Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב ככה -

1. אם הוא רוצה רכב פוזה שגם נוסע סבבה - הונדה סיוויק קופה, יונדאי קופה , רנו מגאן קופה, מאזדה MX3.

2. אם הוא רוצה רכב מפלצתי ש"פותח" חזק - אמריקאית כמו פיירבירד, קורבט או קאמרו.

3. משהו חסכוני, אמין וזריז - יאריס.

4.אם הוא רוצה סטייל אבל סטייל אמיתי (להבדיל מ1) - ב.מ.וו קופה לא משנה הנפח לא משנה השנה (כמה שהכח עולה הדלק עולה והמחיר עולה).

אני עם תקציב כזה לא הייתי חושב פעמיים, הייתי קונה Z3 משומשת וזהו, אפילו אם הייתי צריך להסתפק בחובה וצד ג' בלבד...

haters will hate

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כי זה נראה שחלמת בזמן שרשמת מה קורה פה.

BMW 316 מול מגאן קופה - אפילו אם היא 1.6 , לבימר 5 אנשים אתה מפסיד

בטוח. מה זה בטוח? זה בערך כמו להתערב עם השמש תזרח מחר .

 

 

 

 

אז תעשה לי טובה ב.מ.וו לא רואה מקילומטר את רנו בכל תחום! אולי חוץ מבטיחות

שזה הדבר היחידי שרנו טובים בו...

 

 

 

כנראה שביצועים זה מה שחשוב לך (גם). רנו בתור מישהו שלא טובים בכלום חוץ מבטיחות

מייצרים רכב שעולה 140K. (קליאו ספורט) שהBMW הראשונה שמהירה ממנו עולה

יותר מכפול. מעניין לא? או שגם קליאו ספורט אתה לוקח מעמידה עם 5 אנשים? אם כן

אני זורק לך כפפה כאן, הרנו הלא טובות בכלום מול הבימר המדהימה שלך. הרנו תהיה

עם שני אנשים (השני יהיה אני ואני הרבה יותר מ45 קילו) אתה תהיה לבד. תבחר עד איזה

מהירות אתה רוצה0-100 0-160 0-200 מה שבא לך.

עם ה316 לא שלך אתה מוזמן להתייצב לקרב גם עם 318 וגם 320. סטנדרטיות. בדיוק

כמו הקליאו שתעמוד מולך.

 

אגב ידוע שנהגי מירוצים מגרמניה מה שהם עושים בארץ זה פתיחות עם המגאן קופה

שלהם.

 

אגב אני מחכה לתשובה לגבי השאלה של אייל - M5, 316 או איך שלא קראת לעצמך

בגילגול הקודם שלך פה. אגב במידה וזה לא אתה, ההיסטוריה חוזרת הנה ציטוט

 

הב.מ.וו הייתה הכי נוחה הכי טובה (טוב לא הכי מהירה זה כולה 87) בפתיחות עם 7 אנשים באוטו כולל אותי כמובן אבל 7 אנשים!!! ועוד הארגזי כלים של אבא שלי בתא מטען שזה שוקל עוד בערך 50 קילו לקחתי בפתיחות רנו קופה ספורט ידנית חדשה!!! והוא היה רק 4 אנשים באוטו!!!

 

דבר ראשון לפי מה שאתה טוען שאני איזה ערס קטן שעושה פתיחות עם 7 אנשים דמיוניים באוטו

אז אתה טועה. דבר שני: שאני ישים 7 אנשים על ב.מ.וו מסכנה!!!,

ואיזה ארגז כלים שוקל 50 ק''ג!!!, תא מטען שלם דחוס עם כל הציוד של 5 אנשים שיורדים לאילת מגיע אולי ל 20 ק''ג.

וכל המשקל הזה על מנוע 1600 מסכן זה כבר בן אדם הזוי ביותר. אתה מנסה להפיל עלי

האשמות שלא קשורות אלי, ודרך אגב אם אתה רוצה לדעת מי הנהג שאיתו עשיתי פתיחות

אז השם שלו זה ארז ליבן! אני בטוח שאתה מכיר אותו ואם לא אז תבדוק קצת עליו...

ודרך אגב הרנו שהוא היה איתה זה היה מנוע 1400

 

ובקשר לפתיחות עם הב.מ.וו לצערי הרכב כבר נמכר ואני כבר לא עובד במקום העבודה הזה יותר.

אז כרגע אני ללא רכב, אלה אם כן בא לך לצאת פתיחות נגד DL ידנית שנת 89

בכל מקרה תבדוק את העובדות לפני שאתה מאשים...

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם

אני זוכר שהיה כתוב 1.4 או 1.משהוא היה חושך לא ראיתי טוב

אז הנחתי שזה מנוע 1400 אני אישית לא מתמצא בצרפתיות...

אז אולי זאת הייתה 1600

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם
אני זוכר שהיה כתוב 1.4 או 1.משהוא היה חושך לא ראיתי טוב

אז הנחתי שזה מנוע 1400 אני אישית לא מתמצא בצרפתיות...

אז אולי זאת הייתה 1600

 

ארז ליבן הפסיד לך בפתיחות? אתה יכול לקחת את המקום שלו באליפות בחו"ל!! :p

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כן חשבתי על זה...

האמת זה רעיון לא רע הוא במרוצים של ב.מ.וו!!!

אני אני ישמח רק הלוואי שידעתי לנהוג חצי ממנו אולי אני יודע להעביר הילוכים ולנהוג

בסדר אבל אני רחוק ממנו חוץ מזה הוא בכלל נוהג על מכוניות מרוץ ולא על רכבים מישפחתיים

מסכנים כמו שלנו... אז יחי ההבדל הקטן.

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם

זה בסדר...תרגיש טוב עם עצמך...

בטח עשית פתיחות מול 1.6 אוטומטית.... נתוני יצרן 12 שניות למאה...

 

 

נ.ב.

תתחיל לחשוב קצת לפני שאתה לוחץ על "שלח".

:-)

פורסם
אני חושב ככה -

1. אם הוא רוצה רכב פוזה שגם נוסע סבבה - הונדה סיוויק קופה, יונדאי קופה , רנו מגאן קופה, מאזדה MX3.

2. אם הוא רוצה רכב מפלצתי ש"פותח" חזק - אמריקאית כמו פיירבירד, קורבט או קאמרו.

3. משהו חסכוני, אמין וזריז - יאריס.

4.אם הוא רוצה סטייל אבל סטייל אמיתי (להבדיל מ1) - ב.מ.וו קופה לא משנה הנפח לא משנה השנה (כמה שהכח עולה הדלק עולה והמחיר עולה).

אני עם תקציב כזה לא הייתי חושב פעמיים, הייתי קונה Z3 משומשת וזהו, אפילו אם הייתי צריך להסתפק בחובה וצד ג' בלבד...

 

1אני רוצה אוטו שנרא טוב לא ממש פוזה

2 האמריקאית טוחנות דלק חוצ מזה אוהב את המכוניות במיוחד את הפיירבירד

3לא אהב את הסוג של הקטנות (בלי"תחת")

4 Z3 נשמעת ממש טוב

נירא לי שאני אבדוק חזק את Z3 ופיירבירד או

ניסן 300X ביבוא אישי שאני מברר עכשיו

BMW 318 שנת 95

גלגלי מגנזיום 16 אינץ

פורסם

רד מ300ZX. כל חלק שתצטרך יהיה סיפור, חיצוני פנימי מה לא. גם לטפל לא יהיה

קל. אם אין כיסים עמוקים - וותר על הרכב.

 

Z3 היא טובה בתור רכב פוזה. עם מנוע 1.8 היא חלשה מאוד. 1.9 טיפה יותר טוב...

אבל עדיין מהירה היא לא... פוזה? בשפע. הרכב מהמם. תנסה להשיג 1.9 לפחות.

פורסם
הייתי שמח לשמוע את הגדרתך לרכב ספרוטיבי

 

נו שי באמת... אפילו אני יודע מה ההגדרה לרכב ספורטיבי

צריך שיהיה מצוייד בתכונות הבאות:

 

א) 1

ב) 0

ג) 6

ד) -

ה) ר

ו) א

ז) ל

ח) י

 

אפשר לחילופין שיהיה מבוסס על 8 התכונות הנ"ל אך עם סמל הדומה לדרגת רס"ר.

 

בזמן האחרון שמתי לב שזה אשכרה רכב של נגדים !

 

קצין בחיים לא יסע בכזה

רק נגד

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
זה בסדר...תרגיש טוב עם עצמך...

בטח עשית פתיחות מול 1.6 אוטומטית.... נתוני יצרן 12 שניות למאה...

 

 

נ.ב.

תתחיל לחשוב קצת לפני שאתה לוחץ על "שלח".

 

דבר ראשון: אחלה סמלון! (יש לך עוד תמונות של הכוסית?)

 

דבר שני היא הייתה ידנית

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...