Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכווווווולללםםםם :D

 

מצאתי למכירה את אהבת חיי סיויק VTI :Fade-color

 

אני אקצר.

שנת 94

יד 6

155.000 ק"מ

מקורית

המוכר אומר 169 כ"ס

 

המוכר אומר שאשתו נסעה ברכב ופגעה במדרכה והנזק שנעשה הוא שהלכה ציריה ימנית חלק קטן הצד הימני של הפגוש והג'נט התעקם.

הוא רוצה עליה 47K כשהמחירון הוא 45K. ואמר שהמחיר גמיש בהתחשב בתאונה.

 

 

 

האם כדאי להכנס לזה?? יש לי כבר סיביק שנת 97 1.4 אני אוהב את הרכב אבל אני חייב יותר כוח והרבה :evil::evil::mad::mad::evil::evil::evil::evil::mad::mad::mad::twisted:

קו---------------------------------------

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום לכווווווולללםםםם :D

 

מצאתי למכירה את אהבת חיי סיויק VTI :Fade-color

 

אני אקצר.

שנת 94

יד 6

155.000 ק"מ

מקורית

המוכר אומר 169 כ"ס

 

המוכר אומר שאשתו נסעה ברכב ופגעה במדרכה והנזק שנעשה הוא שהלכה ציריה ימנית חלק קטן הצד הימני של הפגוש והג'נט התעקם.

הוא רוצה עליה 47K כשהמחירון הוא 45K. ואמר שהמחיר גמיש בהתחשב בתאונה.

 

 

 

האם כדאי להכנס לזה?? יש לי כבר סיביק שנת 97 1.4 אני אוהב את הרכב אבל אני חייב יותר כוח והרבה :evil::evil::mad::mad::evil::evil::evil::evil::mad::mad::mad::twisted:

 

צירייה יכול להיות עניין של כמה אלפים טובים, במיוחד אם היא ציריית ABS

וגם יכול להיות שיש חופש במשולשים ובפרונט כתוצאה מתאונה זו..

אפילו קצה שלדה יכול להגרם.

פגוש זה שטויות.

בקשר לג'נט, אם ה VTI מגיעה עם ג'נטים מגנזיום סביר להניח שיהיה קשה להשיג ג'נט זהה...

 

לסיכום : אין לו מה לבקש מעל המחירון , היד גבוהה, הרכב דורש השקעה של כמה אלפים

טובים וזה עוד לפני שלקחת אותו לבדיקה וראית את מצב המנוע והכל...

 

גם יש לי תחושה שהוא מסתיר משהו... בדוק היטב במה מדובר ושאל מדוע הוא מוכר...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

פגוש זה לא שטויות, אמנם קל להחליף ואין נזק קבוע וכו' אבל עלות פגוש יכולה להגיע לסכום כסף לא מבוטל.

 

יד גבוהה ללא ספק, וכדאי לך לחשוב כמה באמת אתה צריך 160 כ"ס ממנוע 1.6, מדובר במנוע די "אקזוטי" שטיפולים ותחזוקה שלו יעלו הרבה יותר מתחזוקת סיוויק 1.4.

 

ג'נט מקורי של VTI לא בעיה להשיג, חצי מהסיוויק קופה/האצ'בק מתגלגלות על ג'נט כמו של ה-VTI.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אם כן, אני ממליץ לך לבדוק טוב טוב מה הולך איתו לפני שתתקדם הלאה.

מכר שלי ראה את האוטו לא מזמן, במצב שתארת אותו, הוא ירד מהאוטו בגלל שהבעלים עורר אצלו חשדות מרובים - אני זוכר שהמכר שלי סיפר שהוא תפס את הבעלים משקר בכמה דברים ע"י הצלבות מידע...

בכל מקרה, אני הייתי מעביר את הרכב (ואת בעליו) חקירה ובדיקה מדוקדקת.

 

בהצלחה :roll:

פורסם
ג'נט מקורי של VTI לא בעיה להשיג, חצי מהסיוויק קופה/האצ'בק מתגלגלות על ג'נט כמו של ה-VTI.

 

דומה, אבל זה לא אותו ג'נט.

פורסם
ג'נט מקורי של VTI לא בעיה להשיג, חצי מהסיוויק קופה/האצ'בק מתגלגלות על ג'נט כמו של ה-VTI.

 

דומה, אבל זה לא אותו ג'נט.

 

אכן, בקופה יש ג'אנט ''14 ובVTI יש ג'אנט ''15.

פורסם

האם יכול להיות שאני זוכר נכון.

שקראתי לפני שנתיים באחת חוברות הרכב בארץ שהונדה הביאו רק 6 VTIיים לארץ?

קו---------------------------------------

פורסם
האם יכול להיות שאני זוכר נכון.

שקראתי לפני שנתיים באחת חוברות הרכב בארץ שהונדה הביאו רק 6 VTIיים לארץ?

 

אני הבנתי ממקורות יודעי דבר (אייכה Santiago ? :wink: ) כי עלו על הכביש כ10. 5 מהן סיימו את חייהן בצורה זו או אחרת, כך שנכון להיום נשארו 5.

פורסם

אני אישית לא מבין למה להכניס ראש בריא למיטה חולה.

 

יש'ך אוטו שאתה מבסוט ממנו?

שמעת על המשפט "אם זה לא מקולקל, אל תתקן את זה (או תחליף את זה ב-VTI)?"

 

מילא היית מוצא אחת שפץ. אבל מה מצאת לי? מהנתונים עולה רושם של רכב מפוקפק.

 

אתה צריך כוח? עוד הרבה כוח? תשפר את הסיוויק.

 

ד"א, כמה כ"ס אתה באמת מאמין שנשארו לVTI ההיא?

אחרי 10 שנים על הכביש, 6 ידיים ו-155K ק"מ?

פורסם

צירייה יכול להיות עניין של כמה אלפים טובים, במיוחד אם היא ציריית ABS

מה גם שב-VTI היא שונה וצירייה של סיוויק אחרת לא תתאים.

לגבי הג'אנט- אכן "15 ולא "14 ,וגם מט ולא מבריק.

אני זוכר שהמכר שלי סיפר שהוא תפס את הבעלים משקר בכמה דברים ע"י הצלבות מידע...

זה מאוד מעניין... ספר שנדע.

האם יכול להיות שאני זוכר נכון.

שקראתי לפני שנתיים באחת חוברות הרכב בארץ שהונדה הביאו רק 6 VTIיים לארץ?

אני עדיין מחפש תשובה חותכת. התשובה היחידה שקיבלתי היא ש"יובאו פחות מ-10 כלים".

בכל אופן אחת אצלי... :D

פורסם

אני זוכר שהמכר שלי סיפר שהוא תפס את הבעלים משקר בכמה דברים ע"י הצלבות מידע...

זה מאוד מעניין... ספר שנדע.

 

לא זוכר מה היה שם בדיוק. נדמה לי שהשקרים וה"סיבונים" היו סביב נסיבות התאונה והשבתת האוטו (הוא עומד ככה כבר זמן לא קטן).

בכל מקרה, האוטו הזה מוצע למכירה כבר זמן לא מועט (לי נודע עליו ממכר אחר שלי לפני כחודשיים).

Caution Advised :roll:

פורסם

במקום להסתבך עם אוטו מת ומנוע מת ובעלים שמסתירים ממך, תארגן לך 20 אלף ותשים מנוע VTI בסיוויק 1.4... (התכנון שלי) :twisted:

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

שלום לכולם

כרגע חזרתי מהמוכר של הסיויק.

היא יושבת בחניון כבר יותר מחודש היא ללא פגוש וללא רדיאטור ויושבת על הצמיג הרזרבי

הורדתי לא את המחיר ל 39.000 .

שאלי אותו עם הוא רוצה להחליף איתי והוא הסכים להחליף + שאני מוסיף לו 6000 והוא מתקן את הציריה + הרדיאטור + הוא משלם את האגרה של הטסט.

 

שאר הבעיות:

יש שפשוף קל בשלדה בצד ימין מאחורה + התחיבות בבדיקה שיש רק שפשוף.

 

(למי שלא יודע יש לי הונדה האצ'בק 97 1.4)

קו---------------------------------------


×
×
  • תוכן חדש...