Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

ברצוני לרכוש את הפאנל הנ"ל: http://www.ninja-net.co.il/Product.asp?productid=149

שמעתי כבר איך שומעים דרכו והשאלה שלי מה ההבדל בינו לבין ה5950IB

אני לא הבנתי מה ההבדל ביניהם אבל משום מה ה5950 עולה כמעט 100 שקל יותר

 

 

התקציב שלי הוא עד כ1200 שקל אפשר לחרוג אם מהו ממש טוב...אם יש הצעות אחרות אני ישמח לשמוע

 

תודה ושבת שלום

פורסם

מדובר על אותו מכשיר ההפדל היחיד זה אחריות.מכשירים של פיונר שמסתיימים ב50 מיבאים ע"י "עוזי רדיו" יבאן הרשמי ומקבלים אחריות שלו מכשירים ב00 מיובאים באופן פרטי ובמקרה הטוב יש להם אחריות של חנות.

עדיף לך ללכת על 50,גם בתוספת מחיר כי אחריות חשובה.

לגבי מכשיר ספציפי -5950IB .

יש לי אח הגדול (בקצת:-)) 6950IB ואני מרוצה ממנו.וזה מכשיר כמעט זהה.

בתקציב שלך עדיף ללכת על פיונר.כי במחיר שלו הוא נותן תמורה טובה (יציות למגבר במתח גבוה,שליטה על סאב וכו..) שאתה מקבל במותגים אחרים במכשירים שעולים 2000+-.

ולגבי איכות הצליל הירודה של פיונר...הכל סיפורים של סבתה :)

פורסם
מדובר על אותו מכשיר ההפדל היחיד זה אחריות.מכשירים של פיונר שמסתיימים ב50 מיבאים ע"י "עוזי רדיו" יבאן הרשמי ומקבלים אחריות שלו מכשירים ב00 מיובאים באופן פרטי ובמקרה הטוב יש להם אחריות של חנות.

עדיף לך ללכת על 50,גם בתוספת מחיר כי אחריות חשובה.

לגבי מכשיר ספציפי -5950IB .

יש לי אח הגדול (בקצת:-)) 6950IB ואני מרוצה ממנו.וזה מכשיר כמעט זהה.

בתקציב שלך עדיף ללכת על פיונר.כי במחיר שלו הוא נותן תמורה טובה (יציות למגבר במתח גבוה,שליטה על סאב וכו..) שאתה מקבל במותגים אחרים במכשירים שעולים 2000+-.

ולגבי איכות הצליל הירודה של פיונר...הכל סיפורים של סבתה :)

 

אוקי...תודה על ההסבר

×
×
  • תוכן חדש...