Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אח אח

הדבר היחיד שאני מסוגל לאכול כמעט ללא הפסקה-זה בשר על הגריל.

השיא שלי זה קילו.

ורד הצלע

 

במסגרת הכנת מאות ליטרים של ביו דיזל-אני שמח להודיע שבמחיר של שקל ביודיזל לליטר-האפשרויות הקולינריות שלי פרצו גבולות:-)

 

ורק הערה קטנה-לפי היהדות-בשר אפשר לאכול גם נא אם אתה אוהב את זה

התנאי היחיד הוא שהוא יהיה מוכשר.

 

(הדבר שאסור הוא אבר מן החי-כלומר לחתוך לפרה רגל כדי לאכול אבל להשאיר אותה חיה...)

לא נכון ,אסור לאכול דם ,כל עוד יש דם זה לא מכושר.

פעם זה היה חשוב לי ,היום אני מאמין בדיברי הרב אשר:

"כה אמר הרב אשר ,כל מה שטעים כשר"

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. אייל כתב שהתנאי הוא שהבשר יהיה מוכשר, כלומר ללא דם. זה עדיין לא מונע ממנו להיות נא. רק מוציא לו את המיץ.

2. אני דווקא מעדיף את המשפט :

הבעייה עם כל הדברים הטובים בעולם -

שהם לא חוקיים,

או לא מוסריים,

או משמינים.

:twisted:

פורסם

חוויה קולינרית לשמה ....

התאורים היו מעולים . מה שכן למדתי מהשרשור הזה הרבה יותר ממה שאפשר ללמוד מ3 עונות של מסע עולמי.... והייתי מוסיף גם כמה תוכניות חג של גיל חובב , צחי ואפילו מרגול.

 

אבל עכשיו השרשור פתח שאלה עקרונית .... האם האוכל בבית טויוטה טעים כמו התאורים של ראש פינה ?

 

ככה אני אדע אם לארגן המון משאבים ולהצפין או פשוט לקפוץ פה ליד לאכול ולחזור לישון ממש , אבל ממש טוב.

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם

אני ממש מצטער שקראתי את הסיפור הזה כשאני בעבודה... נהייתי רעב כ"כ... ועוד עם האוכל כאן בחדר אוכל... :cry: צריך לבדוק את הנושא מקרוב באחד הימים. בינתיים נלך לפלאפל מוסא אחרי העבודה נראה לי... :mm_wink:

פורסם
ועוד עם האוכל כאן בחדר אוכל... :cry:
תגיד תודה שיש לך חדר אוכל...

איפה אתה עובד? בתע"ש?:mm_wink:

 

אני מסכן מובטל יושב בבית אין כסף ואשתי מבשלת :cry:

סבתא שלי צריכה תרופות

איפה ארזארז שיעזור קצת?

 

:-D

 

 

שמר

ההכשרה מוציאה בקושי 50 אחוז מהדם.

מה שנשאר ולא יוצא נקרא מוהל.(בפתח-לא זה עם הקאטר)

אין איתו בעיה.

פורסם

כן אה... מה שנכון נכון.

 

אני לא עובד בתע"ש... את האמת אבא שלי עובד שם. אם אתה רוצה אני אשאל אותו על האוכל...

פורסם
שמר

ההכשרה מוציאה בקושי 50 אחוז מהדם.

מה שנשאר ולא יוצא נקרא מוהל.(בפתח-לא זה עם הקאטר)

אין איתו בעיה.

בשר זה כמו קריאות הקרב שהיו אצלי בבי"ס יסודי כשהיינו הולכים מכות :

 

"בלי דם לא שווה ! " :-D

פורסם

"בלי דם לא שווה ! " :-D

אצלנו בבית יש פתגם דומה

"עד שלא יוצא דם זה לא נורא"

(זה מה שאני אומר לילדים כשהם הורגים אחד את השני)

פורסם

אני לא עובד בתע"ש... את האמת אבא שלי עובד שם. אם אתה רוצה אני אשאל אותו על האוכל...

לפני חודשיים 30 עובדי תע"ש אושפזו בבית חולים בגלל הרעלה חמורה שנגרמה מדג טונה שאכלו בחדר האוכל.

 

הערה: הכותב עובד בתעשייה מזה כמה חודשים, ומעדיף לאכול אוכל בשקיות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
ואם כבר ראש פינה, אז אחרי האוכל מומלץ לטפס למעלה, לראש פינה העתיקה בשביל להוריד את האוכל ולקנות קינוח: יש שם חנות שוקולד מצוינת עם שוקולטה רצחנית, ואפשר גם לקפוץ לחנות שמעבר לפינה לקנות איזה שיכר פירות יבשים מעולה וריבה.

 

רוני

אחרי האוכל ?

סקורניס, שכחת ? אתה צמחוני. הקינוח שלנו הוא המנה העיקרית עבורך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
לפני חודשיים 30 עובדי תע"ש אושפזו בבית חולים בגלל הרעלה חמורה שנגרמה מדג טונה שאכלו בחדר האוכל.

 

הערה: הכותב עובד בתעשייה מזה כמה חודשים, ומעדיף לאכול אוכל בשקיות.

באיזה מפעל? ברמת השרון?

אבא שלי כבר מלא זמן מקבל שקיות אוכל (לחמניות, שימורים, ירקות, פחיות וכו').

פורסם

חתיכת פרסומת נתתם פה לדוריס. לדעתי האישית יש מסעדה קצת יותר מזרחה, שנקראת 'מיט שוס', (איפה אתה ארנון?) אין לי שום קשר למסעדה, אבל אני יכול להגיד לכם שהבשר שם עולה פי כמה באיכותו על זה של דוריס.

אני אפילו קונה שם את הבשר הטרי שלי כשאני מארח חברים או משפחה לבר בי קיו (כמעט כל יום).

בכלל, נוטים להעריך יתר על המידה כל דבר שיוצא מראש פינה, כאחד שדי מעביר פה את החיים אני יכול להגיד לכם שאתם בעיקר מתלהבים מהשם שדבק במקום ללא יותר מדי צדק.

יש את התחנה במטולה כמו שאמרו פה, יש עוד מסעדות, אבל דוריס? מה נסגר איתכם?

בריאות לכולם!


×
×
  • תוכן חדש...