Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף אחד לא העליל עלילות ולא הזכיר שמות.

פשוט כל אחד מאוד רגיש לציוד שיש לו ברכב, זה הכל.

מה לעשות, זה קצת מפחיד לראות אנשים סקרנים שמדביקים את האף לחלון של הרכב שלך, ולכן לפעמים זה קצת מלחיץ. אנחנו לא בשוודיה עדיין.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איתך אין לי מה לריב כי אתה אומר שלא אתה דיברת איתי ... ונכון כל אחד רגיש לגבי הציוד שיש לו באוטו וגם לאוטו עצמו וגם לי יש ציוד באוטו וגם אני לא אוהב שמדביקים את האף לחלון .. אבל מן הסתם שבנאדם בא למקום כזה הוא בא כדי להראות ובא כדי לראות ולכן כל עוד לא נגרם מכך נזק לא צריך לעשות פיל מעכבר..בכל מקרה אני מקווה שלא יקרו כאלה דברים יותר לאף אחד זו הרגשה ממש לא נעימה..

 

שבוע טוב לכולם..

פורסם

יש לו שם שני סטים של אקסטנט. לא XETEC.

Xtant

איזה סטים של זטק יש לו?

במקרה הגרביטי?

או הצירקט?

כמה הוא שילם ?

ועם מה הם מוגברים?

SPL - 143.6DB

"

פורסם
הגעתי באיחור.

והרוב הלכו.

אני (אלי) ואלי החלפנו מגברים ל12W7. והאינפיניטי מרביץ.

היא כיף לראות כמה פרצופים.

חבל שהתעקבתי. (יום הולדת לאחיין. הוא היה הורג אותי עם לא הייתי מגיע) אבל היה כיף.

 

אני בחרתי כנראה רכב היום. (אני לא מגלה עדייין)

 

מי זה עם הבניה הלבנה ? (יפה)

 

ופיספסתם 12W7 מנגן לאט החל מ 10 HZ בערך ועד 20HZ למרביץ!

אליקו ספר להם ....

אלי.

 

אההה אלי תודה וחפש כבר בורג!~@#!# איתך.

הביצוע הכי מדהים שראיתי של סאבוופר

פשוט דבר מטורף

ממש נהניתי במפגש לשבת בסוף גם על נרגילה והכיר אנשים חדשים ולשמוע מערכות מטורפות

שבוע טוב לכולם!!!

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

מפגש על הכיפאק...

נהנתי מאוד מהרכב של רזי סוף סוף יצא לי לשמוע ארוכות כל מיני סגנונות של מוזיקה

סט קטלני ביותר אין ספק... איכות נטו....

Race Smart

פורסם

לא הייתי במפגש, אבל אני יכול לאשר שהסטים של Xtant מעולים,

הטכנולוגיה דומה לזאת של מורל, לא ברור מי מכר למי אבל של Xtant אמורה להיות טובה יותר.

שורה תחתונה - סטים מצויינים ודי קשה להשיג אותם.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם
יש לו שם שני סטים של אקסטנט. לא XETEC.

Xtant

סליחה טעות שלי.

שורה תחתונה שומעים בסט הזה באיכות מטורפת.\

 

שבוע טוב:

 

אור

פורסם

איך אני מתבאס שלא באתי!

:\

בעיות שינה כמו כל התירוצים של האחרים :)

מפגש הבא אני שם בדוק!

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
לא הייתי במפגש, אבל אני יכול לאשר שהסטים של Xtant מעולים,

הטכנולוגיה דומה לזאת של מורל, לא ברור מי מכר למי אבל של Xtant אמורה להיות טובה יותר.

שורה תחתונה - סטים מצויינים ודי קשה להשיג אותם.

 

פוקליסט שלום רב,

 

חברת MOREL ישראל ייצרה את האלמנטים של XTANT ייצור של 2 סדרות, סדרה אחת מקבילה לדוטק MK1,סדרה שניה מקבילה להייבריד הישן.

 

אין פה מי יותר טוב ממי, מדובר על אלמנטים זהים.

אני לא מבין מאיפה הבאת את השטות של ה"של XTANT אמורה להיות טובה יותר".

 

שבוע טוב,

 

ניר

under construction..

פורסם

ישנם מספיק שרשורים על האקסטנט- Xtant, תריצו חיפוש תמצאו הררי מידע.

בגדול ניר צודק... לא ממש אפשר להתווכח איתו.

 

לדעתי ולטעמי שומעים באקסטנט מצויין, הרבה יותר לטעמי מאשר סטים של מורל ששמעתי, ניר אומר שזה עניין של כיוונים, אני נוטה להאמין לו.

 

בכל אופן זה הקישור לסט-

http://www.xtant.com/html/products/XSC24_25_26.cfm

 

 

בברכה, שי.

פורסם

מה הכינוי של הבחור עם הסיאט? מישהו יודע? צריך לדבר איתו לגבי אופציות על הסיאט שלי

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

אכן היה אחלה מפגש :mm_yeah:

שמחתי לגלות שאתם יודעים לקבל בסבלנות גם מישהו חדש שלא בא עם מערכת אלא רק עם שאלות :wink: .

אז תודה לכולם.

ובמיוחד ל- Lanosforce על הסבלנות :beerchug:

 

WUKA

Sheep Happens

פורסם
פוקליסט שלום רב,

 

חברת MOREL ישראל ייצרה את האלמנטים של XTANT ייצור של 2 סדרות, סדרה אחת מקבילה לדוטק MK1,סדרה שניה מקבילה להייבריד הישן.

 

אין פה מי יותר טוב ממי, מדובר על אלמנטים זהים.

אני לא מבין מאיפה הבאת את השטות של ה"של XTANT אמורה להיות טובה יותר".

 

שבוע טוב,

 

ניר

הנה זה מתחיל שוב....

והפעם ברצינות אני לא מתכוון להגיב.

 

חבר'ה,היה על הכיפאק.תודה על המחמאות ,מאוד נהנתי לפגוש לשמוע ולהכיר.

(לגבי הסט,מי שמעוניין שידבר איתי בפרטי)

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)


×
×
  • תוכן חדש...