Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשביל שהתשובות פה לא יבלבלו אותי עוד יותר אלא ייתנו לי איזשהוא כיוון מחשבה , אני מפנה את השאלה לכל מי ששירת כלוחם ביחידה מובחרת ויכול להגיד בדיעבד אם הוא היה חוזר ומתגייס לאותו המקום והאם הוא מרגיש שהשירות שלו היה מספק או שצבא זה צבא וגם שם הכל חרטא??

אומנם כתבתי שלא הייתי קרבי, אבל חבר טוב שלי שירת במשך 3 שנים בגדוד 890 של הצנחנים.

אז אולי לא מדובר ביחידה מובחרת פר-אקסלנס, אבל פעם שאלתי אותו אם הוא היה עושה את זה עוד פעם.

התשובה שלו היתה שהוא לא מצטער על מה שעשה, אבל זה מסוג הדברים שעושים אותם פעם בחיים וזהו, לא עושים אותם שוב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בתור לוחם כבר כמעט שנתיים אני ממליץ לך ללכת לקרבי {רצוי חי"ר} [ואתה יכול, עשה איתי טירונות חייל עם פזמ של שנה וארבע מעלי בלי לחתום על כלום ] , כל מה שיגידו לך זה כלום לעומת מה שתרגיש שתאכל חרא אמיתי , כמו שבועות שטח בקור

ומארבים עד שאת הכפות רגליים אתה לא מרגיש בכלל , ולמרות שסוגרים כמו כלבים במלונה אין מה לעשות, יש לנו רק מדינה

אחת ושלוש שנים זה לא הרבה בכלל .

בתור אחד שעבר די הרבה אני אומר לך שאתה תלמד להעריך כל דבר קטן בחיים שלך מהשירות הזה מהמיטה שאתה יושן

עליה ועד לאוכל שאמא שלך מכינה , אין מה לעשות 3 שנים אוכלים חרא וחיים עם הרגשה טובה כל החיים ממליץ בחום

שתעבור לקרבי ..

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

×
×
  • תוכן חדש...