Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגברים של HI FONICS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

OK סגרנו שהייפוניקס לא יהיה ורק בגלל המחיר הגבוה. PPI כנ"ל - יקר.

Phoenix gold - יש בארץ? נחשב לטוב?

מצטער על ים של שאלות אבל זה חשוב לי. לא רוצה ללכת על הברירת מחדל.

פורסם

התחילו להביא פניקס גולד לארץ

יש מגברים מסדרת XENON ! מגברים מצויינים

יש 100.4 מוציא 100 RMS בכל ההתנגדויות 1-4

ויש 200.4 מוציא 200 RMS בכל ההתנגדויות 1-4

ויש את הסדרה OCTANE R שהיא פחות טובה מהXENON גם מצויינת!

אני מוכר מגבר שלהם אתה יכול לראות בקישור בחתימה..

פורסם

עם איזה סאב אתה הולך לעבוד? זה משנה מאוד מה הגישור נותן....

לדוגמא בהיפוניקס הגישור שם הוא 250... ואני מאמין שבמציאות זה יותר... לעומת זאת במגברים אחרים אני לא יודע עד כמה הנתון היבש של הגישור מדוייק.....

אז קח את זה בחשבון...

 

 

סם.

פורסם

איזה סאב יהיה? אני עדיין לא סגור על זה. לא יצא לי לשמוע יותר מידי אופציות.

אני מתכנן קודם כל לקנות מגבר + קומפ קדמי, אח"כ סאב. אם אני יראה שהמגבר לא מספיק חזק

אני יקנה מונו לסאב.

איפה אני יכול לראות (גם באינטרנט) את המגברים של פניקס ומה טווח המחירים יחסית למתחרים?

פורסם

הייתי רוצה לדעת איפה אפשר לקנות בארץ את הפניקס גולד, מה פחות או יותר טווח המחירים שלהם (של ה4 ער' מסדרת הקסנון) ומה ההתרשמות שלכם - כל בעלי המגברים של פניקס מהסחורה?

תודה מראש, מתן

×
×
  • תוכן חדש...