Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי,

 

במוסכי צ'מפיון מחליפים את כול המנגנון מכיוון שהתהליך מהיר יותר.

החלפת החלק הפגום בלבד תפתור את הבעיה, אך לא ניתן לקנות חלק זה בצ'מפיון.

חפש אצל 'הדודים' שלנו או בפירוקיות.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם אתה בעל שתי ידיים ימניות אתה יכול לנסות לתקן לבד וכך לחסוך עצבים זמן וכסף. תיקון שאני עשיתי בפולו 2001 של השכן (PRO BONO אגב) לקח כ-20 דקות.

הורד את החלון כמעט כל הדרך. פרק בעדינות את כיסוי הדלת הפנימי מבלי לפגוע בניטים מפלסטיק, זאת אחרי שוידאת שהוצאת את -כל- הברגים. תאלץ לנתק את כפתור החלון, עשה זאת בעדינות. משוך לאט את יריעת הפלסטיק מבלי לקרוע אותה עד שתהיה לך גישה טובה לחלק שתומך בחלון. עכשיו שים לב לתופסן המעפן ש-VW השתמשו בו וקלל אותם בשקט, בלב. מצא לך חתיכת מתכת גמישה כמו מהדק נייר עבה או משהו דומה ואלתר תופסן שיחבר את השמשה לפס מתכת שמתחת לחלון. אצלי זה מחזיק כבר 3 שנים. נסה להעלות ולהוריד את החלון. הרכב את כיסוי הדלת חזרה פשוט בסדר הפוך. סיימת? חסכת בין 400 ל-1000ש"ח ולפחות 2 מוסכניקים עצבניים ו2-3 שעות עצבים. בהצלחה.

ההבדל בין C3 ל-C6 הוא פסיכולוגי

פורסם

רק אני אתקן אותך שבבורה אין יריעת פלסטיק אלא כיסוי מתכת שלא קל לפרקו.

אז אם אני לא אסתדר עם החברה אולי אני אנסה לסדר משהו


×
×
  • תוכן חדש...