Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני ממש מצטער שקראתי את הסיפור הזה כשאני בעבודה... נהייתי רעב כ"כ... ועוד עם האוכל כאן בחדר אוכל... :cry: צריך לבדוק את הנושא מקרוב באחד הימים.מו בינתיים נלך לפלאפל מוסא אחרי העבודה נראה לי... :mm_wink:
פלאפל מוסא בנתניה? זה פלאפל ברמה עולמית,בקשר לדוריס ,האם בבניין טויוטה הבשר באותה רמה?

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חתיכת פרסומת נתתם פה לדוריס. לדעתי האישית יש מסעדה קצת יותר מזרחה, שנקראת 'מיט שוס', (איפה אתה ארנון?) אין לי שום קשר למסעדה, אבל אני יכול להגיד לכם שהבשר שם עולה פי כמה באיכותו על זה של דוריס.

אני אפילו קונה שם את הבשר הטרי שלי כשאני מארח חברים או משפחה לבר בי קיו (כמעט כל יום).

בכלל, נוטים להעריך יתר על המידה כל דבר שיוצא מראש פינה, כאחד שדי מעביר פה את החיים אני יכול להגיד לכם שאתם בעיקר מתלהבים מהשם שדבק במקום ללא יותר מדי צדק.

יש את התחנה במטולה כמו שאמרו פה, יש עוד מסעדות, אבל דוריס? מה נסגר איתכם?

 

תשמע, אני לא יודע לגבי המסעדה שדיברת עליה. לא שמעתי על דוריס לפני שחבר של אמא לקח אותי לשם.

הקנה מידה שלי הוא לימוזין ברמת ישי שלדעתי מצויין ברמתו, ודוריס לא פחות טוב ומכך ההתלהבות.

לא יודע מעבר לזה.

אבקר בטחנה בזמן הקרוב8)

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם
אני מבקש להדגיש בפני חברי הפורום שקנייה ללא בדיקה רצינית הינה שימת כספכם על קרן הצבי.
אז נא להעביר לפורום ייעוץ ברכישה. :wink:

 

לפותח השרשור- אהבתי את סגנון הכתיבה והנה נוסף לו עוד מקום לבדוק בהזדמנות הראשונה.

ובפעם הבאה, אם ה205 לא תתפרק, תעלו למרום גולן למסעדת הבוקרים.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אז נא להעביר לפורום ייעוץ ברכישה. :wink:

 

לפותח השרשור- אהבתי את סגנון הכתיבה והנה נוסף לו עוד מקום לבדוק בהזדמנות הראשונה.

ובפעם הבאה, אם ה205 לא תתפרק, תעלו למרום גולן למסעדת הבוקרים.

הבוקרים? דווקא לא שמעתי דברים כל כך טובים על המקום בתקופה שעוד שירתתי באזור.

כאילו, מסעדה ברמה גבוהה ללא ספק, אבל אף פעם לא שמעתי שהדגש שם חזק בתחום הבשרים.

 

ואגב, ה205 ביקרה בעבר באזור, הגיעה וחזרה בשלום. חלק מחוויות אותו היום נכתבו על דפי הפורום בעבר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אתם לא צריכים להצפין כלכך כשיש לכם מתחת לאף את NG בנווה צדק. אני במקור מסביבת ראש פינה (כיום כבר לא כלכך), זה באמת הרבה הייפ ופחות תוכן, אם כי בפעם הבודדה שאכלתי בדוריס, היה בסדר. מה שכן, אני וחברים היינו קונים המון בשר לעשות בעצמנו, והנתחים שקנינו מדוריס לא היו טובים כמו במקום אחר כלשהו (בצומת מחניים כמדומני).

 

אני יכול להגיד שבNG אכלתי את הסטייק הכי טוב בחיים, אם כי בפעם השניה שהייתי שם הייתה קצת נפילה (עדיין טוב לפחות כמו דוריס), אבל תכינו את עצמכם ל200 שקל לבנאדם מינימום (לנתח 1.2 קילו, ואלכוהול).

 

בסך הכל, כולם טובים, אבל כשאני מבקר בצפון (מדי שבוע), אני בעיקר הולך לעמבורגר (שנמצא במרכז המסחרי מול דוריס). בתור שורץ מסעדות יומיומי בהרצליה פיתוח (כרטיס סיבוס - סימן שאתה אוכל חינם...), הם נותנים פייט מצויין לאגאדיר\מוזס\אודאון וכו', אם לא מתעלים עליהם...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • אחראי פורום
פורסם

מסכים לגבי NG, אכלתי שם מנה מוערבת של 1.2 קג' (עם שותפה) -

כל חתיכה יותר טובה מהשנייה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אכלתי לפני כחודש בדוריס שנפתחה בתל אביב.

 

מה אני אומר? חטפתי הלם מהמחירים, אבל הבשר, אוי הבשר...

 

פשוט נפלא. תענוג כזה לא חוויתי כבר די הרבה זמן.

 

אני לא זוכר כבר מתי אכלתי בשר כל כך טוב. מומלץ בחום למי שלא יחטוף התקף לב מהמחירים.

פורסם
בתור שורץ מסעדות יומיומי בהרצליה פיתוח (כרטיס סיבוס - סימן שאתה אוכל חינם...), הם נותנים פייט מצויין לאגאדיר\מוזס\אודאון וכו', אם לא מתעלים עליהם...
אני לא יכול לחיות בלי סניפי הבורגר-בר האלה.

מלבד אגאדיר הנחמד והמוזס המעולה (אל תקחו בשום אופן את המבורגר השף הנקרא "הארט"), אני חושב שאין מתחרים לבלאק אנד בר של בוקששסטר. פשוט אדיר!

פורסם

תסלחו לי אבל אגאדיר זה בושה לקרוא לזה המבורגר איכותי. בושה לקרוא לזה המבורגר.

תבלון תפל. הגדרה חדשה למונחי הבישול (ממתי מדיום מגיע שרוף?!).

 

אודאון- הגזמה מוחלטת ביחס למחיר. לא שהאוכל גרוע. אבל במחיר וביוקרה שהם מציבים את עצמם הייתי מצפה למשהו יותר טוב.

 

יש את ה"וייט הול", גם כן במתחם הרצליה פיתוח. אחד המקומות היותר טובים שאכלתי בהם.

עדיין עולה לי הטעם של הפילה בשמנת מפולפלת.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
תסלחו לי אבל אגאדיר זה בושה לקרוא לזה המבורגר איכותי. בושה לקרוא לזה המבורגר.

תבלון תפל. הגדרה חדשה למונחי הבישול (ממתי מדיום מגיע שרוף?!).

 

אודאון- הגזמה מוחלטת ביחס למחיר. לא שהאוכל גרוע. אבל במחיר וביוקרה שהם מציבים את עצמם הייתי מצפה למשהו יותר טוב.

 

יש את ה"וייט הול", גם כן במתחם הרצליה פיתוח. אחד המקומות היותר טובים שאכלתי בהם.

עדיין עולה לי הטעם של הפילה בשמנת מפולפלת.

כל מה שכתבת זה נכון אבל פילה זה לא בשר, זה נתח קל ולעיס לצמחונים שזקוק לרוטב על מנת לכסות על חוסר הטעם שלו. זה לא שאין מנות פילה טעימות, אבל זה לא מה קוראים "סטייק".

 

אם נחזור לענייני בשר, אתמול בערב אכלתי אצל דוריס בת"א והיה לא פחות ממעולה. ארבעה אנשים, 3 ק"ג בשר שהיה לא פחות ממעולה ו-3 בקבוקי יין מצויינים של בזלת הגולן.

זול זה לא, אפילו יקר, אבל על איכות משלמים ותמורה יש.

מומלץ!

(רק לא להתמלא מהמזאטים).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נראה לי עליתי 3 קילו רק מהת'רד הזה..

חייב לבדוק את דוריס בת"א.. בדחיפות! ;)

 

ד"א, מישהו ניסה את ברילוצ'ה בראש-פינה? מקום חביב :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...