Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היא מגיעה עם מושבי עור ספורטיביים ביותר.

המושבים הם מהיותר טובים שיצא לי לשבת עליהם.

 

תא הנוסעים מפואר מאוד, נאה מאוד, חומרים נעימים ורכים.

היא מאוד בטוחה, עם 4 כוכבים.

 

מבחינת מראה, טוב , לי אין מה לומר... אני משוחד.

מבחינת נסיעה? שוב, מאוד נוחה, ולא נופלת מה יונדאי קופה, או הונדה סיביק.

 

אם אתה רוצה עוד פרטים, כנס לאתר שלי, ואם יש עוד שאלות, שאל.

רון

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה יש לכם להציע ל

אחזקת כביש

בלימה

מהירות

 

אני חושב אם יש לך תקציב גדול אז בטח לא תהיה לך בעיה להחזיק רכב יקר

לך על ב.מ.וו ועוד עם תקציב כזה יש לך המון אפשריות, להלן חלק מהן:

318, קבריולט, שנת 97, 96 אלף ש''ח

320, שנת 98, 96 אלף ש''ח

320, קבריולט, שנת 96, 96 אלף ש''ח

318, צורה החדשה, שנת 99, 105 אלף ש''ח

 

כמובן שאם צריכת דלק חשובה לך מאוד אז אין לך מה לבדוק את המכוניות האלה בכלל

אבל רק שתדע שהמכוניות האלה לא זוללות דלק בצורה רצחנית לפי נסיוני הן לוקחות

בגיר רגיל בין 10 ל 12 אם אתה נוסע בצורה נורמלית ולא משתולל עם הדוושת גז.

אבל אם אתה מחפש אמינות, אחיזת כביש מעולה, מנוע חזק, נוחות נסיעה, אוטו מרווח, בטיחות, ופינוק

אז אני ממליץ בחום...

 

ובקשר למגאן: אני רק רוצה להוסיף דבר קטן על האוטו החמוד היפה והלא אמין הזה עוד דבר אחד קטן:

עגלה! ותאמין לי אני אומר לך את זה מנסיון...

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם

לא אמין? עגלה? על סמך מה אתה אומר את זה?

 

לי אין שום בעיות מיוחדות איתה, וזו השלישית שלי...

עגלה?

היא לא פחות מהירה מההונדה סיביק/יונדאי קופה.

מצטער לאכזבך.

:shock:

רון

פורסם

 

אני חושב אם יש לך תקציב גדול אז בטח לא תהיה לך בעיה להחזיק רכב יקר

לך על ב.מ.וו ועוד עם תקציב כזה יש לך המון אפשריות, להלן חלק מהן:

318, קבריולט, שנת 97, 96 אלף ש''ח

320, שנת 98, 96 אלף ש''ח

320, קבריולט, שנת 96, 96 אלף ש''ח

318, צורה החדשה, שנת 99, 105 אלף ש''ח

 

כמובן שאם צריכת דלק חשובה לך מאוד אז אין לך מה לבדוק את המכוניות האלה בכלל

אבל רק שתדע שהמכוניות האלה לא זוללות דלק בצורה רצחנית לפי נסיוני הן לוקחות

בגיר רגיל בין 10 ל 12 אם אתה נוסע בצורה נורמלית ולא משתולל עם הדוושת גז.

אבל אם אתה מחפש אמינות, אחיזת כביש מעולה, מנוע חזק, נוחות נסיעה, אוטו מרווח, בטיחות, ופינוק

אז אני ממליץ בחום...

 

ובקשר למגאן: אני רק רוצה להוסיף דבר קטן על האוטו החמוד היפה והלא אמין הזה עוד דבר אחד קטן:

עגלה! ותאמין לי אני אומר לך את זה מנסיון...

 

 

מגאן קופה שני ליטר תהיה מהירה יותר מחצי מהבימרים שהצעת לו (318 למניהם). כמו

כן 100K זה הרבה כסף - נכון. חכה שישמע את עלויות הביטוח של ב.מ.וו פתוחה, שיצפה למחיר של בערך 10K - למקיף. חלפים מ-א-ו-ד יקרים. אם אין הרבה כסף בצד לביטוחים וטיפולים - עזוב את ה BMW.

פורסם

יש לי שאלה בקשר למגאן

האם אני יוכל לשפר לאוטו את המנוע למשהוא יותר חזק ומהיר ??

BMW 318 שנת 95

גלגלי מגנזיום 16 אינץ

פורסם
יש לי שאלה בקשר למגאן

האם אני יוכל לשפר לאוטו את המנוע למשהוא יותר חזק ומהיר ??

תמיד אפשר... הכל תלוי בכמה אתה מוכן להשקיע.

פורסם
בו נגיד 20-30 K

 

למה לא להשקיע ישר את הכסף באוטו חזק יותר?

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
כמו מה למשל??

 

 

וגם מגאן נשמע אוטו טוב

 

קליאו ספורט 2002-2001 .

 

עריכה: יש גם אימפרזה טורבו שנת 99 ב 108K

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
כמו מה למשל??

 

 

וגם מגאן נשמע אוטו טוב

 

קליאו ספורט 2002-2001 .

 

עריכה: יש גם אימפרזה טורבו שנת 99 ב 108K

 

עריכה נוספת :lol:

 

גולף GTI שנת 2000 מחירון 104, ניתן להשיג גם מתחת למחירון

 

כדי לשפר אתה לא זקוק ליותר מ2000-3000 שקל לציפ ויש לך 1.8 טורבו עם 180 כ"ס.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אם אתה מחפש כוח בכל מחיר ( גם על חשבון מראה הכוונה ),

לך על האימפרזה טורבו, או קליאו ספורט ( הבחירה הבאה שלי! סופית! ).

 

זה מצחיק לקנות רכב כמו המגאן קופה, ולהוסיף שיפורים ב 20K שלא יביאו אותה ליכולות של הקליאו ספורט ( ואני אומר את זה באהבה... ).

 

או שתחליט להסתפק בפחות כוח, ויותר חשוב לך המראה.

במקרה כזה, אין כמו המגאן קופה ( לדעתי כמובן! ).

רון

פורסם
כמו מה למשל??

 

 

וגם מגאן נשמע אוטו טוב

 

קליאו ספורט 2002-2001 .

 

עריכה: יש גם אימפרזה טורבו שנת 99 ב 108K

 

עריכה נוספת :lol:

 

גולף GTI שנת 2000 מחירון 104, ניתן להשיג גם מתחת למחירון

 

כדי לשפר אתה לא זקוק ליותר מ2000-3000 שקל לציפ ויש לך 1.8 טורבו עם 180 כ"ס.

 

שי

 

הוא ביקש המלצה למכונית ספורטיבית לא למכונית מהירה.

הצי'פ יהפוך את הגולך GTI ממכונית מהירה למכונית מהירה יותר, זה הכל.

וזאת התרשמותי מנהיגה בסטנדרטית + צ'יפ.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
כמו מה למשל??

 

 

וגם מגאן נשמע אוטו טוב

 

קליאו ספורט 2002-2001 .

 

עריכה: יש גם אימפרזה טורבו שנת 99 ב 108K

 

עריכה נוספת :lol:

 

גולף GTI שנת 2000 מחירון 104, ניתן להשיג גם מתחת למחירון

 

כדי לשפר אתה לא זקוק ליותר מ2000-3000 שקל לציפ ויש לך 1.8 טורבו עם 180 כ"ס.

 

שי

 

הוא ביקש המלצה למכונית ספורטיבית לא למכונית מהירה.

הצי'פ יהפוך את הגולך GTI ממכונית מהירה למכונית מהירה יותר, זה הכל.

 

הייתי שמח לשמוע את הגדרתך לרכב ספרוטיבי

 

וזאת התרשמותי מנהיגה בסטנדרטית + צ'יפ

 

הכוונה לגולף GTI?

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...