Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך בדיוק 3 שבועות להרכיב אותה.:wink:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה באסה :cry:

חבל שלא הייתי

בדקה אחרונה היתבטל אצלי:evil:

אבל אני רואה היה אחלה.:-D

 

טוב נו בפעם הבאה

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

הייתי והיה איכותי

 

??בתוך תיבה אטומה ביחד עם הסאב??

 

אגב אתם מטורפים

לשלם מעל 100 ש"ח לאיזשהו רמקול פשוט, אין לכם לאן לזרוק את הכסף?

 

בחיים לא ראיתי כ"כ הרבה רמקולים זזים:-D

פורסם

הייתי במפגש היה כיף

היה נחמד להכיר עוד כמה פרצופים מאחורי השמות.

ד"א פונטיאק אני דיברתי איתך.

ורק לציין ששאלתי מה אתה מחפש ליד האוטו וליד הידית שלו כי ככה ראיתי.

אני לא מאשים אני שואל - בכל מה שנוגע לאוטו שלי שאני מאשים אני הרבה פחות רגוע

וכמובן כל מי שמבקש ממני לראות את האוטו אני מראה בכיף.

 

ואיתמר אני משתתף בצערך כואב לי לראות את האוטו שלך ערום כל כך

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם
תתחיל להיתרגל8)

ילד איפה אתה היית? הבאתי את הסאב אבל לא באת!! טעות שלי פעם הבאה אני יברר איתך!

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם
ילד איפה אתה היית? הבאתי את הסאב אבל לא באת!! טעות שלי פעם הבאה אני יברר איתך!

איזה מצחיק אתה אם היית אומר לי שאתה מביא את הסאב

אני הייתי עושה את כל המאמצים כדי לבוא.

 

ראיתי בתמונות של המפגש שהחלפת את המונו.

איך הוא מפציץ :onfire: :onfire: :onfire:

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם
איזה מצחיק אתה אם היית אומר לי שאתה מביא את הסאב

אני הייתי עושה את כל המאמצים כדי לבוא.

 

ראיתי בתמונות של המפגש שהחלפת את המונו.

איך הוא מפציץ :onfire: :onfire: :onfire:

תראה הוא נותן אבל לא מנצל , זה אומנם מגבר של AUDISON LRX1.4 (במחיר מצחיק)

אבך הוא מספק רק 650RMS והסאב הוא 1100RMS אבל הוא מדיוק בטירוף.

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם
דודו172

 

 

אגב את כל הבניה (הכל כולל הכל הבחור עשה לבד)

מכיר אותו ואת העבודה שלו אישית, הבחור ACE בתחום, אין חיפופים ואין קיצורי דרך.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 


×
×
  • תוכן חדש...