Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקשיב זה עיניין של טעם , אני אמליץ לך על הפיוניר אפילו הכי חלשים שיש , ומישהו אחר יגיד JBL \ קנווד.

 

בגדול הצליל של רוב ה רמקולים בגודל הנ"ל (למעט האלה ברמות הגבוהות) דומה למדי.

פורסם

פיוניר לדעתי לא נותנים באס ברמה מספקת והאיכות שלהם לא מספיקה והם צורמים במיוחד בווליום.

אני ממליץ לך ללכת על בלאופונקט או קנווד... ואם התקציב יעל טיפה מוכל ללכת על JBL או מורל פולס שש תשע שהם כבר בחירות מצויינות במיוחד כשהם מחוברים להגברה..

פורסם
JBL חדשים עולים היום 350 ש"ח,

 

למה המלצת למתוח את התקציב?

צודק בהחלט, הדגם שבחתימה שלי עולים 350 ש"ח עם אחריות של ניופאן לשנה, אבל נשמעים כמו מליון דולר :idea::)

פורסם

הכל תלוי בדגמים ובחנות... (לא לכל אחד יש קומבינות להביא ציוד בזול)

ואני אישית בעד המורל פולס שזה כבר 450 שקל...

אבל JBL באמת נותנים תמורה מצויינת לכסף.

פורסם

אני לא חובב של אובלים,אבל אם כבר ובתקציב הזה אני ממליץ לך על הלייטנינג אודיו B3.69.3,התרשמתי מהםו לטובה.מפורט מאד באס חם וטויטרים רכים.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

גם אי ממליץ על הלייטנינג אודיו ... רמקול מעולה לאבל חורג מעט מהתקציב.. 380 שקל הכי זול שמצאתי.

אם אתה מאיזור המרכז אני ממליץ על סאונדר ברחובות דבר עם חיים או עם חדווי .

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

×
×
  • תוכן חדש...