Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוטו ג'י.פי. - פורטוגל - חוויה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משהו שרציתי אבל שכחתי לשאול,

 

מה תקוע לרוכבים בגב החליפה? מעיןן דבשת שכזו?

 

חי

הדבשת עוזרת לאוירודינמיות וגם להגנה על הגב בתאונה

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חובב מוטו GP ורוסי עוד לפני שהוא זכה באליפות. עוד מהעונה הראשונה שלו שם. שהוא לא הפסיק להתרסק מה 500 המדהימים.

 

חוץ מזה התחלתי כאופנוען ויש לי רישיון לבלתי מוגבל. אפילו שאני חושב שאין על רכבים הנעה אחורית :-)

אין ספק שרוסי הולך על כל הקופה תמיד, נותן את הכל. אף פעם ךא ראיתי אותו עושה חישובים של אם אני רק אסיים במרוצים הקרובים וכו. חוץ מזה הוא הכי נחמד והכי מתוק מבין הרוכבים, ההצגות שלו, השטויות שלו, זה הסיבה העיקרית למה הוא כל כך נערץ.

 

למזלי המרוץ הוקלט לי שאוכל לראות את הכל . מדהים !

פורסם
הדבשת עוזרת לאוירודינמיות וגם להגנה על הגב בתאונה
וגם מכילה חיישנים המדווחים לפיטס על קצב הלב של הרוכב, הזעתו וכו'...

 

במרוצים הנערכים במדינות חמות (קטאר או דר' אפריקה) מכילה הדבשת אצל חלק מהרוכבים את מערכת הקירור לגוף הרוכב

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אני זוכר שאת הדבשת המציאה קבוצת אפריליה הרשמית ב 250 מתי שהוא במהלך שנות התשעים. הם עבדו אז חזק על האוירודינמיקה של האופנוע והרוכב. לאופנועים שלהם היה פיירינג רחב וגדול יותר בחלק העליון שעבד מעולה עם תוספת הדבשת.

 

 

ועכשיו תעזרו לי - איך קראו לרוכב המשוגע של אפריליה ב 250 שבמגזין מוטו קראו לו "משייף המרפקים"? וואלק הבחור היה מגיע לזויות השכבה שאחרים לא רואים אפילו כשהם מתרסקים :shock:

פורסם

האם השנה זו תהיה האליפות המוערכת מכולם אצלו ...בהנחה שאכן יזכה ...?

 

עד כמה שאני מבין בזה , ואני ממש לא מבין , האופנוע שלו , הימאהה , הוא החלש מבין כולם ...

ועוד נקודה ששמתי לב אליה אצל רוסי - הוא תמיד , או כמעט תמיד , מזנק גרוע...

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

האופנוע של רוסי נחשב לחלש ביותר מבין הרוכבים המובילים (הדוקאטי וההונדה מהירים יותר) - רוסי מנסה לקזז את הפער הזה ע"י מהירות גבוהה יותר בפניות.

 

החיסרון היחיד שלו הוא הזינוק - אף פעם זה לא היה הצד החזק שלו (או קונספירציה :grin: - רוסי מזנק גרוע במיוחד בשביל לעקוף את כולם מאוחר יותר..)

 

:lol:

 

האם העונה הזו תהיה המוערכת ביותר שלו? אני מניח שרק הוא יוכל לומר זאת. אם היו שואלים אותי - אני חושב שהאליפות שהוא לקח ב-125 הייתה לו הכי קשה (כי הוא התפוצץ על ימין ועל שמאל)

 

משה, היחיד שאני זוכר שהיה משייף מרפקים חופשי היה בחור איטלקי שהיה רוכב פיתוח של אפריליה או דוקאטי (או שאולי זה היה בוחן אופנועים של אחד מהמגזינים האיטלקיים?!) - אינני זוכר את שמו, אבל אני זוכר את אחד מפוסטרי האמצע ששמו 'מוטו' עם המרפק שלו משייף את האספלט כשהוא רכוב על R1 (ב-1998 כשהוא רק הוצג).

 

טל"ש בטוח יוכל לענות על כך.. (למרות שהוא זקן והוא בטח שכח :wink: - סתם סתם..)

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

הבחור שאתה זוכר מפוסטר האמצע של מוטו הוא אנדראה מאזאלי, רוכב מירוצים איטלקי (אבל לא של דוקאטי או אפריליה) שגם שימש כבוחן ראשי של המגזין האיטלקי Superwheels. הוא היה רק אחד מצוות של משייפי-מרפקים מקצועיים באותו מגזין (ובצילום הספציפי שאתה מתכוון אליו, אם אני צודק בניחוש שלי, הוא על ימאהה R7, לא R1. הצילום המדובר מצ"ב למטה).

רוכב-המירוצים ההוא של אפריליה עליו מדבר משה הוא ז'אן-פיליפ רוג'יה הצרפתי.

 

טל, עדיין עם כמה תאים אפורים פעילים...

Mazzali R7.jpg

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

חן חן טל! אכן, זכרתי שזה איזה שם אירופאי משולש כזה, אבל עבר יותר מדי זמן...

 

 

ודובי,

שאלה מעולה לגבי האליפות המוערכת ביותר של העמלץ הלבן. רק בכדי לעשות "נה" לבלייזר אני מקווה שזאת תהיה האליפות של העונה. ביש המזל של רוסי היה מדהים. מצד שני נראה שהעונה הימאהה פחות נחות מההונדות מאשר לפני שנתיים. מצד שלישי העונה גם הדוקאטי נתנו פייט ואילולא ברצלונה, קשה לדעת איפה היה היום קפירוסי.

 

אין לי תשובה ברורה, למעט העניין מול בלייזר :-P

פורסם
..מצד שני נראה שהעונה הימאהה פחות נחות מההונדות מאשר לפני שנתיים..
אינני יודע אם ראית את מהלך העונה בשלמותה?! אבל לרוסי הייתה בעיה רצינית מאוד עם ה-M1 במהלך העונה (רעידות) עד כדי כך שהוא חזר לאופנוע מהעונה הקודמת..

 

דוקאטי לא יציבים, זה מאפיין אותם עוד מהעונה הקודמת - אני חושב שהיה מעניין מאוד לראות רוסי על האוכף שלהם.

 

מה ציינו בבלייזר שאתה עושה להם "נה"?! :lol:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אלון,

 

1) הימאהה אולי פיתח chatter שאני לא יודע איך בדיוק לתרגם אותו, אבל מדובר למיטב הבנתי ברעידות בתדדר מסויים שגורמות לבעיות של אחיזת הצמיג באספלט. עדיין, ימאהה הצליחו להתגבר ברמה כזאת או אחרת על הבעיה וכשזה קרה, הימאהה לא נפל בביצועיו מההונדות כפי שהיה לפני שנתיים.

 

2) בלייזר כתבו כתבה גדולה בסגנון " מה עובר על רוסי" ומיהרו להספיד אותו. לזכותם יאמר שהכותב (לא זוכר כרגע מי) דאג להדגיש שמה המפיל את רוסי הוא לא אובדן יכולת אלא ביש מזל, אבל יהיה בכל זאת נחמד לראות איך הם ירדו על עצמם אם וכאשר רוסי יקח אליפות. בכל מקרה לא כאן המקום לביקורת שלי על סגנון הכתיבה בבלייזר.

פורסם

משה

 

1. קרא את הכתבה הבאה, על אף שאני אחרי בקבוק שלם של קברנה צ'יליאני, הראש עדיין זוכר בבירור שרוסי חזר לאופנוע משנה שעברה: http://www.fullgaz.co.il/archive/oct-06/news/fg26972-pre-valencia-2006.php

 

בכל מקרה אתן את הציטוט המדויק מכתבתו המושבחת (כרגיל) של סקניה (טרום מירוץ ולנסיה):

באמצע העונה חזר רוסי להשתמש בגרסת 2005 של הימאהה M1 וחמישה פודיומים רצופים בחמשת המרוצים האחרונים הביאו אותו, כנגד כל הסיכויים, לעמדת יתרון ערב המרוץ האחרון, המכריע של העונה.

2. ממה שאני זוכר (במעורפל) מהכתבות של בלייזר (באינטרנט) על אופנועים - פנגס כותב אותם. ולא הייתי מזלזל בהבנה ויכולות הניתוח שלו (למרות שאחרי כתבות של נדב יעקבי על פורמולה 1 בבלייזר אני לא יודע אם הכותב מתכוון ברצינות למה שהוא כותב; או שהוא כותב זאת בהלצה או מחוסר ידע מהעבר).

 

ליל מנוחה

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אלון,

 

זה מעניין מאד. לא ידעתי שימאהה חזרו לאופנוע הישן לחלוטין. אולי טל יוכל להרחיב. אני הבנתי במעומעם שימאהה משתמשים בשילוב בין האופנוע החדש לישן. קשה לי להאמין שהם פשוט משתמשים באופנוע הישן ושכל השיפורים בזמנים לעומת שנה שעברה נובעים רק מהמישלין. אם זה המצב אז גם הונדה דורכים במקום...

 

באשר לבלייזר, אני ממש לא מזלזל בכותבים, אלא ב"מדיניות" הכתיבה בבלייזר. הם חייבים לעשות "בום" בכל כתבה. אני באמת חושב שפנגס כתב את הכתבה על רוסי ובסופו של דבר כמו שכתבתי, הוא אמר שמדובר בביש מזל. עדיין כותרת הכתבה וחלק גדול ממנה נכתבו כסנסציה של "הנפילה של רוסי". היפה במדיניות הזאת של בלייזר הוא שזה WIN WIN. רוסי מנצח, על הכיפאק - כתבה מפוצצת חדשה עם ירידות עצמאיות. זה בדיוק בלייזר. ודרך אגב זה מעביר לי את הזמן בשירותים על הכיפאק...

פורסם

באסה רצינית...

 

לא יצא לי לראות את המירוץ היום למרות שבניתי עליו כל הסופ"ש ובמקרה ראיתי ידיעה ביורוספורט שהיידן האלוף... לא ייאמן,אחרי כל הקאמבק של רוסי והנפילה של היידן במירוץ האחרון הייתי בטוח שיד ה' מעורבת בזה ושזה חתום סגור ונעול בכיסו של האיטלקי,אבל מסתבר שלגורל היו תוכניות אחרות...

 

שוב,באסה לא נורמלית.

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R


×
×
  • תוכן חדש...