבל מול חיים של קטנוען אחד עומדים חיים של אלפי משתמשי דרך אחרים שאינם לובשים קסדה, לא נעים במהירות שעולה על 15 קמ"ש ובטח שאינם משתחלים בין מכוניות או מנסים לעקוף מימין.

 

 

רון.

נ.ב. במשך תקופה לא קצרה בחיי רכבתי בעצמי על קטנועים, המשחקים מוכרים לי, העקיפות מוכרות, הנסיעה על השוליים והחיתוכים מכל כיוון מוכרים לי וגם תחושת הקורבן הנעימה כשכבר כן קורה משהו אינה זרה לי כלל, אבל כדי להחליט החלטות מושכלות כדאי לראות את התמונה כולה ולא להתרגש מכמה תמונות עם דם.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:x:x:x

אז, אני לא לגמרי בטוח, איפה לכתוב את זה, אבל אני פשוט לא יכולתי להתאפק!

 

אני מדבר על התאונה, שקרתה היום בבוקר בשד' רוקח בת"א, שבה נהרג רוכב קטנוע בן 17.

 

אין לי מושג, מה בדיוק קרה שם, אבל די ברור, לפחות לפי התמונות, שהבחור נהרג כתוצאה מפגיעה ב"עמודון" ברזל, שנועד, כביכול, למנוע עליית רכבים על המדרכה- מין "טרנד" של עריית ת"א, שבשנתיים האחרונות דוחפת את הביזיון הזה בכל חור אפשרי! אבל הפעם הם ממש הגזימו- לשים עמודוני ברזל קשיחים בצמוד לכביש, שבו אנשים נוסעים מהר?!

 

כבר לפני כמה שנים, כשרק שמו אותם, הזדעזעתי לראות את זה, והיה לי ברור, שהאסון הוא רק עניין של זמן! והנה.

 

האם המחיר של "שקט תעשייתי", שעושה לעצמה עיריה, שווה חיים של הבחור בן 17, שבסה"כ איבד כנראה את הריכוז שלו לשניה?!

ממתי אפשר לאבד ריכוז אפילו ל-1MS על הכביש??? אז זבש"ו! אם הוא היה נוהג כמו שצריך, לא היה קורה לו כלום!

זה מתסיס אותי אנשים כמוך שמגינים על מי שלא נזהר!!!:x:x:x:x:x:x:evil::evil::evil::evil::evil::evil:

האם לא מגיע למי שתכנן את הדבר הזה עונש? האם לא חייבים להוריד את הדבר הזה מייד, ולא לחכות לאסון הבא?!

עוד מעט יבוא אוטו חדשדנדש!!!:twisted:

בקרוב...8) מאוד...:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Fuel Tank, הכרתי את הרוכב - היינו חברים טובים.

קשה לי מאוד להאמין שהוא איבד את הריכוז או השתחל בין רכבים.

הוא תמיד היה נזהר, ההשתלויות היחידות שלו היו ברמזורים אדומים, בכבישים כמו זה הוא היה נוסע במרכז הנתיב ולא מסתכן בהשתחלויות בין רכבים

אני לא מאמין שהוא איבד שליטה במקריות כמו שהמשטרה אומרת, אני רוצה להאמין שמישהו חתך אותו ודחק אותו הצידה...

 

 

ת.נ.צ.ב.ה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער.

 

א. כי לא חשבתי על האפשרות שמישהו עקף אותו ופגע בו,

 

ב. אני לא מכיר את הרוכב ואינ י יכול להעיד על רכיבתו.

 

אך מה שכן, אני יכול לומר שאם מישהו היה חותך אותי מהצד, באותו הרגע הייתי זז הצידה, ונותן למטורף לעבור. אנ לא יודע ולא רוצה לדעת מה הרוכב ז"ל עשה, וזה גם לא מעניין אותי. מה שאני יודע, זה שיש המון משוגעים במדינה שלנו, (ולא בטוח שהוא היה אחד מהם), ולכן צריך הרבה יותר משטרה בכבישים!

עוד מעט יבוא אוטו חדשדנדש!!!:twisted:

בקרוב...8) מאוד...:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Fuel Tank, הכרתי את הרוכב - היינו חברים טובים.

קשה לי מאוד להאמין שהוא איבד את הריכוז או השתחל בין רכבים.

הוא תמיד היה נזהר, ההשתלויות היחידות שלו היו ברמזורים אדומים, בכבישים כמו זה הוא היה נוסע במרכז הנתיב ולא מסתכן בהשתחלויות בין רכבים

אני לא מאמין שהוא איבד שליטה במקריות כמו שהמשטרה אומרת, אני רוצה להאמין שמישהו חתך אותו ודחק אותו הצידה...

 

 

ת.נ.צ.ב.ה

 

משתתף בצערך קודם כל.

אבל בתור רוכב קטנוע לשעבר (מכרתי אותו ועברתי למכונית) אני יכול להגיד לך שאתה לא מאמין לאיזה רמה של שטויות אתה יכול להגיע בשניה אחת שאתה חוטף את האדרנלין בגוף (כן כן גם ב50 סמ"ק אל תזלזלו). ואני אומר לך בתור אחד שגם היה מדי פעם עושה שטויות על הכביש שיכלו לעלות לי ביוקר ואני בדרך כלל בנאדם זהיר מאוד במיוחד בכביש עם כל המצב של היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אני אגיד לכם, קשה לי להאמין שהוא עשה שטויות על הכביש

שטויות הוא שמר למקומות אחרים.

עם כמה שהוא אהב לעשות שטויות, הוא כיבד את הכביש ונהג באחרית כל הזמן

במקרים שהוא הרגיש אפילו טיפת עייפות או חוסר ריכוז הוא היה קושר את האופנוע לעמוד וחוזר ברגל.

 

אני מאמין שהוא נסע בנתיב הימני ואיזה אידיוט לא שם לב אליו ודחק אותו הצידה ו/או חתך אותו

ובכך גרם לו לסטות הצידה, אם מחוסר יכולת להתנגד להדחפות רכב לנתיב או מתוך פחד ראשוני מהרכב החותך עד פגיעה במדרכה ואיבוד השליטה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...