Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי הרצה של אוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי קיבל היום סוזוקי סוויפט 2008,לפי מה שהבנתי היא לא עברה הרצה ומשום מה לא הסבירו לו כלום על זה.

הוא אומר שהוא קיבל אותה עם ק"מ אחד בקילומטראז'.

איך מריצים אז אוטו כזה?

אם ביכלל...

 

 

תודה מראש8)

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

מצחיק פעם ראשונה שאני שומע את הביטוי(רציתי להוסיף "חחח"אבל חס וחלילה,לא רוצה להרגיז את המנהלים המכובדים...)

 

הוא אמר לי משהו מוזר שלא הביאו לו את הספר רכב או משהו כזה ושהוא ילך בהיזדמנות הקרובה לבקש

 

ומי שלא הבין מה זה RTFM אז:

 

RTFM (Read The Fucking Manual)

(ש"ע) בקשה זועמת ממשתמש באינטרנט לא לשלוח דואר או מאמרים עם שאלות מטופשות לפני שקרא את המדריך הבסיסי באותו התחום

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

הרצת רכב נעשית באופן הבא:

1. ללחוץ בעדינות ומעט על דוושת הבנזין.

2. לא להעלות סיבובי מנוע יותר מידי (בד"כ 4000-4500).

3. לא להעמיס משקל רב על הרכב.

4. לא לנסוע זמן רב באותה המהירות.

5. יש לעשות זאת (תלוי ברכב) בין 1000-1500 ק"מ.

6. ב- 300 ק"מ ראשונים לא ללחוץ חזק (עד כמה שזה ניתן) על דוושת הבלם (גם הבלמים דורשים הרצה !).

 

אני אישית ממליץ שבתום תקופת ההרצה שקבע היצרן, לתת לרכב לאט לאט להכנס לעבודה נורמאלית. לכן אני מושך עוד 500 ק"מ של "אקסטרה" שבהם לאט לאט מוגבר הלחץ על דוושת הבנזין.

פורסם

אנחנו לא בשנות ארבעים

הוא לא צריך לעשות הרצה רק לתת להתחמם כמו בכל אוטו ואז לנסוע חופשי

יש לו רכב חדש שיהנה מימנו

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

אתה טועה ובגדול.

תפתח ספר רכב של כל מכונית חדשה ותמצא את המשפט הנפלא הבא: "ההתפתחות הטכנולוגית האחרונה גרמה לכך שאין יותר צורך בהרצה, א-ב-ל שמירה על כמה כללים פשוטים תאריך את חיי המנוע...".

 

את זה אתה מוצא בלי יוצא מן הכלל גם בתוצרת אירופה וגם בתוצרת המזרח.

אגב אם לא תנהג כך לא יקרה דבר, ב"סך הכול" המנוע יצרוך יותר שמן אבל גם על זה לא תוכל לבוא בתלונות כיוון שרוב היצרנים מגדירים תצרוכת של ק"ג שמן ל- 1,000 ק"מ כסבירה.

 

סיכום: פתח ספר רכב, קרא היטב את ההוראות ואז תגיד אם ההרצה פסה מן העולם.

שבת שלום!

פורסם

דבר ראשון רצוי לקחת בחשבון המלצות יצרן ספציפי של הרכב שלך

אישית הייתי מחליף שמן ופילטר שמן אחרי 500-1000 קמ ראשונים.

 

שירשור מעניין בנושא בראייה קצת לא שגרתית באדיבות אתר "motorica.net" (על מנת לצפות נידרשת הרשמה קצרה):

http://motorica.net/viewtopic.php?t=3659&highlight=%E4%F8%F6%FA

 

או המאמר המדובר:

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

פורסם
מצחיק פעם ראשונה שאני שומע את הביטוי(רציתי להוסיף "חחח"אבל חס וחלילה,לא רוצה להרגיז את המנהלים המכובדים...)

 

הוא אמר לי משהו מוזר שלא הביאו לו את הספר רכב או משהו כזה ושהוא ילך בהיזדמנות הקרובה לבקש

 

ומי שלא הבין מה זה RTFM אז:

 

RTFM (Read The Fucking Manual)

 

(ש"ע) בקשה זועמת ממשתמש באינטרנט לא לשלוח דואר או מאמרים עם שאלות מטופשות לפני שקרא את המדריך הבסיסי באותו התחום

 

RTFM - Read The Friendly Manual

 

לא חייבים לקלל ;)

×
×
  • תוכן חדש...