Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדש פה קודם כל אני חייב לציין שזה פורום על רמה ואני נהנה מי כל רגע שאני פה!

 

חברים, אני רוצה להרכיב מערכת על הפיג'ו 205 שלי התקציב שלי הוא 3 אלף שקל!

 

סוג המוזיקה שאני שומע הוא בדרך כלל מיזרחית ומידי פעם טראקים ומוזיקה שחורה.

 

אני מחפש עוצמה של מוזיקה ושישמעו טוב איכות צליל נקיה.

 

אני חשבתי להרכיב סט של מורל פולס מקדימה במידה 5.25 ורמקולים 6/9 במגש האחורי.

 

- קימת ברכב שלי בעיה רצינית עם הדשבורד שהוא מתפרק וזאת בעיה רצינית מפני שאני מפחד להרכיב סאב ברכב בגלל שזה יפוצץ לי את כל הפלסטיקים (בעיה רצינית אצל הצרפתיות).

 

* קיבלתי המלצות רבות עם הרמקולים של קנוואד 6/9 שמעתי שהם רמקולים ברמה טובה מאוד ויחסית סבירה למחיר שלהם.

* אני נורא נידלקתי על הפיוניר דולפינים למינהם אבל אני מוכן לוותר על היופי שלהם תמורת מכשיר לא פחות טוב הם שאין לו את כל התוספות של היופי והתצוגה אבל שיהיה באותה רמה בערך של פיוניר 5850.

 

בקשתי היא שלפי כל הנתונים האלו תיבנו לי מערכת הכי טובה שרק אפשר לדרישות שלי המחיר 3 לף הוא רק לרכיבים עצמם בלי ההתקנה.

תודה מראש אבינועם.

פורסם

קח הצעה למערכת הבאה:

 

קומפוננט:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=31292[url=http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=31292][/url]

 

סאב:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=130618

 

מגבר:

עדיף יד שניה משהו איכותי במחיר טוב, אפשר להביא ב700-800 שקל מגברים טובים 4 ערוצים

 

HU:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=411350

my dream: subaru 4*4 + dvx + seadoo gtx

×
×
  • תוכן חדש...