Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסט עם נזק - טולדו TDI 2004


GOLF
שימו לב! השרשור הזה בן 6284 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם יש תקלה במצערת האלקטרונית של VAG, מחשב המנוע מזה את זה ומגביל את הסלד והגדישה, הדוושה מחוברת לשני חיישני מצב מצערת עם קריאות הפוכות לצורך בטיחות מירבית.

 

יכול להיות שדוושת הגז נתקעה ברצפה בגלל השטיח או משהו (הרי אין כבל גז או משהו אחר)

 

כמו כן, ברכבים מוגדשים, אסור, אסור ושוב פעם אסור לשים תוספי שמן !!!!!

 

my 2 cents

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום

ישנה תופעה של מנועי דיזל שנתקעים על טורים אפילו שכיבו את הסוויטש ולמעשה סגרו את כניסת הסולר למנוע

התופעה נגרמת מכניסה של שמן דרך היניקה (במנועי טורבו)או דרך נשם המנוע ,כמובן שמפלס שמן גבוה או

מצב ירוד של המנוע תורמים לתופעה כתוצאה של לחץ פנימי שזורק רסיסי שמן דרך הנשם ,ומנוע דיזל כשהוא

חם ומהיר יכול לעבוד על אותו השמן שנכנס אל תאי השריפה.

מנוע כזה אפשר לכבות רק עיי שילוב הילוך גבוה ושיחרור המצמד .

זה מה שקרה בטולדו ,וזה מה שקרה באותה הקנגו שהזכירו קודמיי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. הבוחן לא ראשי לבדוק את פליטת הזיהום בסל"ד בינוני, הוא חייב לבצע זאת בסל"ד מירבי.

לפי עניות דעתי אין כל אחריות מצד המכון לנזקים שנגרמים לרכב במהלך המבחן השנתי(טסט) ואשר בוצע ע"פ הנהלים.

 

דוגמאות לנזקים אפשריים בטסט ללא כל חבות של המכון:

 

1. בעת בד' גזי פליטה לרכב בנזין מוזרק משנת יצור 95' ואילך, קיימת אפשרות שהרכב יתחמם בעת הבדיקה בסל"ד הבינוני וזאת עקב מס' סיבות: רדיאטור סתום, תרמוסטט שנתפס סגור, מאוור שלא נכנס לפעולה.

בעל הרכב יכול לטעון שהרי הוא נכנס למכון עם רכב תקין ולא מתחמם(הוא הגיע בנסיעה וקורר ע"י האויר) ואילו עכשו הוא יוצא עם ראש מנוע תקול.

 

2. בעת בדיקת בלמים ע"ג מד-הבלם(דינמומטר), הבוחן מחליף את הנהג בכדי לנסות לעזור לו(הנהג אינו לוחץ מספיק חזק, ישנם הפרשים קלים שאולי ע"י שפשוף הנעליים האחוריות ע"י הרמת בלם-העזר ושחרורו מס' פעמים בעת גלגול יתן תוצאה טובה). בעת לחיצה מעט אגרסיבית מתפוצץ לו צינור בלמים או שסתום איזון או אטם במש' המרכזית, כבל בלם-עזר נקרע או מתפרק לו מנגנון הידית/רגלית.

שוב, בעל הרכב נכנס עם רכב שבולם(לפי דעתו) ועכשו הוא יוצא ע"ג גרר.

 

אני לא מדבר על נזק שנגרם עקב רשלנות, פגיעה במרכב התחתון בעת ההרמה ע"י הג'ק בבור הבדיקה, תאונה עקב סטיה בעת ההרצה ע"ג הדיינו וכד'. נזק שכזה חייב להיות מכוסה ע"י המכון.

נזקים שנגרמים עקב התנהלות תקינה של הבוחן והמכון לא יכולים לגרור חבות שלהם ובעל הרכב(למצער) יהיה צריך לשאת בהם.

גם אם הבדיקה נעשתה על פי הנחיות משרד התחבורה, אין המכון פטור מאחריות בגין נזק שנגרם עקב מילוי אותן הנחיות. בשביל מקרים כגון דא, נוצרה הודעת צד ג'.

ל"גולף" הייתי מציע להתייעץ עם עו"ד לעניני נזיקין ויפה שעה אחת קודם.

במישור העקרוני, אם לבדיקה ע"פי הנחיות משרד התחבורה יש פוטנציאל לנזק, יש לעשות רביזיה באותן הנחיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קומפי, זה מאוד מצער לשמוע את הנהלים הללו, וחבל שכך.

להבא אלך למכון טסטים ואשלם כסף על מנת להעביר את הרכב, ולא בדרך השגרתית.

הרכב שלי שמור, ונוסע מצוין, טיפולים וכל החלפים בזמן, בטח שבטח מבחינה בטחותית , (דוגמא: המכונאי אמר שהצנור ברקס יבש, הוחלף מיד במקורי.) אצלי אין משחקים.

אבל יש גם גבול, אני באמת לא רואה סיבה להאיץ מנוע טורבו דיזל ל 5000 סלד, הנזק הוא בל ישוער, ומיותר לחלוטין. בנסיעה מנהלתית - 2500 סלד מספיק, בנסיעה "קשה" - גג 3500 סלד. אני לא מבין מה היתרון בלקחת את המנועים האלה ל 5000 סלד, זה אסור, זה מיותר, המנוע לא בנוי להגיע לשם.

הטורבו, והמנוע, ביחוד ברכבי דיזל שעברו 200K לא כתמול שלשום, ועל המכון לדעת זאת. וזה ברור - לא ניתן לצפות מרכב שעבר 200K להתנהג כחדש לחלוטין מהניילונים, בטח שבטח לא למנוע. ולדרוש ממנו סל"ד גבוהה (מעבר לגבוהה, לדוגמא: שיא ההספק: 4000, בפעם שעברה הגיעו אצלי ל 4500 סלד.)

כמובן שאת הבדיקה עברתי , וללא תקלות , הרדגרינג או מה שזה לא יהיה יצא 29, המקסימיום הוא 59 אם אני לא טועה.

אבל - אני את הטסטט הבא יעשה במכון אחר שלא אציין את שמו, על מנת לשמור על הרכב שלי ממזיקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומרי75,

תקנות התחבורה כן מצפות מרכב ישן שיתנהג כמו רכב חדש עם סייגים מסויימים.

מנוע ומע' טורבו אשר ראו ימים טובים יותר הגיע הזמן לתקנם/לשפצם ע"מ שלא יזהמו, וזאת במקום שתבקש שיתנגו בהם בעדינות בעת הבדיקה(והדרת פני זקן - לא מקובלים פה).

פוטנציאל הנזק קיים מעצם העובדה שקיים בלאי מוגבר בחלקים ולא מעצם התקנות והנהלים. בכל 20 שנות קיומו של המכון בו אני עובד זה המקרה היחיד(הקנגו) כשבדיקות פליטת עשן לרכב דיזל מתקיימות כ-800 בחודש.

אז לעשות רביזיה?!

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כולל את הLM האפור שמגיע עם MOS2?

 

לדעתי זה כולל ה-כ-ל, נמתין ונראה מה ידידי "מוסך רון" אומר.

 

הסיבה, תוספי השמן "מצפים" מיסבים צפים למניעת שחיקה, המיסבים של הטורבינה דומים, הם מאד מדוייקים, תוספת שכבה עדינה תייצר שם חוסר שמן שלא לצורך, כמו כן, הטמ"פ שם גבוהה מאד, התוספים, שלא בנויים לעבוד בטמ"פ אלו מתקשים, השכבת ציפוי מתפוררת, נסתמים מעברים, וביי ביי לטורבו ...

 

מה כן עושים, במנועי טורבו שמים רק שמנים סינטטים מלאים, הכי איכותיים שכסף יכול לקנות, ברכבי VAG רק ע"פ תקני היצרן (502 או 505) ואם הרכב עובד חזק, או שהמנוע משודרג, מחליפים שמנים בתדירות גבוהה יותר מההמלצות.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

ללקוחות שלי אני לא ממליץ על תוספי שמן בכלל ,שמני איכות מודרנים מצויידים בכל מה שהמנוע צריך

חוץ מטרנטות שמעשנות או יש להם בעיות של לחץ שמן ואז מוסיפים להם מה שנקרא שמן דבש וכו.

בעיקרון אם כבר תוסף לרכב תקין,אז רק מוליקות.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע טורבו לא "נתפס על טורים" סתם, כנראה שהמגדש היה בסוף ימיו או עודף שמן במנוע בצירוף סל"ד מנוע גבוה גרם לשמן להזרק לסעפת היניקה או מהנשם או מהמגדש. שמן מנוע נשרף כמו חומר דלק ולכן לא היה ניתן לכבות מנוע.

 

ולכן שאלתי לגבי מפלס השמן במנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשורה אחרונה, לא משנה מה הנחיות של משרד התחבורה, זה שנכנס לי איזה חכם לאוטו ונותן מכת גז ל5000 סל"ד,או בכלל לתוך התחום האדום, גם האם הרכב לא היה בשיא מה החוכמה??? להרוס את האוטו???.

אם הרכב לא מזהם ב3500 אלף למשל זה מקסימום טורים בנסיעה רגילה, אז מה ? בכוח לנסות להכשיל את הבן אדם ועל הדרך להרוס לו את האוטו, טענות כמו המגדש היה בסוף ימיו, בלי לפגוע אבל לא חוכמה לגמור את האוטו ולהגיד גם ככה הוא היה גמור, ותאמת אני הייתי מביא עורך דין ותובע אותם .

בקשר לתוסף שהכנסתה למנוע אני מציא לך לרוקן את השמן ולמלאות שמן חדש, שהמכון לא יגיד שעוד התוסף היה לפני זה שם וזה גרם לנזק, כי הם מסוגלים לעשות לך את זה.

כל נזק שנגרם לרכב תחת אזור המכון זאת בעיה שלו, אם בוחן ישב ברכב והנזק נגרם לרכב כתוצאה מנגיעה של מישהו מעובדי המכון, פשוט תגיד אתם אשמים ולא מעניין אותי מה הסיב,ה זאת הדרך היחידה אם תרצה לראות מהם כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. בעת בד' גזי פליטה לרכב בנזין מוזרק משנת יצור 95' ואילך, קיימת אפשרות שהרכב יתחמם בעת הבדיקה בסל"ד הבינוני וזאת עקב מס' סיבות: רדיאטור סתום, תרמוסטט שנתפס סגור, מאוור שלא נכנס לפעולה.

בעל הרכב יכול לטעון שהרי הוא נכנס למכון עם רכב תקין ולא מתחמם(הוא הגיע בנסיעה וקורר ע"י האויר) ואילו עכשו הוא יוצא עם ראש מנוע תקול.

ברגע שבוחן מפעיל את המכונית זוהי אחריותו לוודא שהמנוע לא מתחמם. אף אחד לא יכול לבוא בטענה על כך שהרכב התחמם בזמן הבדיקה אך בהחלט אפשר לבוא בטענה על נזק שנגרם מכך שהמנוע התחמם ולא הפסיקו את פעולתו או נקטו צעדים אחרים לקירורו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה כולל ה-כ-ל,

 

ליאור

 

תשמע,ההסבר שלך הגיוני בהחלט אבל שים לב מה האתר של LM אומר:

 

 

The MoS2 anti-friction lubricant forms a high load-bearing film of lubricant on all friction and sliding surfaces. The MoS2-lubricant film reduces the resistance to friction and allows engines to run -- so they conserve more energy even under extreme conditions. MoS2 Energy Conserving guarantees: significantly less fuel and oil consumption. Significant wear reduction, fewer breakdowns and emergency lubrication properties. Stable to ageing and stable viscosity. Good cold-start behaviour and high operational reliability. Prevents sludge formation. Tested on catalytic converters and turbochargers.

 

 

 

סימנתי לך באדום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6284 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...