Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להתקין מערכת בתקציב של כ - 3,000 ברכב אספנות מסוג מוסטנכ 65.

קראתי בפורום והבנתי שלתוצאה של צליל איכותי רצוי להתקין במה קדמית טובה.

הצרה היא שאני לא יכול להתקין במה קדמית בלי לפגוע במקוריות של הרכב בין אם מדובר בפגיעה בדלתות (ממילא בלתי אפשרי בגלל מנגון הדלת) או במקום אחר. אפשר אולי מתחת לדשבורד, יש שם רמקול בן 40 שנה :)) אבל נראה לי שזה די פאסה.

אני בנסיעה בעיקר שומע מוזיקת ג'אז (גם סוגים נוספים) כך שצורם לי להפסיד את הקומפוננט מקדימה וגם את הסראונד אבל המקוריות של הרכב חשובה יותר. ראיתי אפשרות לעשות בנייה של מקום לרמקולים מקדימה על רצפת הרכב אבל זה לא בא בחשבון.

יש המלצות לצורת התקנה או רכיבים שיתנו לי להנות מצליל טוב כשכולו מגיע מאחורה ?

חשבתי להתקין מאחורה שני רמקולים 6X9 ולהוסיף עוד 2 6.5 קומפוננט כשהכול מחובר למגבר איכותי אבל אני לא בטוח שזה הפתרון היחיד. אולי כדאי להחליף את ה 6X9 בסאב ?

אולי אפשר להתקין רמקולים מתחת למושב או כל פתרון אחר ?

אני די אובד עצות ואודה לעזרתכם. אשמח גם להמלצות על רכיבים איכותיים שיספקו לי צליל איכותי במגבלות של המערכת שתותקן אצלי ברכב, כשהצליל כאמור מגיע מאחור.

רוני

היא לא יודעת להגיד לי מתי יהיה מישהו שיוכל להגיד לי מתי זה יהיה

פורסם

נסה 6X9 מאחור ומקדימה זוג טוויטרים ברמה שיורדים נמוך בתדר.

 

נסה מורל MT2

 

XTANT

 

וכו'...

 

 

 

 

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

אפשר בבקשה לדעת איזה רכב זה? ואם יש תמונות של פנים הרכב ושל הדלתות אז זה יהיה מצויין.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הנה תמונה של פנים הרכב מבחינת דלתות וחלק קדמי.

אני זקוק להצעות.

תמונת פנים.jpg

היא לא יודעת להגיד לי מתי יהיה מישהו שיוכל להגיד לי מתי זה יהיה

פורסם

תגיד לי בבקשה המקום שסימנתי לך בתמונה שם לא יכנס רמקול?,האם גם בצד השני(של הנהג) יש גם כן כזה מקום?

גם אם לא ניכנס שם רמקול אז בהחלט ניתן לעשות באותו המקום בנייה מפיבר ממש קטנה ואלגנטית שתתאים לסלון הרכב ושלא יראו את הרמקול.

תמונת פנים.jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הוא אמר בפתיחה - מוסטנג 65

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
תגיד לי בבקשה המקום שסימנתי לך בתמונה שם לא יכנס רמקול?,האם גם בצד השני(של הנהג) יש גם כן כזה מקום?

גם אם לא ניכנס שם רמקול אז בהחלט ניתן לעשות באותו המקום בנייה מפיבר ממש קטנה ואלגנטית שתתאים לסלון הרכב ושלא יראו את הרמקול.

ייכנס שם רמקול ומהנתונים שיש בידי בגודל של 6.5, אלא שאני לא רוצה לבצע חיתוכים או בנייה אלא בחוסר ברירה. הרכב הוא רכב די נדיר (שנתון 1/2 64 ואני מעדיף להשאיר אותו AS IS).

 

בדיוק בשביל זה שאלתי האם אפשרי להגיע לאיכות סאונד טובה רק מאחורה.

אם כן ? כיצד ובאיזה ציוד. אולי צריך מגבר חזק, איזה רמקולים עדיפים (גודל וכמות).

 

אם לא ? נראה מה נעשה.

 

רוני

היא לא יודעת להגיד לי מתי יהיה מישהו שיוכל להגיד לי מתי זה יהיה

פורסם

מה הבעיה אני לא מבין. הרי בעצמך אמרת שיש מקום מקורי לרמקול 6.5 אינץ' מקדימה?

 

אם כך אתה בקלות וללא כאבי ראש יכול להתקין קומפוננט 2WAY. המיד יכנס במקום הישן והטוויטר על הקורה או על הדש ללא שום חיתוך.

 

קח בחשבון כי תקציב שלך מספיק לקומפוננט בינוני ומטה ומגבר כנ"ל. אני אישית הייתי משקיע את כל הסכום רק על הקומפוננט ומגבר בשבילו ללא סאב בינתיים.

פורסם

אני אישית הייתי הולך על מגבר וסאב היות ו6X9 לא נותנים אפקט ברמה של סאב

והם דיי מושכים את העין

ככה גם כל המערכת לא תמשוך יותר מדיי עניים

כי רכב קלאסי כזה בטוח כל בן אדם שני יעצור כדי להיסתכל עליו

אז אבל רמקול אתה יכול לשים במקום המקורי ולעשות אולי בניה כדי לפצות על המיקום הגרוע

לא משהו מטורף אלא טיפה זוית לא יותר.

ולא לשכוח שישנם בעלי מקצוע שיעזרו לך להעלים את כל המערכת כאילו היא לא שם בכלל.

וכך גם לא תמשוך עניים של סקרנים לא רצויים

וגם לא תפגום במקוריות של הרכב

מקווה שעזרתי.

בכל מקרה HU יש לך?

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם
הוא אמר בפתיחה - מוסטנג 65
לאנוס זה שהוא אמר בפתיחה זה לא אומר לי הרבה,אני חייב לראות את התמונות המדוייקות כדי לדעת מה קורה בפנים הרכב.

אני לא צריך לנחש איזה מוסטנג זו שנת 65,למרות שאני לא ממש מבין הרבה באספנות אבל אני מנחש שהיו כמה דגמים של מוסטנג באותה השנה.

כמו שגיא כבר רשם,לא צריכה להיות אצלך בעיה להתקין רמקול 6.5 וטוויטר על הקורה או על הדש,התקנה כזו לא תפגע במקוריות של הרכב ואני חושב שאפשר לעשות התקנה כך שהרכב יראה AS IS.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

תודה לכולם על התשובה.

 

אני מניח שבאמת אין מה לעשות חוץ מלקבל המלצות פנים מול פנים כי במקום שיש אין סוף אפשרויות, יש גם אין סוף דעות.

 

מתי המפגש הקרוב ואיפה הוא נערך ?

 

רוני

היא לא יודעת להגיד לי מתי יהיה מישהו שיוכל להגיד לי מתי זה יהיה

×
×
  • תוכן חדש...