Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

שלום כולם,

ביומיים האחרונים האוטו (אלפא סוד 1.2 , קרב' בודד) מגמגם בצורה

די מציקה ומוחשית. עיקר הבעיה מופיעה בטורים נמוכים בעת האצה.

בטורים גבוהים (שיוט או לפני החלפת הילוך) זה לא מופיע, למרות שנרשמו

קצת גמגומים בעת שיוט מהיר.

 

קצת רקע שאולי יעזור: לפני כשבועיים מילאתי מיכל מלא (חברה מוכרת ותחנה חדשה לגמרי),

ומאז האוטו קצת זייף. נגמר המיכל, מילאתי במקום מוכר לי וניקיתי את הקרב'

בעזרת ספריי STP שאף פעם לא איכזב. ביום הראשון היה מצויין, ואחרי זה - כל הנ"ל.

 

בנוסף אני די בטוח שצריכת הדלק עלתה, אין לי ספידומטר כדי להיות בטוח אבל אחרי

כמה חודשים בקילומטרז' קבוע - אני חושב שאני צודק.

הטיפול האחרון היה קצת לפני 10,000 ק"מ , ולא לדאוג - יש שמן...20W50.

 

ככל שאני חושב על זה , אולי זה הקרבורטור?

 

תודה!

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לדעתי - הקרבורטור. אתה נוסע עם המיכל עד לסופו לפני שאתה מתדלק? ככה כל הלכלוך נכנס לקרבורטור.

חכה גם לדעתו של צביקה. אני מניח שהוא יאמר שמדובר בקרבורטור גם כן.

אם הספריי עזר - ולו ליום - מדובר בקרבורטור.

  • אחראי פורום
פורסם

העלת נקודה חשובה!

בתידלוק האחרון הגעתי לתחנה הכי ריק מאז שיש לי את האוטו.

רוב הזמן אני מתדלק כ-30-31 ליטר, הפעם זה היה יותר מ-35

(ב-haynes ו-carfolio מציינים 50 ליטר סה"כ).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

למרות שאני נמנע רוב הזמן, לאבחן סופית ולהגיע למסקנה דרך מסך המחשב, כל הדרכים מובילות לרומא,

ובמקרה זה כל הדרכים מובילות למסקנה אחת. קרבורטור שעבר בו דלק מהול, אשר גרם לסתימה במעברים, ושימוש מיותר , אשר גרם להחמרת המצב, בטיפול בספריי קרבורטור, מכיוון שאין ניסים, ואין קצורי דרך, אם הרכב יקר לליבך, וחשבון הדלק חשוב לך, פנה אלי בה.פ ללא שום התחייבות, או בטלפון הרשום בחתימה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • אחראי פורום
פורסם

האוטו חשוב מאוד מאוד...

שתי שאלות -

פעם אחת של דלק מהול או ליכלוך שהגיע מתחתית המיכל -

גורם לזיוף בקרב' ובביצועים?

 

וגם - למה הספריי החמיר?

 

תודה!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
האוטו חשוב מאוד מאוד...

שתי שאלות -

פעם אחת של דלק מהול או ליכלוך שהגיע מתחתית המיכל -

גורם לזיוף בקרב' ובביצועים?

 

וגם - למה הספריי החמיר?

 

תודה!

איתי שלום רב!

לבקשתך בפרטי אענה לך אישית בפורום לטובת שאר חברי הפורום!

דלק מהול מורגש מיד עם צאתך מתחנת הדלק, אם אתה טוען שהמלוי האחרון היה כשטנק הדלק היה כמעט ריק, כל הטנק קיבל מידית דלק שמהול במים,( מוריד אוקטן), נפטא, מעשן ושריפת הדלק לקוייה בשני המקרים, מה שגורם לקרטועים, ירידה בתאוצה, במקרים מסוימים, "לבק פייר" מצינור הפליטה, ולכבוי הרכב בסרק!

קרבורטור שלא טופל זמן רב, נדבק לו שומן ולקה לדפנות הצוואר הוונטורי ולבסיס התחתון של הקרבורטור, שימוש בספריי קרבורטורים, ממיס את כל הגיפה שהצטברה בדפנות לוע הקרבורטור, ובסיס המצערת התחתון ובכך סותם מעברי אוויר אטמוספרי, מה שגורם לכבוי הרכב בסרק, ולתערובת דלק עשירה, ולבצועים ירודים, פירוק הקרבורטור לגורמים, ניקוי והחלפת קיט שיפוץ, מחזירה את רוח הנעורים והבצועים לרכב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • אחראי פורום
פורסם

תודה על ההסבר !

 

זה מוזר, זו תחנה שאנו מתדלקים בה יותר מעשור, ומדובר

על כ-15 כלי רכב! אף פעם לא היה שום זיוף.

 

חוץ מכיבוי הרכב בסרק - הכל קרה עד עכשיו...

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

 

 

חוץ מכיבוי הרכב בסרק - הכל קרה עד עכשיו...

גם זה יגיע אל דאגה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...