Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

{התייעצות} סאאב 9000CDE או סאאב 900SE


bar25
שימו לב! השרשור הזה בן 6142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום!

אני בדילמה

באפשרותי לקנות את שני המוכניות הנ"ל

הם כביכול דומים

אבל יש אולי דברים שאיני יודע

כאמור:

סאאב 900 הינו יד 4 מנוע 2300 סמ"ק שנת 95 ידנית

 

סאאב 9000 יד 2 מנוע 2200 שנת 94

 

אה אפשר בבקשה חוות דעת על שני המכוניות

 

תודה

בר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסאאב 900 הינה מכונית שונה לחלוטין מה 9000.

ה 900 פותחה על בסיס ריצפתה של האופל וקטרה בעוד שה 9000 היתה חלק מפרוייקט טיפו 4 שכלל את האלפא 164,לנצ'ייה תמא ופיאט כרומה.

בגדול,המכוניות האלו מיועדות למכורים למותג בעיקר,ודורשים בדיקה מדוקדקת של האקזמפלר,כולל רמת וטיב הטיפולים להם זכתה המכונית.

בכללי,הסאאב 900 מכונית טובה ומודרנית יותר.

תביא רק בחשבון אחזקה יקרה יחסית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שענו לך על כל השאלות,

ל 900 בסיס גלגלים קצר יותר - משמע היא קלה יותר ולפי 2 הדגמים שהצגת - היא גם מהירה יותר בזכות נפח מנוע גדול וגיר רגיל.

למרות שאני לא סגור על זה שלא התבלבלת בנפחים.

לגבי נוחות , כ"נל -ה9000 תהיה נוחה יותר ומפנקת יותר מבחינת אבזור.

ישנה דעה רווחת שהסאאב בכלליות לא אמינות ועם צרות מכאן עד מחר - אני הייתי מאמין לשמועות וקופץ למוסך מורשה של סאאב רק כדי לבדוק עלויות בסיסיות.

בכל מקרה ידוע לי שהוא לא רכב זול לאחזקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה מתבלבל, אין מנוע 2.2 בסאאב.

 

יש 2.0, 2.3 ו-3.0.

לשתי הראשונים יש גרסאות עם ובלי טורבו.

 

ה-900 ידנית נשמעת כמו רכישה מעניינת מאוד.

בטוח שהיא תהיה זריזה יותר מה-9000 האוטומטית, שכן הגיר האוטומטי מסרס את המנוע בצורה ניכרת.

 

מבחינת נוחות, שתיהן נוחות יותר ומרווחות יותר מכל רכב שתיתקל בו כמעט.

 

מבחינת אחזקה, אני לא יודע, אני חושב שהעלויות יהיו דומות פחות או יותר.

 

היום יש לי 9000. היה עליי קצת לחץ בזמנו ללכת לכיוון שלה ולא על ה-900 היותר "ספורטיבית וצעירה".

אם אני יצטרך להחליף, אני לא יילך "על עיוור" על עוד אחת, אלא ישקול ברצינות את ה-900 שוב. (בייחוד אם הייתי מוצא SE ידנית, כמוך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוצאת לי את המילים מהפה :)

 

סאאב הוא רכב לאנשים בעלי כיס.

אני אומר את זה מכיוון שהרכב רגיש מאוד להזנחה, ולפני הקניה יש לבדוק את הרכב ב1000 עיניים.

עדיף לקנות רכב שכבר הוחלף בו הטורבו, כי אם תמצא אחד שלא הוחלף בו, סביר להניח שבתקופה הקרובה תצטרך להחליף טורבו , וזאת הוצאה לא זולה (ב9000 שלנו הזמנו טורבו משוודיה במחיר של 19 אלף ש"ח)

 

בכל מקרה, לנו היה 2 ליטר טורבו שדי סיפקה את אבי מבחינת ביצועים (10.9 שניות ל100).

לפני ה2.0 טורבו הייתה לנו את ה2.3 אוטמוספרי, שלא סבלה מבעיות מיוחדות, להבדיל מה2.0 טורבו שהוחלפו בה חצי מחלקי המנוע.

בסופו של דבר , בקילומטר ה270 אלף בפעם הראשונה פתחנו מנוע והיא עברה טיפול ראש מנוע.

להזכריך, רכב כמו סאאב שהגיע ל270 אלף ק"מ ללא בעיה אחת במנוע וללא בעיה אחת בגיר, זה יפה מאוד (יחסית לסטיגמה שיש על סאאב בארץ)

 

בכל מקרה, ה9000 זה הרכב שהכי אהבתי מבין הרכבים שהיו לנו במשפחה לאורך השנים, יש בה משהו מיוחד שאין ברכב אחר.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא?!

 

סאאב, או לא סאאב, זה עדיין 4 גלגלים עם הגה גז וברקס.

אני לא חושב שיהיה לו מסובך מדיי לתפעל אותה.

 

אולי את ה-9000 יהיה לו קצת קשה לחנות בהתחלה עקב הגודל.

וגם את הבקרת אקלים מסובך לתפעל ביומיים הראשונים.

 

אבל אח"כ, אני לא חושב שיש סיבה שהנהג החדש לא יוכל להתמודד עם הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסטיגמה שאתה מדבר עליה כבר לא כל כך קיימת כעת. האמת היא שזו בסך הכל מכונית מצוינת שנחשבת ליוקרתית ולמוצלחת באירופה ובאמריקה. החדירה ההתחלתית בשוק הישראלי לא הייתה מוצלחת אבל זה היה לפני המון שנים. אני חושב שכעת המודעות השתנתה.

 

 

 

הוצאת לי את המילים מהפה :)

 

סאאב הוא רכב לאנשים בעלי כיס.

אני אומר את זה מכיוון שהרכב רגיש מאוד להזנחה, ולפני הקניה יש לבדוק את הרכב ב1000 עיניים.

עדיף לקנות רכב שכבר הוחלף בו הטורבו, כי אם תמצא אחד שלא הוחלף בו, סביר להניח שבתקופה הקרובה תצטרך להחליף טורבו , וזאת הוצאה לא זולה (ב9000 שלנו הזמנו טורבו משוודיה במחיר של 19 אלף ש"ח)

 

בכל מקרה, לנו היה 2 ליטר טורבו שדי סיפקה את אבי מבחינת ביצועים (10.9 שניות ל100).

לפני ה2.0 טורבו הייתה לנו את ה2.3 אוטמוספרי, שלא סבלה מבעיות מיוחדות, להבדיל מה2.0 טורבו שהוחלפו בה חצי מחלקי המנוע.

בסופו של דבר , בקילומטר ה270 אלף בפעם הראשונה פתחנו מנוע והיא עברה טיפול ראש מנוע.

להזכריך, רכב כמו סאאב שהגיע ל270 אלף ק"מ ללא בעיה אחת במנוע וללא בעיה אחת בגיר, זה יפה מאוד (יחסית לסטיגמה שיש על סאאב בארץ)

 

בכל מקרה, ה9000 זה הרכב שהכי אהבתי מבין הרכבים שהיו לנו במשפחה לאורך השנים, יש בה משהו מיוחד שאין ברכב אחר.

 

ניב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה באמת? שתף אותנו למה אתה חושב ככה.

תאמין לי, היו לנו 2 סאאבים בתקופות שונות, ואנחנו יודעים בדיוק כמה שהאוטו הזה נפלא וכמה הוא פוגע לך בכיס.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניב

כמו שכבר נאמר פה רבות, אמינות רכבי סאאב תלויה ברמת האחזקה.

אם 2 הרכבים שהיו בבעלות המשפחה שלך פגעו לכם בכיס זה סימן שלא טיפלתם בהם בתדירות ובמקומות הנכונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...