Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות נסיון פריצה/חבלה כושל למכוניתי (306 1.8 למתעניינים) נותר בצילינדר של מנעול דלת הנוסע שבר של מברג. הצילינדר תקוע ומונע את פעולת הנעילה המרכזית. שלפתי את התקע החשמלי של הנעילה האוטומטית ונעלתי את הדלת באמצעות הכפתור.

 

מחפש המלצה למנעולן שיחלץ את המברג מן הצילינדר. עדיפות לאזור יהוד-פ"ת .

 

באותה הזדמנות: היכן ניתן להשיג טסה (צלחת) מקורית בודדת ל- 306 ? העליתי חרס בפירוקיות.

פורסם

לצערי פאר מנעולים לא הושיעו. :-( פרט לצילינדר התקול יש ככל הנראה יש בעיה חשמלית בדלת ימין .

הנסיון הסתיים ב 50 ש"ח פרוק והרכבה (סביר לשעת עבודה) וחזרתי לנקודת המוצא: מנגנון הנעילה המרכזית

 

אני מחפש חשמלאי שיוכל לעמוד באתגרי ההנדסה הצרפתית בלי לצווח "רק אל תביאו לי עוד פיג'ו!".

 

האם יש למישהו סכמה חשמלית של מנגנון נעילה ומפסק חלונות דלת ימין ב 306 1800 Saloon שנת 1998? :sad:

×
×
  • תוכן חדש...