Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Made in Iran (או: זהירות מכונית תופת)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתה משווה מרכבה לרכב? ולנו יש פצצה גרעינית, נו אז.. זה אומר שאנחנו יותר מתקדמים?

 

בתחום הרכב הם יותר מתקדמים למרות שזה רכב לא אורגינל שלהם. אבל עדיין רכב.

פורסם
מה אתה משווה מרכבה לרכב? ולנו יש פצצה גרעינית, נו אז.. זה אומר שאנחנו יותר מתקדמים?

 

בתחום הרכב הם יותר מתקדמים למרות שזה רכב לא אורגינל שלהם. אבל עדיין רכב.

אני מניח שלא שמת לב שאני ציני.

 

וד"א אנחנו הרבה יותר מתקדמים. תראה לי מדינה שקמה לפני 57 שנה, אחרי שואה שהכחידה חצי מהאוכלוסיה שלה, והיום היא בין המתקדמות בעולם מבחינה צבאית, טכנולוגית ואיכות חיים. אתה יודע שאצלהם אין לנשים זכות הצבעה בכלל? זה מתקדם? אז יש להם פאקינג מכונית שהם בכלל לא המציאו, הם רק בנו אותה מחלקים. וזה לא אומר שהם מתקדמים יותר בתחום הרכב, לנו הייתה את הסוסיתא לפני הרבה שנים. זה שהם רק עכשיו עלו על זה, יכול להיות שהם עוד מעט ירדו מזה, כמו שקרה לנו.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

לא עניין של קידמה בכלל, פשוט בארץ אין מספיק קהל יעד פוטנציאלי לרכישת רכב מתוצרת הארץ ולכן כל הנסיונות תמיד נכשלו, באירן (ובכלל בעולם המוסלמי) יש ועוד איך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

והיום היא בין המתקדמות בעולם מבחינה צבאית.

מה אתה כותב שטויות ?! אם יש לנו פצצה גרעינית אז אנחנו מתקדמים?..

עובדה שחיזבאלה אירגון של אוטיסטים הרג לנו 117 חיילים תוך חודש עם כל הכבוד אי אפשר לקרוא לצבא שלנו צבא מתקדם...

פורסם
מה אתה כותב שטויות ?! אם יש לנו פצצה גרעינית אז אנחנו מתקדמים?..

עובדה שחיזבאלה אירגון של אוטיסטים הרג לנו 117 חיילים תוך חודש עם כל הכבוד אי אפשר לקרוא לצבא שלנו צבא מתקדם...

בכלל לא ארגון של אוטיסטים. והמלחמה הזאת הייתה גרועה מכל בחינה נגדנו.

 

והצבא שלנו אכן אחד המתקדמים. האמריקאים לא היו מתקדמים במלחמת ויטנאם? והם עדיין אכלו המון חרא וברחו עם הזנב מקופל בין הרגלים אחרי יותר מדי שנים ויותר מדי נפגעים.

 

אור.

פורסם
מה אתה כותב שטויות ?! אם יש לנו פצצה גרעינית אז אנחנו מתקדמים?..

עובדה שחיזבאלה אירגון של אוטיסטים הרג לנו 117 חיילים תוך חודש עם כל הכבוד אי אפשר לקרוא לצבא שלנו צבא מתקדם...

אני כותב שטויות? שמעת על המילה "גרילה"?

א' אם יש לנו פצצה גרעינית, אז כן אנחנו מתקדמים!

ואם יש לנו את חיל האוויר השלישי-רביעי בחוזקו בעולם (וזה למדינה שחיה רק 57 שנה, ויש לה כולה 6 מיליון איש) אז כן, אנחנו מתקדמים!

ואם אנחנו מייצרים, (כן מייצרים, לא קונים) את הטנקים הכי טובים בעולם, אז אנחנו מתקדמים!

ואם כמעט בכל מטוס שיוצא מהמפעל של לוקהיד מרטין (החברה שמייצרת מטוסי קרב) מותקנות מערכות מתוצרת אלביט הישראלית, אז נדמה לי שאנחנו מתקדמים! לא?!

ואם סער 5, הסטי"ל מתוצרת ישראל היא הסטי"ל הכי טובה בעולם, וזה שפגעו בה זה רק בגלל שניתקו את המערכת נגד, אז אנחנו מתקדמים!

שמעת פעם על ה"תבור"? אז כדאי שתשמע עכשיו. כי זה הרובה סער הכי טוב בעולם, שעדיין לא נכנס לשירות, והוא הומצא בארץ לפני 3 שנים בערך, והוא עדיין בפיתוח. בקרוב אתה תראה אותו אצל כל חיילות השדה.

 

אם עדיין יש לך ספק בקשר לכמה אנחנו מתקדמים, אז תחשוב לפני שאתה מדבר, כי לי נראה שאתה לא יודע על מה אתה מדבר...

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

נראה שהדיון סטה ממסלולו....

 

יחד עם זאת ראוי שהעולם יטיל סנקציות על מדינת טרור כמו אירן,השוק האירופי כמו גם מדינות מזרח אירופה שלוטשות עיניים לאיחוד האירופי צריכים להטיל חרם על תוצרת איראנית ושיחנקו הפרסים עם ה"גאונות המוטורית" שלהם.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

החברה שמייצרת את הרכב היתה מרכיבה בשנות ה-60 את ההילמן האנטר. הילמן פשטו את הרגל ופז'ו השתלטו עליהם. החברה האיראנית המשיכה את הפס ייצור של ההילמן האנטר עוד כ 30 שנה ,רק שבמקום המנוע המקורי עברו להשתמש במנועים של ה פז'ו 504. השיתוף פעולה שלהם עם פז'ו נמשך בייצור ה 504 ה 405 וה 206. ל 405 הם ערכו מתיחת פנים ושינויים מסויימים ואותה הם מוכרים כיום תחת השם פז'ו פרס. הסמנד, הרכב שעליו מדובר בשרשור הוא פיתוח עצמאי של החברה ורק מנוע הרכב מגיע מה 405 שעדיין מיוצרת. שאר הרכב, ליתר דיוק כ 85% ממנו מיוצרים באירן. בעתיד הם מתכוונים להרכיב מנוע מפיתוח מקומי שעובד גם על גז. לאחר שהרכב עבר תקינה של 3Euro החברה פתחה מפעל בבלרוס ושם הם מתכוונים לייצר את הרכב עבור מדינות אירופה (מזרח אירופה).

 

האתר של החברה שמייצרת את הרכב (ניתן לראות שם את כל הרכבים שהם מייצרים):

http://www.ikco.com/products/pars.aspx

 

עד כאן לגבי הרכב. אני לא מבין למה צריך להפוך את הדיון על הרכב לדיון על "של מי יותר גדול" בין תעשיית הרכב הישראלית (שלא קיימת) לבין האיראנית. משום מה, אנחנו בתור ישראלים תמיד מזלזלים באויבים שלנו וביכולות שלהם. את החמאס ואת החיזבאללה אנחנו רואים בתור כנופיות ואת הערבים בתור טיפשים. זה לא חכם לזלזל באויבים. ישראל תמיד קיבלה סיוע מארה"ב והיתה בשיתוף פעולה חלק מהזמן עם אירופה. אירן קיבלה סיוע מברה"מ וכעת מרוסיה. יש לנו טכנולוגיה מתקדמת (חיל אוויר, טנקים, פצצות אטום וכו') בזכות השותפויות שלנו לאורך השנים עם המערב. אני לא מזלזל חלילה ב"מוח היהודי" אבל בלי העזרה והכסף של ארה"ב לא היינו מגיעים למצב שאנחנו נמצאים בו כיום. ברה"מ לעומת זאת התפרקה (וגם בשנים שהיא היתה קיימת מצבה לא היה מזהיר) וכיום אירן שורדת בזכות הנפט שלה. בכל מקרה, גם להם יש הישגים ופיתוחים משלהם (הם בונים טילים). אז אולי הרכב הזה יצליח ואולי לא, אבל להם יש תעשיית רכב שלאט לאט מתפתחת ומי יודע לאן היא תגיע.

 

 

אסף

פורסם
לדעתי אלו פאסאטים-הונדות-מזדות-פג'ואים שעברו תאונות והולחמו.
הרגת אותי...

:)

פחח מנוע 1800 97 כוח סוס.. *** עריכה - מה הקשר לפחחות? ***

אותו ערבי ביותר.. *** עריכה - גם גזעני וגם עם שגיאות כתיב. סחתיין עליך ***

ובקשר למלחמה אני לא אכתוב כי זה באמת לא קשור לנושא בכלל למרות שיש לי הרבה מה להגיד.. *** עריכה - על סמך שאר ההודעה, אנו מודים לך על ההתאפקות. חבל שלא התחלת להתאפק עוד לפני ההודעה הזו ***

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

ואם אנחנו מייצרים, (כן מייצרים, לא קונים) את הטנקים הכי טובים בעולם, אז אנחנו מתקדמים!

את השטות הזאת אנחנו סיפרנו לעצמנו בשביל שנרגיש טוב. הטנקים שלנו לא מתקרבים בכלל לרמה של הכי טובים בעולם. הם יותר מזכירים טנקים רוסיים משנות ה-80-90 שעברו שיפורים קלים.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

תאמינו שאם היו מוצאים לנכון שמשתלם לייצר רכב בארץ היו מייצרים - ועוד הוא היה מהמתקדמים ביותר.

 

פעם , עוד בתחילת דרכינו כמדינה חשבו על האופציה של ייצור רכב בארץ (כזכור , או עדיף אולי לא לזכור..)

 

ולגבי המרכבות- הם אכן מהכלים המתקדמים בעולם בתחומם.

 

אני בכל אופן חושב שעצם ייצור הרכב אינו הופך את אירן למתקדמת יותר. זה סה"כ פעולה כלכלית משתלמת , זה כמו שתגידו שהודו מתקדמת יותר מישראל בגלל שיש להם ייצור סדרתי של רכבים,

ומרוקו -וואו- להם עוד יש דגמי מכוניות על!!

צונזר.... :?

פורסם
ומרוקו -וואו- להם עוד יש דגמי מכוניות על!!
:wink: That's a bunch of malarkey...I mean Laraki (המבין יבין).

 

נ.ב.

צחוק צחוק, אבל הדגמים שלהם מראים פוטנציאל.

×
×
  • תוכן חדש...