Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פחחח ליאורוש' ,כשתגיע לפז"ם מפגשים שעומד מאחוריי ,תוכל לדבר ככה יא צעיר פעור....:lol:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבנייה הלבנה עם הKICKER זה בתןך סיאט איביזה במקרה?

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

ליאור יסתפק גם ב:טר"ש....:twisted:

עוד מהפחית ששתיתי בבקו"ם עוד לא עשו את הדיסקית של ליאורוש..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

:shock: לא משנה איזה פז"ם יש לך , מיפגש ללא כול חברי הפורום זה לא מיפגש !!

 

 

ואל כך נעלה אותך למישפט אולי אפילו תצטרך לסגור שבת ואין פה קומבינות של חנינה!!

 

 

 

 

 

ליאור

פורסם

אסף ראיתי פה באחד התרדים שאתה מתחיל באיטום מאסיבי שכולל איטום שמשות,ריחנים,הגה ודוושות-ככה אליקו רמז לי גם היום במפגש....

פורסם
הבנייה הלבנה עם הKICKER זה בתןך סיאט איביזה במקרה?

 

חיובי, בסיאט.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
חיובי, בסיאט.

 

ל'

תשובה יפה..

 

אבל של מי הבניה ?

ומה הרכיבים?

2 קיקר CRV.

מגבר אוריון 1200D.

2 קבלים של ... אימפידנס?

מה ההמשך.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אסף ראיתי פה באחד התרדים שאתה מתחיל באיטום מאסיבי שכולל איטום שמשות,ריחנים,הגה ודוושות-ככה אליקו רמז לי גם היום במפגש....
אלי המניוק הזה היה במפגש היום??????

העיקר זינזן לי תמוח שהוא עסוק ולא יגיע ו"דפק" אותי לגבי איזה עיסקה בנינו ...

אלי אתה לא בסדר,אני עוד לא ירדתי מהעיסקה שלנו ,זה שקצת ביררתי לפני זה לגיטימי לחלוטין כמו כל אדם שעושה בירורים כאילו טרם הקניה של המוצר,אל תיקח קשה ותתקפל כמו ארנבת[לא מתאים לך]

לגבי מה שהוא אמר אז כן זה נכון ,אני עושה מעבר שונה וקיצוני לכיון SQ [הכולל במה קידמית ברמה גבוהה יותר[לא יחשוף את זה כרגע] והחלפת הסאבים למשהו ברמה גבוהה יותר המתקשר יותר לכיוון SQ .

בין היתר סידרתי פלסטיקה ברכב [כן כן הדשבורד] וביצעתי בידודי סיליקון בין פלסטיקות שונות כדי למזער את הקירקושים.

ובהחלט הוספתי עצי ריח ,ניקיתי יסודי את הרכב חיצוני ופנימי והתחלתי שוב לדאוג לרכב[היות והחלטתי שבסוף אני לא מוכר אותו ומשדרג ,אלא עושה זאת בעוד שנה וחצי לשיחרור ,שבעת הזו התקציב שלי לרכב השני שלי יהיה באיזור ה50K+]

יש מצב שאני יקמבן טיפה יריעות דנמייט לדלתות מקדימה ככה בקטנה..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

יש שם עוד רכיבים לא יודע מה הדגמים ולא ניראה לי שבעל הרכב יהיה מרוצה אם נפרט את כל הרכיבים שיש אצלו במערכת.

פורסם

היה מפגש טוב חבל שלא כל חברי הפורום היו. סימון שיחקת אותה עם ה 4 CVR איזה באס.:evil:

לבחור עם האיביזה קוראים דודו והוא חבר פה בפורום. יש לו שם שני סטים של קומפוננטים אחד קידמי ואחד אחורי של חברת XETEC נראה לי הסאונד הכי יפה ששמעתי עד היום, איכות חבל על הזמן. בסך הכל הייתה נוכחות טובה אבל יכל להיות יותר טוב. נקווה שיותר אנשים יבואו למפגשים הבאים.

 

שבוע טוב לכולם:

 

אור

פורסם

איזה סטים של זטק יש לו?

במקרה הגרביטי?

או הצירקט?

כמה הוא שילם ?

ועם מה הם מוגברים?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

לגבי שני הילדים "שבדקו" מכוניות , אלו היו אני וחבר שלי...וכמו שאמרתי ל Starlet16v לא בדקנו לו שום דבר באוטו..נכון עמדו ליד האוטו שלו והסתכלנו ואז הוא בא ושואל אותנו אם אנחנו רוצים משהו מהאוטו שלו ואמרתי לו שלא ,אז הוא של למה אני נוגע בידית של האוטו שלו אז אמרתי לו שלא נגעתי לו בשום דבר...

 

ובאמת לא נגעתי לו באוטו וכדי לודאות את זה אפילו שאלתי את חבר שלי אם הוא במקרה נגע באוטו שלו והוא אמר שלא.. אז אני לא יודע מה הוא ראה ולמה הוא נטפל אליינו.

 

בכל מקרה באנו לשם להתרשם לראות וללמוד כמו כולם.. וכמו שאני לא אוהב שנוגעים באוטו שלי בלי רשות אני לא נוגע במכוניות אחרות שלא שייכות לי בלי רשות אז מספיק להעליל עלילות ועוד בימיוחד שאתה (Starlet16) שואל אותי אם נגעתי לך באוטו ואני אומר לך שלא..

 

שבוע טוב לכולם... vbmenu_register("postmenu_999675", true); vbmenu_register("postmenu_999675", true); vbmenu_register("postmenu_999675", true);

פורסם

דבר ראשון אני שמח לשמוע שזה היו חברי פורום.

 

דבר שני אני לא דיברתי איתכם. אומנם זה היה מישהו גדול-מידות מי שדיבר איתכם, אבל זה לא הייתי אני.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בכל מקרה מי שדיבר או לא דיבר.. אמרתי לו שלא נגענו לו באוטו ובאמת לא נגענו לו באוטו.. ולהעליל ככה עלילות ועוד בפורום פומבי סתם זה מעשה מכוער ולא ראוי לאף בנאדם..


×
×
  • תוכן חדש...