Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה שהם זהים אחד לשני הבנתי.

מה שאני לא יודע זה איזה טוויטר יש לפולס ואיזה יש לטמפו?

 

אני יודע שדשו המון על הנושא הזה(וקראתי כמעט את כל הדיונים), אבל זאת רק שאלה קטנה.

 

תודה מראש.

Head Unit:Pioneer 6950ib

Amplifier:pulse audio-ba2900

Component:morel tempo+mt22+mx22.2

Sub:JL 12W1 back:pioneer 350w

פורסם

בצע חיפוש. שאלה בדיוק כזו נשאלה לפני שבוע בערך.

 

דווקא המידוופרים מפיקים צלילים שונים והטוויטרים זהים לחלוטין (משיחה טלפונית עם איש מחברת מורל).

בשורה התחתונה, הם שונים מאוד באופי הצליל.

 

בברכה,

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

כמו שאמרתי חיפשתי וראיתי את כל הדיונים, אני רק שואל איזה טוויטרים יש לטמפו\פולס(דגם!).

 

תודה.

Head Unit:Pioneer 6950ib

Amplifier:pulse audio-ba2900

Component:morel tempo+mt22+mx22.2

Sub:JL 12W1 back:pioneer 350w

פורסם

אוףףףף, עכשיו הם לקחו את מה שהיה טוב בפולס,המיד-וופר.

שהיה טוב מאוד (יותר מהדוטק לפחות שבו חסרת מאוד עוצמה) והפכו אותו להיות יותר דוטקי. חבל.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
אוףףףף, עכשיו הם לקחו את מה שהיה טוב בפולס,המיד-וופר.

שהיה טוב מאוד (יותר מהדוטק לפחות שבו חסרת מאוד עוצמה) והפכו אותו להיות יותר דוטקי. חבל.

אמיר

 

אמיר, איזה דוטק שמעת? 4 אינץ? תשווה פולס 6.5 לדוטק 6.5, ותראה שאין מה להשוות בכלל (למי שלא הבין הדוטק לוקח בקלות). ושמעתי את שתיהם, ועל הגברות בריאות. :idea:

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אוףףףף, עכשיו הם לקחו את מה שהיה טוב בפולס,המיד-וופר.

שהיה טוב מאוד (יותר מהדוטק לפחות שבו חסרת מאוד עוצמה) והפכו אותו להיות יותר דוטקי. חבל.

אמיר

 

אמיר,

 

דווקא המיד-וופר של הפולס דומה יותר לדוטק מאשר זה של הטמפו. גם הפולס וגם הדוטק בעלי אופי "בועט" ע"פ הגדרת אחד מחברי הפורום. המיד-וופר של הטמפו הרבה יותר רך ובהשוואה לדוטק 5.25 ששמעתי, אין שום קשר ביניהם. בא נאמר שאם הייתה סקאלה שבצידה האחד היה דוטק ובצידה השני היה טמפו, הפולס היה יושב באמצע. (מבחינת אופי צליל, כמובן)

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

דוטק בועט?! ממש לא, המיד של הסט הזה ממש לא משהו, המיד של הפולס יותר חזק.

הטוויטר יותר טוב מהפולס, זה כן( גם לא יותר מידי בהרבה) אבל המיד חלש יותר.

גיא, הדוטק שלך אחרי שישבתי אצל ברכב ושיחקתי קצת עם האקולייזר היה נשמע סביר, אבל הוא ממש לא חזק כמו הפולס למשל שיושב אצלי.

כמובן שכל מיד יכול להישמע שונה, הכל תלוי בהתקנה וכיוון, אני שמעטי דוטק מותקן כהלכה על בניות כמו שצריך, ומוגבר טוב. הוא לא היה נשמע ( המיד) כמו אצלי במיקום הסטנדרטי של הרמקול בדלת, ובנוסף לכך הוא יושב על הגבהה שקצת חוסמת לו שטח ממברנה, ככה שיש לו עוד.

תשמעו, שמעתי גם פולסים שבלשון המעטה לא נשמעו טוב. זה תלוי אצל מי שמעת ואצל מי קיבלת את הרושם על הסט.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

לא יודע מה שמעת ומה לא אבל אני דיברתי על 6.5 ולא על שלי. תשמע 6.5 פולס, תשמע 6.5 אצל אחי, ותבין.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
או, שתבוא לצפון:) תשמע פולס אצלי, ואז אצל אח שלך דוטק ותבין:).

אמיר

 

גם אפשרות :-)

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...