Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רישיון לרכב (פחות משלוש שנים).

מה הפרוצדורה לעשות רישיון לאופנוע?

 

מה ההבדל בין אופנוע/ קטנוע 50 סמ"ק לנפחים יותר גדולים?

 

תודה.

פורסם

גם אני מתכנן להוציא... ואני מציע שתלך על עד 500 סמ"ק

50 סמ"ק זה לילדים שרוצים אופנוע שטח שעושה רעש.... הוא רק טוב להישאר בתוך העיר ולא לצאת בכלל....

1. פרוצדורה שיעורי נהיגה - טסט אותו דבר כמו אוטו ( רק שאתה לא צריך לעבור תיאוריה)

2. ההבדל בערך זה ש50 סמ"ק כמעט ולא עולה מעל 90 קמ"ש

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

גם אני מתכנן, ורציתי להתחיל כבר בשבוע הזה אבל אני עדיין במא ומתן עם ההורים... הם לא אוסרים עליי, הם פשוט גורמים לי להרגיש אשם והם יפגעו אם יקרה לי משהו... והרי אין כזה דבר לא ליפול...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

אם יש לך כבר רישיון אז לא צריך תיאוריה והטסט זה לא בדיוק כמו של אוטו כי צריך פחות שיעורים... 15 אם אני לא טועה. בקשר ל500 סמ"ק זה דרגה שונה של רשיון אני יודע ש50 סמ"ק אפשר להוציא עוד לפני שאפשר להוציא לאוטו בגיל 16 ואז יש את הקטגוריה של עד 500 סמ"ק זה אני חושב אפשר מגיל 18 ואז יש מעל 500 סמ"ק שזה אין לי מושג מה צריך בשביל זה... אם כבר יש לך רשין ואתה רוצה אופנוע (למרות שאני לא מבין למה) אז עד 500 סמ"ק או מעל 500 סמ"ק לא פחות

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

לא יודע מה איתכם, אבל לי יש קטנוע 50 והביטוח שלו(לאחר שעלה בזמן האחרון) הוא:

1750 ש"ח.

מה שכן, זה רבע בדיוק מהביטוח של הראלי :lol:

 

או שבעצם אני לא אמור לחייך... :cry:

פורסם
לא יודע מה איתכם, אבל לי יש קטנוע 50 והביטוח שלו(לאחר שעלה בזמן האחרון) הוא:

1750 ש"ח.

מה שכן, זה רבע בדיוק מהביטוח של הראלי :lol:

או שבעצם אני לא אמור לחייך... :cry:

כשאתה רושם שהביטוח לקטנוע עולה 1750, למה הכוונה?

זה החשבון הסופי, או רק מקיף?

 

אגב, שוחטים אותך ממש בביטוח לפיז'ו.

אני משלם טיפה פחות מ-4K.

אל תחייך. תחליף חברת ביטוח... :roll:

MCS 2008

פורסם
אני רוצה רישיון רק בשביל שאני יוכל לעבוד במשלוחים או משהו כזה.

 

ולזה מספיקים 50 סמ"ק, והביטוח + הקטנוע של חשבון המעסיק.

 

 

:p

 

טעות בידך הרבה מסעדות וכד' עוברות ל125 סמ"ק......

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
אני רוצה רישיון רק בשביל שאני יוכל לעבוד במשלוחים או משהו כזה.

 

ולזה מספיקים 50 סמ"ק, והביטוח + הקטנוע של חשבון המעסיק.

 

 

:p

 

טעות בידך הרבה מסעדות וכד' עוברות ל125 סמ"ק......

 

אז אני יחתוך ת'מנוע לשתיים וייתן טיפ לעובדת דלפק 25 סמ"ק, אולי ייצא לי מזה משהו.

×
×
  • תוכן חדש...