Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה מגבר אוריון p4004 אשר היה חודשיים בשימוש(לא מסיבי) הגביר קומפוננט jbl 50 rms

וסאב קנווד עם גיין שעמד על פחות מחצי....המבין יבין

המגבר ממש חדש ובמצד מעולה כעת הוא מותקן ברכב כלומר ניתן לבוא לשמוע ולהתרשם מהביצועים ומאיכות הסאונד וכמובן לראות אותו בפעולה..

המגבר מגיע עם הקופסא המקורית שלו כל החוברות וכל המדבקות המקוריות שהגיעו איתו

המחיר שאני דורש עליו הוא 850 ש"ח מחיר רצפה למגבר בעל איכות כזאת ועוצמה כזאת ממש חדש.

המגבר נמכר עקב תאריך גיוס מוקדם מן הצפוי.

מצורפת תמונה למטה מצטער על הצילום העקום

לפרטים נוספים יש ליצור קשר לפלאפון שמספרו

052-5555-192 מעט גמיש

יוסי

המגבר נמכר בחנויות במחיר של 1600 ש"ח לינק מצורף

http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=4004&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=398&aff=Zap&lang=he

 

התמונה של המגבר שברשותי

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=00F6434B7E3015DB

HU: Pioneer DEH-1650 Front: JBL GTO 6506

 

Amp: ORION 4004 Sub: Kenwood W3009

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בנוסף

אני מוכר את הקומפוננט 6.5 אינץ היו מותקנים איזה חודשיים כחדשים ללא קרעים וכו ממש חדש

הקומפוננט מגיע עם האריזה וכל החוברות...ממש חדש..

הקומפוננט הוא 70 RMS ככה שכל מגבר אפילו חלש יכול לנצל אותם יופי

הקומפוננט ישבו על המגבר אוריון שנמכר כלומר שמוציא במקסימום 75RMS ככה שהם לא נוצלו בכלל כי הגיין היה על פחות מחצי ממש שווה לבוא לראות וכמובן לשמוע...

אני מאזור הצפון-חיפה ונייד צפונה בימי שבת

המחיר שאני דורש הוא 550 ש"ח

אשמח לענות על שאלות נוספות

המשך יום נעים

יוסי

HU: Pioneer DEH-1650 Front: JBL GTO 6506

 

Amp: ORION 4004 Sub: Kenwood W3009

×
×
  • תוכן חדש...