Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

 

אני רוצה לקנות..

אבל באמת לא יודע איזה..

יש מלא סוגים במחירים שונים..

התקציב שהיא הוא בין 500-550...

 

אני מתלבט בין 4 סוגים..

אני אוהב הרבה באס..

עוצמה..

ושישמעו טוב גם שאני מגביה גבוהה..

 

הראשון זה KFC6980IE Kenwood

 

http://zap.co.il/model.asp?model_id=411295

 

השני זה JBLוGTO926ו

 

http://zap.co.il/model.asp?model_id=20713

 

השלישי זה וMorelוPLUSE 6*9ו

 

http://zap.co.il/model.asp?model_id=37554

 

והרביעי זה PioneerוTSA6991Sו

 

http://zap.co.il/model.asp?model_id=131077

 

 

 

איזה מהם...

ואם אתם אומרים להוריד אחד מהם אז סיבה בבקשה..

בקרוב יתחבר אילהם מגבר...

עדיין לא ידוע איזה...

בתודה טל..

פורסם

אתה הולך לקנות בקרוב מגבר ואתה אוהב באסים??

 

לדעתי עדיף שתשקיע תכסף הזה בקומפוננט כמו שצריך וכשתקנה מגבר תוסיף עוד 500 שקל ויש לך סאב ובאסים שלא תוציא משום 6*9

 

 

עדכון -

 

רק עכשיו קלטתי... שתי נושאים לאותו דבר...

 

שמעת פעם על חוקים?!

כרגע כלום =[

פורסם

מבין כל אלו אני אישית הייתי בוחר (למרות שאני כבר לא מאמין ב 6/9, כשיש סאב) בפולס

ואם לא אז ב JBL,למרות שיש להם טוויטר מתכתי מדיי, אבל הם נחמדים בסך הכל.

 

זה תלוי מה יש לך מקדימה.

 

באופן עקרוני לא הייתי בוחר באף אחת מהאפשרויות. הייתי, או מוותר על כך, או שם קומפוננט נוסף (אם בא לי לזרוק כסף) או שם ovation של מורל שהוא 2 WAY בעל צביון צליל טוב.

 

בהצלחה

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

אני בעיניים עצומות הייתי הולך על הג'י בי אל...

אבל הכי טוב שתלך ותישמע אותם, כי אני מאמין שכולם פה יגידו לך ללכת או על הג'י בי אל או המורל, אז תשמע ומה שיתאים לך יותר תקח.

לדעתי שניהם נותנתים אחלה תמורה לכסף.

 

 

סם.

פורסם

או קי..

רק רציתי לדעת משהו

אם אני שם סאב האם יהיה צורך ב6*9 או שזה כבר מיותר??

כי לא ישמעו אותם...

ועדיף לשים קומפוננט מקדימה מאשר רמקולים אחוריים??

פורסם
או קי..

רק רציתי לדעת משהו

אם אני שם סאב האם יהיה צורך ב6*9 או שזה כבר מיותר??

לדעתי, מיותר.

כי לא ישמעו אותם...

ועדיף לשים קומפוננט מקדימה מאשר רמקולים אחוריים??

וודאי גם וודאי

כמו שכתבתי בציטטה.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

בוא נעבור רגע מהאוטו לבית

 

איך היית שומע מוזיקה בבית? עם שני רמקולים טובים מולך או עם 4 רמקולים שניים פשוטים ממולך ושניים טובים מאחוריך?

 

באוטו זה עובד על אותו עיקרון מלבד העובדה שהאלמנטים שנכנסים בדלתות מקדימה קטנים מידיי מכדי לרדת מספיק בתדרים ולכן שמים סאב.

 

האוזן האנושית מסוגלת לזהות הרבה יותר טוב מאיזה כיוון מגיע צליל בתדר גבוהה מאשר בתדר נמוך ולכן חשוב איפה הטויטרים והמידים נמצאים אבל לא ממש חשוב איפה הסאב נמצא (באוטו המקום ההגיוני לסאב הוא בבגאג')

 

אם אתה מתכוון לקנות סאב עזוב את הרמקולים מאחורה ותשקיע את הכסף שתחסוך לקניית קומפוננט טוב לקדימה

תקנה מגבר 4 ערוצים תחבר את שני הערוצים הקדמיים לקומפוננט ואת שני האחוריים בגישור לסאב

×
×
  • תוכן חדש...