Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני את ההתקנה שלי ואת הרכיבים עשיתי אצל ניסים בלילה ברחוב קיבוץ גלויות, שירות מצוין, ועבודה מקצועית ואיכותית.

הם קצת יקרנים אבל אם אתה מחפש משהו איכותי ולא חאפרי, זה הם.

פורסם
א. עצם הגישה הזו, של "לדחוף" לך דברים שאתה לא מבקש (לא לא צריך) זה כבר אומר הרבה. יש הבדל בין להמליץ לעשות משהו לבין לנסות לתת לך את הרושם שאתה חייב את זה. אני תמיד חושב על זה ככה: אם הייתי בנאדם פשוט שאין לו שום קשר לעיניין שבא בסה"כ להתקין בשביל לשמוע בצורה טובה, האם היו מצליחים לשכנע אותי לעשות את זה. ותשובה היא כן. רואים על בן אדם מתי הוא רוצה לעזור לך ומתי לייעץ. והרושם שקיבלתי היה שונה.

 

ב. בוא תגיד לי, אתה מגיע להתקין, הדבר הראשון שאומר לך הבחור זה שבלי איטום לא ישמעו טוב. אז למה אני צריך לצפות? להתקין בכל זאת אצלו ושבסוף עוד יצא משהו לא במקום והתגובה שלו תהיה "אמרתי לך שצריך לעשות זה וזה וזה.."

 

ג.מה לעשות. תקציב משחק אצלי. והפרש של 400 שקל להתקנה שלא דורשת משהו מיוחד (בניות וכו') נראה לי (ומרגיש לי בכיס) קצת מוגזם.

 

ד. לא הגעתי עם ציפיות מיוחדות לאוטוס. אני יודע שאת עבודת ההתקנה הוא עושה בסדר גמור.

 

ה.אני שמח שאני מכוון בעצמי. לוקח זמן אבל אני מסתדר.

 

 

אני מצטט את התגובה שלך מאחר ואנחנו כבר בדף השני של הת'רד.

 

א. המתקין היה בסדר גמור. זה שהתפיסה בארץ דפוקה (ותסלחו לי על הקללה בצרפתית) זה רק מראה שהמתקין הזה קצת יותר מקצועי, וכן, הוא צודק. לתת לרמקול לנגן בתוך תיבת פח זה חסר תועלת. רמקול ש"מנגן" בתוך תיבת פח לא מנוצל בערך ב 80% (!) מהיכולת שלו.

 

ב. אם הייתי חסר ידע לחלוטין - לא הייתי קונה את זה. בהחלט הייתי מפרש את זה כנסיון לדחוף עוד מוצר. מאחר ואנחנו בעידן האינטרנט, שאלה אחת בפורום הייתה מבהירה לך אם הוא מנסה לדחוף או שהוא מדבר דברים נכונים ולעניין.

 

ג. תקציב הוא מאז ומעולם מה שמגביל אותנו. לדעתי, ההשקעה הקטנה יחסית הזאת של כמה מאות שקלים בחומר בידוד שווה יותר מכל סט רמקולים ולא משנה אם זה קליפורניה בום או סופרימו, מה שמחזיר אותי למה שרשמתי בתגובה א' - לתת לרמקול לנגן בתוך תיבת פח זה חסר תועלת.

 

ד. לא מכיר את אוטוס' ולא יודע איך עובדים שם, אבל את מספר המתקינים בארץ שיודעים לעבוד "לפי הספר" ניתן לספור על יד אחת ועוד ישארו כמה אצבעות עודף.

 

ה. גם אני בדעה של כיוונים עצמאיים, רק צריך להיזהר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ג. תקציב הוא מאז ומעולם מה שמגביל אותנו. לדעתי, ההשקעה הקטנה יחסית הזאת של כמה מאות שקלים בחומר בידוד שווה יותר מכל סט רמקולים ולא משנה אם זה קליפורניה בום או סופרימו, מה שמחזיר אותי למה שרשמתי בתגובה א' - לתת לרמקול לנגן בתוך תיבת פח זה חסר תועלת.

 

איתמר.

 

400 שח הפרש לא כולל איטום וקרשים אחרים. רק להבהיר.

 

את מה שאמרת אני מכיר.

בכל אופן הגישה של הבחור לא התאימה לי. וכן, בארץ לצערנו בעלי המקצוע בדר"כ מצדיקים את החשדנות כלפיהם(בכל התחומים). וכשבאים למקום שלא היית בו, יש מה לבדוק ועל מה להסתכל.

 

פרט לכך, ואולי החשוב מכל: גם בלי האיטום אני מרוצה, על אף הידיעה שיכול להיות יותר טוב. לכן כנראה שלא הייתי צריך את זה, אם לא התכוונתי לכך מלכתחילה. אם לא הייתי שומע טוב (ואין לי בעיה להודות) לא הייתי מגיב לנושא בכלל.

HU: PRS

FRONT: Morel hybrid 5

SUB: Focal 27A

AMP: Bazooka EL460

פורסם

עברתי המון התקנות ושינויים במהלך ה10 שנים האחרונות. רק בפול דיזיין קיבלתי באמת עבודה מקצועית. וידוע שהם יותר יקרים מאחרים- על איכות צריך לשלם...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...