Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי רכב פולקסווגן פלו שנת 96 ידני ויש לי בעיה מטרידה שמספר מוסכניקים לא הצליחו לפתור.

כאשר אני נוסע ברכב ועוצר לקראת רמזור אדום או כיכר הרכב לא מצליח לשמור על טורים מתאימים ונכבה.

הדבר קורה לעיתים קרובות יותר כאשר המזגן דולק והרכב ממש נחנק בעצירות.

 

כ"כ קיימת בעיה בהתנעה של הרכב ואם אני לא לוחץ על הגז יחד עם פעולת ההתנעה- הרכב לא יניע.

 

מס' אנשים טענו כי מדובר ברכיב הנקרא: "מנוע צעדים"

 

אם למישהו הבעיה מוכרת או אפילו יודע מהו רכיב ה"מנוע צעדים" אנא עזרו לי

 

בתודה מראש על כל עזרה או מידע

 

רונן

פורסם

הבעיה מוכרת, ידועה ונפוצה בדגם הספציפי ואם היית מחפש בפורום גם היית מוצא איזכורים רבים בנושא.

 

מספיק מוסך אחד שמבין משהו מהחיים שלו (ואין הרבה מה להבין) כדי להבין שהבעיה היא במצערת. במצערת זו אין שום מנוע צעדים. יש מנוע פחמים שנוטה לסיים את חייו דיי מהיר. לא ניתן להחליפו והפתרון הטוב ביותר הוא להחליף את המצערת לחדשה. לאחרונה המחירים ירדו משמעותית (למרות שעדיין יקר) ולכן שווה להחליף למקורית חדשה.

 

לפני שמחליפים יש לנסות לבצע ניקוי + כיוון בסיסי (נעשה ע"י חיבור מחשב).

 

תוכל לפנות לחבר הפורום מוסך רון שמתמחה ברכבים אלו ומכיר את הבעיה מקרוב.

  • ספונסר פורום
פורסם
הבעיה מוכרת, ידועה ונפוצה בדגם הספציפי ואם היית מחפש בפורום גם היית מוצא איזכורים רבים בנושא.

 

מספיק מוסך אחד שמבין משהו מהחיים שלו (ואין הרבה מה להבין) כדי להבין שהבעיה היא במצערת. במצערת זו אין שום מנוע צעדים. יש מנוע פחמים שנוטה לסיים את חייו דיי מהיר. לא ניתן להחליפו והפתרון הטוב ביותר הוא להחליף את המצערת לחדשה. לאחרונה המחירים ירדו משמעותית (למרות שעדיין יקר) ולכן שווה להחליף למקורית חדשה.

 

לפני שמחליפים יש לנסות לבצע ניקוי + כיוון בסיסי (נעשה ע"י חיבור מחשב).

 

תוכל לפנות לחבר הפורום מוסך רון שמתמחה ברכבים אלו ומכיר את הבעיה מקרוב.

 

זו התשובה המדוייקת ,ניקוי כוון בסיסי ובדיקת תפקוד המצערת ,כפי שאומר אביב.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...