Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שהתגברנו על המזגן גילינו תקלה חדשה! רדיאטור חימום נוזל , כמות די אכזרית של מים ירוקים טיפטפה על כל החיווט והרדיו דיסק דבר שגרם לי לשבת ולנקות עם ספריי מגעים כמה שעות טובות על 4. רדיאטור החימום הוחלף בחדש שעלה כולל מע"מ וחצי שנה אחריות 300 ש"ח.

הדלקנו את הרכב ראינו שאין נזילות , ניקוז אויר ועכשיו גם המזגן וגם החימום עובד!

אך מספר בעיות נישארו :

1.נעילה מרכזית לאחר ניקוי פועלת חלקית (רק פותחת את האוטו)

2. וינקרים לא עובדים, לא לבד ולא עם המתג המשולש.

 

מה עושים?

פורסם
2. וינקרים לא עובדים, לא לבד ולא עם המתג המשולש.
כנראה הבעיה במתג המשולש

 

אגב, כמה עלתה העבודה על החלפת הרדיאטור?

פורסם

בקשר לנעילה מרכזית התנתק שמה חוט שפרקתם את הרדיאטור.

 

בקשר לווינקרים תבדוק פיוזים ואחר"כ פלשר של האיתות

פורסם

כמו שאופיר רשם , בדרך כלל באוטו הזה הבעיה היא בלחצן האורות חירום, אבל בגלל שהכל נרטב אצלך יכול להיות שזה בא מכיוון אחר.

אולי באמת תבדוק פיוזים.

תגיד יכול להיות שהחלפת לאחרונה את המים הבוציים שלך במים ירוקים?

אני שואל כי ייתכן שזה זירז את התפגרות רדיאטור החימום.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

טוב אז נתחיל כך

אכן המים הוחלפו למים ירוקים לפני מספר חודשים ויתכן ושטיפה שהכנסתי בלחץ למערכת פתחה את רדיאטור החימום וגרמה לנזילות, לגבי הנעילה מרכזית מצאתי את הקופסא שלה ולאחר ניקוי עם ספריי מגעים עדין לא עוזר (יש לי שכן טכנאי באינטל נימצא זמן לתת לו להתעסק איתה)

לגבי הוינקרים עדין לא נפתרה הבעיה - המתג של המשולש עצמו עובד ונידלק בו אור אדום אבל גם מהידית הוינקרים לא נדלקים(שאני מפעיל אזעקה הם נדלקים), מכונאי שהתייעצתי איתו אמר לי שיש חלק שנקרא "אוטומט וינקר" וכניראה החלק הזה הלך הוא המליץ לי ללכת לחשמלאי. מישהו יודע מה זה?

לגבי החלפת רדיאטור חימום לא עלתה כסף,נעשתה לבד בשתי ידיים ולא צולמה כי המצלמה לא היתה זמינה אבל פירוק והרכבה די פשוטה ומי שמעוניין יכול לשאול בפרטי ואם אתם רוצים יש לי תמונה של הרדיאטור הישן.

מצורפת תמונה של אוטומט וינקר כפי שמצאתי באינטרנט, אשמח אם מישהו יגיד לי שזה הדבר ואיפה הוא נמצא בפיג'ו

 

ארז

אוטומט וינקר.jpg

אוטומט וינקר.jpg

פורסם

תעלה תמונה של הרדיאטור.

יש לי אוטומט ווינקר חדש לגמרי שקניתי כי חשבתי שהוא התקלקל לי , אבל בסוף זה היה הכפתור של אורות החירום.

הוא עלה לי 40 ש"ח בערך, ולא ניתן להחזיר אותו לחנות, כי זה רכיב חשמלי.

אם אתה רוצה שלח לי ה"פ.

הוא נמצא בקופסת פיוזים מאחורי כל הפיוזים , זה מין מלבן כזה עם 3 רגליים אם אני לא טועה.

 

 

עריכה:

רגע עכשיו קראתי את ההודעה שלך, 4 האורות עובדים כאשר אתה לוחץ על המשולש?

אם כן, אז תנסה ללחוץ על המשולש חצי לחיצה , תחזיק אותו חצי לחוץ עם היד ואז תפעיל את האיתות מהידית. ככה זה עובד אצלי.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
תעלה תמונה של הרדיאטור.

יש לי אוטומט ווינקר חדש לגמרי שקניתי כי חשבתי שהוא התקלקל לי , אבל בסוף זה היה הכפתור של אורות החירום.

הוא עלה לי 40 ש"ח בערך, ולא ניתן להחזיר אותו לחנות, כי זה רכיב חשמלי.

אם אתה רוצה שלח לי ה"פ.

הוא נמצא בקופסת פיוזים מאחורי כל הפיוזים , זה מין מלבן כזה עם 3 רגליים אם אני לא טועה.

 

 

עריכה:

רגע עכשיו קראתי את ההודעה שלך, 4 האורות עובדים כאשר אתה לוחץ על המשולש?

אם כן, אז תנסה ללחוץ על המשולש חצי לחיצה , תחזיק אותו חצי לחוץ עם היד ואז תפעיל את האיתות מהידית. ככה זה עובד אצלי.

עמית

לא הבנת אותי המתג המשולש עצמו מדליק את הנורה הפנימית שלו אבל לא את ארבעת הוינקרים!

פורסם

תמונות של רדיאטור חימום בפיג'ו 205

2 הקצוות של הצינורות שאתם רואים יוצאים מהרכב דרך קיר האש למנוע כאשר אחד כניסה והשני כמובן יציאה

rרדיאטור חימום פיג'ו 005.jpg

rרדיאטור חימום פיג'ו 002.jpg

פורסם

הבעיה נפתרה!

במהלך הפירוק של הדשבורד יש את הכפתורים העגולים של 4 וינקרים, אור ערפל, מזגן, -כניראה בהרכבה של הדשבורד בחזרה לא שמתי לב והחלפתי בינהם, בקיצור היום לאחר שהחלפתי בינהם הכל פעל וחזר לקדמותו.. תודה לכל היועצים

 

ארז:-D

×
×
  • תוכן חדש...