Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרנד פרי אשקלון 1970 - למישהו יש מידע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הייתי במרוץ הזה, היסתובבתי בין המכוניות, יש לי 2 תמונות ,ודרך אגב ,לא היה שם

שום מסלול,פשוט זאת היתה שכונה ,שהיתה בה רשת כבישים סלולים,עדיין כמעט ולא

היו בתים, ולכן היא היתאימה כביכול, לקיום המירוץ. הכביש ששימש אז כמסלול,קיים,

הוא שונה , והורחב, אבל כעיקרון הוא קיים.

פורסם

תודה fz1. אני (או חבר נוסף שמתעניין באירוע) אצור אתך קשר בימים הקרובים בהודעה פרטית. נשמח לשמוע זכרונות, לראות את התמונות, ולהיעזר בכל אינפורמציה שיש לך.

פורסם

וולה שמחתי לראות את התמונות ממש נוסטלגיה ומה לעשות גם אני מופיע בתמונה

הגדולה :roll::lol::shock:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תודה אשר. מכיוון שקשה לי להאמין שהיית שם לבד, אולי אתה יכול לדבר עם אבא/אמא/דוד/שכן שלקחו אותך? אולי יש תמונות או משהו כזה?

 

הנה הכתבה המלאה מהמגזין הצרפתי, לקוראי הצרפתית בעלי ראייה 6:6 בינינו :shock:

page4.jpg

page3.jpg

page2.jpg

page1.jpg

פורסם

דיברת עם אדוארד אטלר?

הנה ציטוט קטן מהכתבה שיעזור לך..

"כי הייתי יכול לתרום למועדון כמה פוסטרים ומדבקות עם הכיתוב ´הגרנד-פרי הראשון של ישראל´, ולספק לכם עותק של סרט דוקומנטרי באורך 45 דקות, שהטלוויזיה הישראלית הפיקה לרגל האירוע. נדמה לי שזאת הפעם הראשונה בהיסטוריית המירוצים שבמאי הסרט (אני) הוא גם משתתף בתחרות, שאף רשם במבחני הדירוג (פראקטיס) את הזמן הכי קצר בקבוצת המכוניות הרגילות. למעט מכוניות הפורמולה, הייתי היחיד שירד מתחת לשתי דקות.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

כן speedseeker, דיברתי עם אטלר אבל הוא אמר לי שאין לו עותק.

בקרוב יהיה לי יותר זמן להתעסק עם העניין הזה ואני אדבר איתו שוב, ואוודא שהבנתי נכון ואין לו עותק.

 

תודה!

פורסם

סליחה ,אבל אדון בני ל לא יודע על מה הוא מדבר , המרוץ היה בברנע, ולא באפרידר,

והשכונות שהוא מציין , אמנם קיימות, אבל הן רחוקות מהמסלול של המרוץ, מלון סמדר ,

קיים עד היום אבל בשם אחר,והוא קרוב לחוף דלילה ,וצמוד למלון איתני הטבע.

פורסם

שלום.

אני לא סולח...(סתם בצחוק) אבל אתה לא צודק ולמה?

כי כאשר נוסדה שכונת ברנע גרו שם 4 משפחות בלבד ובאחת מהמשפחות

גרה המורה ורדה שהיתה המורה שלי בבית ספר בית יחזקאל והבן שלה למד איתי

בכיתה והיה חבר שלי ואני היתי נוסע לש כימעת כל יום על האופנים שלי משכונת אפרידר מביתי

לברנע... אם אתה יודע היכן היחה גר באותה תקופה ראש העיר נידמה לי שקראו לא דייו

לא בטוח אז מאחורי הבית שלו היה המרוץ. אני שוב יסביר את המסלול.

כאשר ניכנסים לשכונת אפרידר מכיון חיסכון ופונים שמואלה חולפים על פני מלון אשקלון

וממשכים עד שהכביש מיתעקל ימינה לכון שכונת מיגדל המים יש פניה שמאלה

ושם היה המרוץ.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הייתי שמח אם תוכלו לחזור אלי ולהגיד באיזה אזור זה היה כי אין לי מושג איפה זה יכל להיות

תודה מראש

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

ואני הייתי שמח עם היית קורא כמה דפים אחורה כדי לראות איפה זה היה.

הנושא הזה כבר נטחן פה מעל ומעבר,פעם הבאה אל תפתח נושא כה ישן.

 

 

דייויד

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
אחד המשתתפים במירוץ ( :? ) צילם קצת במסרטת 8 מ"מ באונייה לישראל, במירוץ ובטיול המאורגן לירושלים שנערך למשתתפים. הבן שלו המיר את הצילומים לקובץ וידאו --

 

http://www.pitlaneposers.com/video/israel70.wmv

 

איזה קטע נדיר,אפילו בלי קול.

 

המכוניות הישנות,משאית הדלק פז חיחיחי ,הבדואים עם הגמלים. פשוט נוסטלגיה(נוסטלגייה הכוונה למכוניות) שלא חוויתי.(1988 השנה שלי)

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates


×
×
  • תוכן חדש...