Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי טיוטה קורולה 94 אני מעוניין להחליף את האוטו ללומינה או מונטה קרלו 95\97

משהו יכול לתת לי פרטים על האוטו צריכת דלק (בנסיעה רגוע בלבד)

האם האוטו הנעה אחורית?

האוטו יציב

השוק שלו? וכל פרט אני אשמח לשמוע

תודה רבה מראש לעונים

פורסם

צריכת דלק כמו של מנוע אמריקאי גדול המשודך לתיבת 4 הילוכים ארוכה - אמור להיות משמעותית פחות חסכוני מהקורולה בכל מצב שהוא לא שיוט בלבד.

הנעה קדמית.

לא יציב.

לא בטיחותי, יקר לטיפול, אמינות לא מזהירה, שוק (כנראה) לא משהו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה אתה עצוב, תשמח.

 

תשמח שאתה יכול לחסוך את ה"תענוג" בבעלות על רכב כזה, שהוא באמת מיותר בנוף הארצישראלי (ובכלל, אם תשאל אותי)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי, בניגוד גמור לרוני, אין מה להשוות בין הקורולה העעייפה והמצומצמת, לבין המונטה-קרלו או הלומינה.

 

בנסיעה רגועה צריכת הדלק צפויה להיות 1:9-10.

היכרות שלי עם המכלולים האמריקאיים מצביעים על אמינות משבעית רצון, אך היכרות אישית עם הלומינה- אין לי.

 

הקורולה הינה מכונית בסיסית, צפופה, חלשה, מרעישה, לא נוחה, לא חזקה וגם לא מהנה, ההפך מהלומינה/ מונטה קרלו.

dirty old man

need love too

פורסם

נעזוב לרגע את עניין הדלק\טיפולים\שוק, ועוד.

 

השאלה היא האם אתה אוהב לשוט באוניות,או יותר נכון, האם אתה תוכל לסבול תנודות ימינה שמאלה קדימה ואחורה , בלתי סופיות לאור הכבישים הגרועים של ארצינו.

 

לגבי כוח מנוע = הנאה .

 

לגבי כל שאר הדברים = זוועה.

 

המכוניות האלה טובות רק לקו ישר ולכביש חלק(לא משובש).

 

הבעייה היא שהכוח שלהם מכפה על כל שאר הדברים,כלומר,נסיעת מבחן תהיה מהנה במיוחד, מה יהיה אחרי שבוע ימים זו כבר שאלה אחרת.

פורסם
........

לא בטיחותי, יקר לטיפול, אמינות לא מזהירה, שוק (כנראה) לא משהו.

 

רוני

רוני, כדאי להפריד בין בטיחות פסיבית לאקטיבית. הלומינה בטוחה מאד מהבחינה הפסיבית, ציון מירבי ב-IIHS, ראה קישור. התנהגות הכביש גרועה-עד-בינונית אבל אם לא מחפשים את המגבלות, היא מספקת.

 

http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=42

 

היא לא בהכרח יקרה לטיפול ותיקון, אפשר למצוא חלפים זולים מאד אם יודעים איפה לחפש. אין רצועת טיימינג, וזה כבר דבר אחד פחות לדאוג בגללו.

 

השוק באמת לא משהו, קונים בזול ומוכרים בזול. המכוניות האלה נסחרות בסכומים כל כך מגוחכים, שהופכים אותן לקנייה די הגיונית. איזה מכונית אחרת מודל 96-97 תיתן כל כך הרבה תמורה עבור 30,000 ש"ח?

 

אורי

פורסם

אז בואו נעשה השוואה, אני לא בעד שניהם, אבל, אני אנסה להיות אובייקטיבי.

 

קורולה מרווח פנים קטן, לומינה מרווח פנים גדול יותר בהרבה.

קורולה מנוע - קטן וחלש, לומינה - גדול וחזק :viking:

קורולה לא מהנה בכלל, לומינה - גם לא

קורולה לא נוחה, לומינה נוחה בהשוואה לקורולה.

אם כבר לנסוע בדרק, לפחות שיהיה לו כח.

פורסם

וואי תודה כעל כל התגובות באמת...

האמת היא שאני התכוונתי למונטה קרלו

 

ואני גר בחיפה ויש ממש אבל ממש עליות באזור שאני גר אז אני מאמין שהצריכת דלק תיהיה יותר רצינית ממני שגר בתל אביב זה 1

2 אני מחפד שאני אתקע עם האוטו הזה ולא יוכל למכור אותו

3: האוטו יד שניה כאילו משהו קנה את האוטו ממבוגר לא מזמן האוטו עשה 140 אלף הוא שנת 95 מנוע 3100

4: והוא מעונין להחליף איתי ראש בראש על הטיוטה שלי 94 אוטומטית לבנה מגנזיום (חח) צריכה טיפול 3 אלף הטיוטה וטסט נגמר עוד שבועים

מה לעשות תעזרו לי להחליט אין לי האמת עם מי להתיעץ חוץ ממכם

אני יעלה עכשיו תמונה של האוטו

 

*!:http://img134.imageshack.us/my.php?image=1ka7.jpg

פורסם

בכללי אני אוהב המרקאיות ממש זאת האמת ואני אוהב ספינות כל אוטו גדול שיושב על הכביש ולא איזה פחית שימורים שמקבל מכה קטנה ויש לה שקע

לגודמה לדוד שלי קורסיקה 2200 אנשים היו ניכנסים בו מאחורה היה מתפרק להם האוטו והוא אפילו לא היה לוקח פרטים מהם

יש המרקאיות אם אני לא טועה שיש להם קורות פלדה מסביב לאוטו

אבל אני חושב שזה בגדמים הישנים בלבד

האמת אני אשמח לקבל עוד המלצות בקשר לרכבים גדולים

וכן אני יודע ששיש סטיגמה על האמקריות שהם אוכלות דלק

לאבא שלי היה קורסיה 3100 הוא אמר שהיא אוכלת לו פחות ממציבי לנסר שהיית לו

פורסם
כל אוטו גדול שיושב על הכביש ולא איזה פחית שימורים שמקבל מכה קטנה ויש לה שקע

"יושב טוב על הכביש" ? בחניה האוטו לא יתהפך מעצמו, זה נכון.

אבל בנהיגה הוא משייט וחסר תחושה. בדיוק ההפך מ"יושב טוב".

בענין הפח החזק - גם בפח של רכב כזה מכה משאירה סימן.

הדעות הקדומות על "פח חזק" ואוטו בטוח אין להן אחיזה במציאות. חפש במנוע החיפוש של הפורום.

 

היתרון היחידי של הלומינה - מציעה הרבה פח לשקל, ויש לה תדמית "עלק ספורטיבית" משום מה בדגם ה-2 דלתות (מונטה קרלו).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
וואי תודה כעל כל התגובות באמת...

האמת היא שאני התכוונתי למונטה קרלו

 

ואני גר בחיפה ויש ממש אבל ממש עליות באזור שאני גר אז אני מאמין שהצריכת דלק תיהיה יותר רצינית ממני שגר בתל אביב זה 1

2 אני מחפד שאני אתקע עם האוטו הזה ולא יוכל למכור אותו

3: האוטו יד שניה כאילו משהו קנה את האוטו ממבוגר לא מזמן האוטו עשה 140 אלף הוא שנת 95 מנוע 3100

4: והוא מעונין להחליף איתי ראש בראש על הטיוטה שלי 94 אוטומטית לבנה מגנזיום (חח) צריכה טיפול 3 אלף הטיוטה וטסט נגמר עוד שבועים

מה לעשות תעזרו לי להחליט אין לי האמת עם מי להתיעץ חוץ ממכם

אני יעלה עכשיו תמונה של האוטו

 

*!:http://img134.imageshack.us/my.php?image=1ka7.jpg

שיננו את הנושא הפסקתי פה :)

פורסם

האמריקאיות שאתה כ"כ אוהב לא ממש יושבות על הכביש...יותר נכון בסיבובים הרכב ממש לא יציב עד כדיי גיחוך.

 

 

אבל אם אתה כ"כ מעוניין, המחיר שהם נסחרות פשוט מצחיק לעומת מה שאתה מקבל ולכן, אולי זאת כן קנייה כדאית.

 

הכל שאלה של טעם.

 

בכל אופן,עם העליות בחיפה, צפה לצריכת דלק גרועה בהרבה מהטויוטה, תחשוב שכל תדלוק שאתה עושה עכשיו,במונטה קרלו, אתה תשלם פי 2 ואפילו פי 2 וחצי.

 

אין ארוחות חינם.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...