Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר 4 ערוצים (אוריון 4004) שאני רוצה לחבר אותו לקומפוננט (MT22+פוקל V2) בצורת בי-אמפ אבל בHU אין לי את האופציה הזאת(פיוניר 6850) ,אז חשבתי לחבר טויטרים(MT22) דרך קרוס של פוקל (נקודת חיתוך 3500 הרץ) ואת המידים ישירות למגבר ולחתוך ב LPF בנקודה מקסימלית במגבר (3000 הרץ,נראה לי אפילו יותר כי המחוג מסתובב טיפה יותר).מה דעתכם על סידור זה ?עד כמה יצליח ותוצאות? כל שיפור יתקבל בברכה רבה. תודה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

באופן עקרוני, אין בעייה לחבר את הטוויטר דרך הקרוס של פוקל, אבל את המידוופר לא תוכל לחתוך בתחום העליון.

החיתוכים של המגבר הם או high-pass או Low-pass, לא תוכל לחתוך את המיד גם מחלקו התחתון וגם מחלקו העליון. שום מגבר לא נותן נקודת חיתוך באיזור ה 3000HZ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

טוב,מסכים איתמר,הכוונה היתה שהמיד יחובר ישירות למגבר ללא קרוס ומלמעלה יחתך על ידי מגבר (נקודת חיתוך עליונה במגבר הינה3KHZ) ומלמטה דרך HU ב 63HZ ,יש מצב לזה או שאני מפספס פה משהו?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

יש מצב לזה.

אבל, אתה בטוח שהמגבר של חותך ב3000HZ?

אם ככה אז את ההי פאס לטוויטריום אתה יכול לכוון מ-3Kומעלה,לא תהיה בעיה לMT22 לפי דעתי לנגן ב3K וגם פחות.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
באופן עקרוני, אין בעייה לחבר את הטוויטר דרך הקרוס של פוקל, אבל את המידוופר לא תוכל לחתוך בתחום העליון.

החיתוכים של המגבר הם או high-pass או Low-pass, לא תוכל לחתוך את המיד גם מחלקו התחתון וגם מחלקו העליון. שום מגבר לא נותן נקודת חיתוך באיזור ה 3000HZ.

 

איתמר.

 

כל מגבר בעל מכפיל סקאלה יכול לעשות זאת, או כל מגבר בעל אופציה לחיבור בי-אמפ (ויש הרבה כאלה כמו הנקמיצ'י 2004 החדש לדוגמא).

אצלי במגבר אקליפס הישן (3421) יש אופציה לבי-אמפינג ישירות מהמגבר, העקרון עובד עם 2 סקאלות לחיתוך הראשונה של HPF ו השניה של LPF, כאשר את הLPF שעובד בין 50-200HZ אתה יכול להכפיל ב30 = .1500-6000HZ, ואת הHPF אתה יכול לתחום בגבול הכי תחתון והנה לך אופציה לBANDPASS גם ללא חיתוכים מהHU ויש לך אפילו הענות של 50-6000HZ.

 

דוגמא למגבר שיכול לעבוד עם חיתוך LPF גבוה אך ללא אופציה לבי-אמפינג זה המגבר שלי של קלריון APX640.4, יודע לעבוד מ40-300HZ עם אופציה להכפלה ב20 = 800-6000HZ.

 

אלו רק דוגמאות אחדות ממיני רבים.

וזה רק דוגמאות ממגברים שאני אישית מחזיק.

באופן עקרוני אם יש מגבר שיודע לעבוד כמו בקונפיגורציה השניה שתיארתי, מספיק HU שיודע לחתוך בHPF של 40-50-60HZ והמגבר יתחום LPF של כ+-1500-3200 והנה יש לנו חיבור BAND-PASS לוופר.

עושים זאת כאשר החיתוך לFRONT הוא לוופר לדוגמא ואז הREAR יהיה לטוויטר והפוך.

 

אבל , וזה אבל גדול- עדיף ורצוי לעבוד עם קרוס אקטיבי, רק בגלל הנושא של דיוק הרבה יותר יעיל.

ונושא זה הוא מאוד רגיש כאשר עובדים אקטיבית.

 

 

ניר,

under construction..

פורסם
לא תוכל לחתוך את המיד גם מחלקו התחתון וגם מחלקו העליון. שום מגבר לא נותן נקודת חיתוך באיזור ה 3000HZ.

 

איתמר.

 

זו הצהרה מופרזת

 

אצלי יש BAND_PASS ואפשר לחבר מיד ולחתוך אותו בכל כיוון (למעלה /למטה) עד 4000 בערך. (היפוניקס Z700)

 

לא מצאתי תמונה יותר ברורה:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אין לי אופציה ל BANDPASS במגבר אלא רק HIGH\LOW\FULL ,ותווך מחוג 40-3000 HZ,כך שאכוון את מיד על LPF עד מקסימום(3000) ו-HU על HPF מ 63 , וטויטר דרך קרוס עם חיתוך שלו, מה דעתכם?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

ראיתי הרבה מגברים ומעולם לא נתקלתי באופצייה כזו. ללא ספק אופצייה חכמה מאוד.

 

טעות, טועים, טעינו, למדנו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עברה לי מחשבה אחרת,לחבר שתי יציאות ממגבר ישירות למידים ולכוון את המגבר ל FULLRANGE, שתי יציאות אחרות לטויטרים דרך קרוס.ניסיתי היום בצד אחד לחבר מיד למגבר על FULL וצד שני להשאיר דרך קרוס כמו שהמיד אמור לעבוד עם חיתוך של קרוס,ניתקתי טויטרים ושיחקתי ימין/שמאל ,אומנם היה הבדל אבל לא נראה לי שאם טויטרים מחוברים הבדל יהיה ממש משמעותי.האם למיד שעובד על FULLRANGE (חיתוך מHU על 63) יכול להגרם נזק כתוצאה מכך? כדאי להשאיר זאת? תודה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...