Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הייתי שמח לשמוע את הגדרתך לרכב ספרוטיבי

 

נו שי באמת... אפילו אני יודע מה ההגדרה לרכב ספורטיבי

צריך שיהיה מצוייד בתכונות הבאות:

 

א) 1

ב) 0

ג) 6

ד) -

ה) ר

ו) א

ז) ל

ח) י

 

אפשר לחילופין שיהיה מבוסס על 8 התכונות הנ"ל אך עם סמל הדומה לדרגת רס"ר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
התכוונתי למכונית מהירה וחזקה

 

חשבתי ככה שדיברת עם רכבים כמו ההונדה והיונדאי.

 

לדעתי שווה לך לשקול את הגולף, תעשה נסיעת מבחן ותתרשם.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
הייתי שמח לשמוע את הגדרתך לרכב ספרוטיבי

 

נו שי באמת... אפילו אני יודע מה ההגדרה לרכב ספורטיבי

צריך שיהיה מצוייד בתכונות הבאות:

 

א) 1

ב) 0

ג) 6

ד) -

ה) ר

ו) א

ז) ל

ח) י

 

:roflmao::roflmao::roflmao:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אי אפשר כבר להביע דעה מבלי לפתוח פה מלחמת עולם או לפגוע ברגשותיו של כל אחד כאילו הוא בעצמו תיכנן והגה את את הרכב שלו.

 

הדרך הכי טובה שלי להסביר לך מהו רכב ספורטיבי זה לשלוח אותך לחפש גולף GTI שני דורות אחורה (אפשר גם שלוש) ולבקש סיבוב, למשל.

 

הגולף MK4 וזה כולל את ה-GTI מתנהגת כמו אישה בהריון בשיעורי בלט

ההגה קל מדי ולא אינפורמטיבי ואין שום שיתוף פעולה מצד הרכב למשחקים מצד הנהג.

האוטו מכובד נעים לשהייה מהיר בנוי טוב ונראה גם לא רע לטעמי, אבל ספורטיבי הוא לא.

 

ולקופץ בראש הקבוע למה זה תמיד נדמה שאתה פה רק בשביל זה ?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
כמו מה למשל??

 

 

וגם מגאן נשמע אוטו טוב

 

קליאו ספורט 2002-2001 .

 

עריכה: יש גם אימפרזה טורבו שנת 99 ב 108K

 

עריכה נוספת :lol:

 

גולף GTI שנת 2000 מחירון 104, ניתן להשיג גם מתחת למחירון

 

כדי לשפר אתה לא זקוק ליותר מ2000-3000 שקל לציפ ויש לך 1.8 טורבו עם 180 כ"ס.

 

שי

 

הוא ביקש המלצה למכונית ספורטיבית לא למכונית מהירה.

הצי'פ יהפוך את הגולך GTI ממכונית מהירה למכונית מהירה יותר, זה הכל.

וזאת התרשמותי מנהיגה בסטנדרטית + צ'יפ.

 

 

לפי מה שהבנתי יש הבדלים בשלדה בהגה ובמערכת הבלמים ב GTI וע"פ נהיגה בסטנדרטית אי אפשר לקבוע דיעה. זה כמו שאני יגיד שנהדתע ה106 kid ואז להשוות אותה לראלי.

 

לא לעניין.

פורסם
אי אפשר כבר להביע דעה מבלי לפתוח פה מלחמת עולם או לפגוע ברגשותיו של כל אחד כאילו הוא בעצמו תיכנן והגה את את הרכב שלו.

 

אתה יכול להביע דעה ואין לי בעיה אם זה אך אני גם יכול לשאול מהי הגדרתך לספורטיבית.

 

וטרם ענית על השאלה הזאת.

 

יתכן שישנם הרבה אנשים שמנסים למכור את מה שיש להם בחניה אבל אני לא כזה, אתה יכול לראות כמה המלצות בנוגע לגולף 1.6 או GTI חילקתי.

 

הדרך הכי טובה שלי להסביר לך מהו רכב ספורטיבי זה לשלוח אותך לחפש גולף GTI שני דורות אחורה (אפשר גם שלוש) ולבקש סיבוב, למשל.

 

אוקי הגולף שני דורות אחורה יותר מהנה לנהיגה, אבל לפי הבנתי גם סיביק או יונדאי קופה או מגאן קופה לא מתקרבות אליה ולכן הבנתי מפורשות מה הבחור מחפש, וגם צדקתי.

 

לסיכום

 

המלצתי על הגולף GTI אחרי שקראתי את השירשור והבנתי מה death-wish מחפש.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
כמו מה למשל??

 

 

וגם מגאן נשמע אוטו טוב

 

קליאו ספורט 2002-2001 .

 

עריכה: יש גם אימפרזה טורבו שנת 99 ב 108K

 

עריכה נוספת :lol:

 

גולף GTI שנת 2000 מחירון 104, ניתן להשיג גם מתחת למחירון

 

כדי לשפר אתה לא זקוק ליותר מ2000-3000 שקל לציפ ויש לך 1.8 טורבו עם 180 כ"ס.

 

שי

 

הוא ביקש המלצה למכונית ספורטיבית לא למכונית מהירה.

הצי'פ יהפוך את הגולך GTI ממכונית מהירה למכונית מהירה יותר, זה הכל.

וזאת התרשמותי מנהיגה בסטנדרטית + צ'יפ.

 

 

לפי מה שהבנתי יש הבדלים בשלדה בהגה ובמערכת הבלמים ב GTI וע"פ נהיגה בסטנדרטית אי אפשר לקבוע דיעה. זה כמו שאני יגיד שנהדתע ה106 kid ואז להשוות אותה לראלי.

 

לא לעניין.

 

התכוונתי לגולף GTI סטנדרטית מלבד צ'יפ

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
כמו מה למשל??

 

 

וגם מגאן נשמע אוטו טוב

 

קליאו ספורט 2002-2001 .

 

עריכה: יש גם אימפרזה טורבו שנת 99 ב 108K

 

עריכה נוספת :lol:

 

גולף GTI שנת 2000 מחירון 104, ניתן להשיג גם מתחת למחירון

 

כדי לשפר אתה לא זקוק ליותר מ2000-3000 שקל לציפ ויש לך 1.8 טורבו עם 180 כ"ס.

 

שי

 

הוא ביקש המלצה למכונית ספורטיבית לא למכונית מהירה.

הצי'פ יהפוך את הגולך GTI ממכונית מהירה למכונית מהירה יותר, זה הכל.

וזאת התרשמותי מנהיגה בסטנדרטית + צ'יפ.

 

 

לפי מה שהבנתי יש הבדלים בשלדה בהגה ובמערכת הבלמים ב GTI וע"פ נהיגה בסטנדרטית אי אפשר לקבוע דיעה. זה כמו שאני יגיד שנהדתע ה106 kid ואז להשוות אותה לראלי.

 

לא לעניין.

 

התכוונתי לגולף GTI סטנדרטית מלבד צ'יפ

 

אוקיי, קבל תיקון.

 

לפי מה שכתבת הבנתי שמדובר בגולף רגילה.

פורסם
לא אמין? עגלה? על סמך מה אתה אומר את זה?

 

לי אין שום בעיות מיוחדות איתה, וזו השלישית שלי...

עגלה?

היא לא פחות מהירה מההונדה סיביק/יונדאי קופה.

מצטער לאכזבך.

:shock:

 

תעשה לי טובה אני אישית לקחתי מהעבודה 316 ידנית שנת 90 עם 5 אנשים באוטו

עשיתי פתיחות עם המגאן קופה ידנית! והוא היה כולה עם חברה שלו שאולי שקלה 45 ק''ג

ונעלמתי לו מהטווח ראיה כל כך מהר שהוא בכלל לא הגיע להילוך 3

אז תעשה לי טובה ב.מ.וו לא רואה מקילומטר את רנו בכל תחום! אולי חוץ מבטיחות

שזה הדבר היחידי שרנו טובים בו...

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם
לא אמין? עגלה? על סמך מה אתה אומר את זה?

 

לי אין שום בעיות מיוחדות איתה, וזו השלישית שלי...

עגלה?

היא לא פחות מהירה מההונדה סיביק/יונדאי קופה.

מצטער לאכזבך.

:shock:

 

תעשה לי טובה אני אישית לקחתי מהעבודה 316 ידנית שנת 90 עם 5 אנשים באוטו

עשיתי פתיחות עם המגאן קופה ידנית! והוא היה כולה עם חברה שלו שאולי שקלה 45 ק''ג

ונעלמתי לו מהטווח ראיה כל כך מהר שהוא בכלל לא הגיע להילוך 3

אז תעשה לי טובה ב.מ.וו לא רואה מקילומטר את רנו בכל תחום! אולי חוץ מבטיחות

שזה הדבר היחידי שרנו טובים בו...

 

מר f40

אתה ממלא את הפורום בשטויות על גבי שטויות!

נמאס כבר!

זה שאתה לקחת מגאן קופה ידנית עם BMW שנת 90 אני מאמין לך.

אבל :

א) יכול להיות שהכל בדמיון שלך והמגאן לא עשה איתך "פתיחות".

ב) הבחור במגאן לא יודע לנהוג ואתה לעומת זאת שפיץ עולם.

ג) יכול להיות שהיו לו 10 גופות בתא מטען והוא בדיוק חזר מחיסול.

ד) עוד 1001 סיבות הקשורות בתקינות של המגאן או תנאי הדרך.

ה) לא מודדים אף רכב לפי "פתיחות".

ו) למה לא לחשוב קצת לפני שלוחצים על הלחצן "שלח".

ז) הייתי שמח לדעת איפה אתה עובד, בשביל שאני אדע לא להפקיד שם את האוטו שלי...

:evil:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לא אמין? עגלה? על סמך מה אתה אומר את זה?

 

לי אין שום בעיות מיוחדות איתה, וזו השלישית שלי...

עגלה?

היא לא פחות מהירה מההונדה סיביק/יונדאי קופה.

מצטער לאכזבך.

:shock:

 

תעשה לי טובה אני אישית לקחתי מהעבודה 316 ידנית שנת 90 עם 5 אנשים באוטו

עשיתי פתיחות עם המגאן קופה ידנית! והוא היה כולה עם חברה שלו שאולי שקלה 45 ק''ג

ונעלמתי לו מהטווח ראיה כל כך מהר שהוא בכלל לא הגיע להילוך 3

אז תעשה לי טובה ב.מ.וו לא רואה מקילומטר את רנו בכל תחום! אולי חוץ מבטיחות

שזה הדבר היחידי שרנו טובים בו...

 

מר f40

אתה ממלא את הפורום בשטויות על גבי שטויות!

נמאס כבר!

זה שאתה לקחת מגאן קופה ידנית עם BMW שנת 90 אני מאמין לך.

אבל :

א) יכול להיות שהכל בדמיון שלך והמגאן לא עשה איתך "פתיחות".

ב) הבחור במגאן לא יודע לנהוג ואתה לעומת זאת שפיץ עולם.

ג) יכול להיות שהיו לו 10 גופות בתא מטען והוא בדיוק חזר מחיסול.

ד) עוד 1001 סיבות הקשורות בתקינות של המגאן או תנאי הדרך.

ה) לא מודדים אף רכב לפי "פתיחות".

ו) למה לא לחשוב קצת לפני שלוחצים על הלחצן "שלח".

ז) הייתי שמח לדעת איפה אתה עובד, בשביל שאני אדע לא להפקיד שם את האוטו שלי...

:evil:

 

א) הוא עשה איתי פתיחות

ב) אני לא כזה תותח אבל אם אתה אומר...

והבחור השני דווקא יודע לנהוג מעולה הוא נהג מרוצים בגרמניה

ג) הייתי איתו בשטיפת מכוניות ביום שישי בצוהוריים אז ככה שיצא לי להכיר אותו

ד) ב.מ.וו יותר אמינה מרנו תהיה בטוח

ה) אני לא מודד לפי כוח של המנוע

ו) זה היה כרוך במחשבה אבל בגלל השעה המאוחרת וגם אחרי שבילית במחסום 4 שעות

המוח שלי לא מתפקד בשיאו

ז) עבדתי בחברה שקונה רכבים משומשים משפצת אותם ומוכרת אותם

 

 

עוד שאלות? :wink:

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם
לא אמין? עגלה? על סמך מה אתה אומר את זה?

 

לי אין שום בעיות מיוחדות איתה, וזו השלישית שלי...

עגלה?

היא לא פחות מהירה מההונדה סיביק/יונדאי קופה.

מצטער לאכזבך.

:shock:

 

תעשה לי טובה אני אישית לקחתי מהעבודה 316 ידנית שנת 90 עם 5 אנשים באוטו

עשיתי פתיחות עם המגאן קופה ידנית! והוא היה כולה עם חברה שלו שאולי שקלה 45 ק''ג

ונעלמתי לו מהטווח ראיה כל כך מהר שהוא בכלל לא הגיע להילוך 3

אז תעשה לי טובה ב.מ.וו לא רואה מקילומטר את רנו בכל תחום! אולי חוץ מבטיחות

שזה הדבר היחידי שרנו טובים בו...

 

מר f40

אתה ממלא את הפורום בשטויות על גבי שטויות!

נמאס כבר!

זה שאתה לקחת מגאן קופה ידנית עם BMW שנת 90 אני מאמין לך.

אבל :

א) יכול להיות שהכל בדמיון שלך והמגאן לא עשה איתך "פתיחות".

ב) הבחור במגאן לא יודע לנהוג ואתה לעומת זאת שפיץ עולם.

ג) יכול להיות שהיו לו 10 גופות בתא מטען והוא בדיוק חזר מחיסול.

ד) עוד 1001 סיבות הקשורות בתקינות של המגאן או תנאי הדרך.

ה) לא מודדים אף רכב לפי "פתיחות".

ו) למה לא לחשוב קצת לפני שלוחצים על הלחצן "שלח".

ז) הייתי שמח לדעת איפה אתה עובד, בשביל שאני אדע לא להפקיד שם את האוטו שלי...

:evil:

 

א) הוא עשה איתי פתיחות

ב) אני לא כזה תותח אבל אם אתה אומר...

והבחור השני דווקא יודע לנהוג מעולה הוא נהג מרוצים בגרמניה

ג) הייתי איתו בשטיפת מכוניות ביום שישי בצוהוריים אז ככה שיצא לי להכיר אותו

ד) ב.מ.וו יותר אמינה מרנו תהיה בטוח

ה) אני לא מודד לפי כוח של המנוע

ו) זה היה כרוך במחשבה אבל בגלל השעה המאוחרת וגם אחרי שבילית במחסום 4 שעות

המוח שלי לא מתפקד בשיאו

ז) עבדתי בחברה שקונה רכבים משומשים משפצת אותם ומוכרת אותם

 

 

עוד שאלות? :wink:

 

א) פתיחות זה בפורום אחר.

ב) לא אמרתי שאתה תותח, אמרתי שאולי אתה תותח כי אני לא מכיר אותך.

ג) אין ספק שבשטיפת מכוניות אפשר לתהות על קנקנו של אדם בצורה יוצאת מגדר הרגיל.

ד) קרא קצת בפורום ותראה שאני לא אוהב תוצרת צרפתית וזה עוד בלשון המעטה.

ה) אז לפי מה בדיוק?

ו) אם המוח לא עובד, לך לישון, ואל תכתוב שטויות בפורום.

ז) התכוונת לסוחרי רכב...

ח) האם אתה M5 לשעבר שכבר נחסם פה בפורום?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לא אמין? עגלה? על סמך מה אתה אומר את זה?

 

לי אין שום בעיות מיוחדות איתה, וזו השלישית שלי...

עגלה?

היא לא פחות מהירה מההונדה סיביק/יונדאי קופה.

מצטער לאכזבך.

:shock:

 

תעשה לי טובה אני אישית לקחתי מהעבודה 316 ידנית שנת 90 עם 5 אנשים באוטו

עשיתי פתיחות עם המגאן קופה ידנית! והוא היה כולה עם חברה שלו שאולי שקלה 45 ק''ג

ונעלמתי לו מהטווח ראיה כל כך מהר שהוא בכלל לא הגיע להילוך 3

אז תעשה לי טובה ב.מ.וו לא רואה מקילומטר את רנו בכל תחום! אולי חוץ מבטיחות

שזה הדבר היחידי שרנו טובים בו...

 

מר f40

אתה ממלא את הפורום בשטויות על גבי שטויות!

נמאס כבר!

זה שאתה לקחת מגאן קופה ידנית עם BMW שנת 90 אני מאמין לך.

אבל :

א) יכול להיות שהכל בדמיון שלך והמגאן לא עשה איתך "פתיחות".

ב) הבחור במגאן לא יודע לנהוג ואתה לעומת זאת שפיץ עולם.

ג) יכול להיות שהיו לו 10 גופות בתא מטען והוא בדיוק חזר מחיסול.

ד) עוד 1001 סיבות הקשורות בתקינות של המגאן או תנאי הדרך.

ה) לא מודדים אף רכב לפי "פתיחות".

ו) למה לא לחשוב קצת לפני שלוחצים על הלחצן "שלח".

ז) הייתי שמח לדעת איפה אתה עובד, בשביל שאני אדע לא להפקיד שם את האוטו שלי...

:evil:

 

א) הוא עשה איתי פתיחות

ב) אני לא כזה תותח אבל אם אתה אומר...

והבחור השני דווקא יודע לנהוג מעולה הוא נהג מרוצים בגרמניה

ג) הייתי איתו בשטיפת מכוניות ביום שישי בצוהוריים אז ככה שיצא לי להכיר אותו

ד) ב.מ.וו יותר אמינה מרנו תהיה בטוח

ה) אני לא מודד לפי כוח של המנוע

ו) זה היה כרוך במחשבה אבל בגלל השעה המאוחרת וגם אחרי שבילית במחסום 4 שעות

המוח שלי לא מתפקד בשיאו

ז) עבדתי בחברה שקונה רכבים משומשים משפצת אותם ומוכרת אותם

 

 

עוד שאלות? :wink:

 

א) פתיחות זה בפורום אחר.

ב) לא אמרתי שאתה תותח, אמרתי שאולי אתה תותח כי אני לא מכיר אותך.

ג) אין ספק שבשטיפת מכוניות אפשר לתהות על קנקנו של אדם בצורה יוצאת מגדר הרגיל.

ד) קרא קצת בפורום ותראה שאני לא אוהב תוצרת צרפתית וזה עוד בלשון המעטה.

ה) אז לפי מה בדיוק?

ו) אם המוח לא עובד, לך לישון, ואל תכתוב שטויות בפורום.

ז) התכוונת לסוחרי רכב...

ח) האם אתה M5 לשעבר שכבר נחסם פה בפורום?

 

ה) בעיקר לפי אחיזת כביש עיצוב תא נוסעים איכות חומרים והרכבה ועוד...

ו) צודק אבל משעמם ואני לא מצליח להירדם.

ז) לא זאת חברה מכובדת אבל לא מוכרת במיוחד.

ח) אני לא ערס ואני בכלל חולה על איטלקיות אקזוטיות כפי ששמת לב...

אבל מחמת המציאות היום יומית אני נאלץ להסתפק בגרמניות שהם גם טובות עד שאני יקנה

לעצמי איזה אקזוטית יפיפיה שתהיה איתי עד סוף הימים (כך אני מקווה לפחות :wink: )

בנתיים אני חוסך (יש לי כבר בחשבון 5 אלף מספיק בשביל לשלוח את הגלגלים בדואר)

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם

כי זה נראה שחלמת בזמן שרשמת מה קורה פה.

BMW 316 מול מגאן קופה - אפילו אם היא 1.6 , לבימר 5 אנשים אתה מפסיד

בטוח. מה זה בטוח? זה בערך כמו להתערב עם השמש תזרח מחר .

 

 

 

 

אז תעשה לי טובה ב.מ.וו לא רואה מקילומטר את רנו בכל תחום! אולי חוץ מבטיחות

שזה הדבר היחידי שרנו טובים בו...

 

 

 

כנראה שביצועים זה מה שחשוב לך (גם). רנו בתור מישהו שלא טובים בכלום חוץ מבטיחות

מייצרים רכב שעולה 140K. (קליאו ספורט) שהBMW הראשונה שמהירה ממנו עולה

יותר מכפול. מעניין לא? או שגם קליאו ספורט אתה לוקח מעמידה עם 5 אנשים? אם כן

אני זורק לך כפפה כאן, הרנו הלא טובות בכלום מול הבימר המדהימה שלך. הרנו תהיה

עם שני אנשים (השני יהיה אני ואני הרבה יותר מ45 קילו) אתה תהיה לבד. תבחר עד איזה

מהירות אתה רוצה0-100 0-160 0-200 מה שבא לך.

עם ה316 לא שלך אתה מוזמן להתייצב לקרב גם עם 318 וגם 320. סטנדרטיות. בדיוק

כמו הקליאו שתעמוד מולך.

 

אגב ידוע שנהגי מירוצים מגרמניה מה שהם עושים בארץ זה פתיחות עם המגאן קופה

שלהם.

 

אגב אני מחכה לתשובה לגבי השאלה של אייל - M5, 316 או איך שלא קראת לעצמך

בגילגול הקודם שלך פה. אגב במידה וזה לא אתה, ההיסטוריה חוזרת הנה ציטוט

 

הב.מ.וו הייתה הכי נוחה הכי טובה (טוב לא הכי מהירה זה כולה 87) בפתיחות עם 7 אנשים באוטו כולל אותי כמובן אבל 7 אנשים!!! ועוד הארגזי כלים של אבא שלי בתא מטען שזה שוקל עוד בערך 50 קילו לקחתי בפתיחות רנו קופה ספורט ידנית חדשה!!! והוא היה רק 4 אנשים באוטו!!!

פורסם

:oops:

 

מה התחלת להשוות בין מגאן קופה לבמוו?

 

הבחור ביקש הצעות, ולדעתי, המגאן קופה מתאימה לו בדיוק ( אם לא יותר )

כמו ההונדה סיוויק, יונדאי קופה. זה הכול.

 

באמת קשקשת פה שטויות במיץ! :shock:

רון

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...