Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסבה לגז - האם כדאי, ואם כן - איזה והיכן?


קצת משוגע
שימו לב! השרשור הזה בן 6508 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נהג רגוע כתב:

"אגב, מה לגבי חלוקת משקל של רכב שעבר הסבה לגז?

עוד איזה 100 קילו בבגז' (כשהמיכל מלא) משנות לגמרי את חלוקת המשקל ואופי הפעולה של הקפיצים והבולמים. כמו כן משקל שנמצא מאחורי הגלגלים האחוריים גורם להרמה של הפרונט, כך שתתכן נטיה לתת-היגוי ולפרפורים. בנוסף, גם אם הגז מספק אותו כוח כמו בנזין, המשקל עושה את שלו ופוגע בביצועים.

 

אגב, גם אם יהיה בעתיד מצב שחלק מהרכבים מגיעים עם יורו-5 וחלק לא, ראוי לתת הקלת מס לרכבים של יורו-5, אולי באגרה השנתית או משהו, מפני שהם פחות מזהמים משאר המכוניות. כלומר להפעיל את אותו ההגיון שנותן הקלת מס גדולה לרכבי הגז. (פחות זיהום = פחות כסף)"

אתה טועה בכל מילה ומילה.

בוא נתחיל מזה ש100 ק"ג זה בחיים לא,בוא נעבור למצב שבו יש לך מיכל גז מלא ומיכל דלק בעל 10-12 ליטר לא יותר בשביל בסביבות ה 4 חודש להתנעות חד פעמיות על דלק.

חוץ מזה,תאמין לי שאין פרפורים ולא שום דבר-אולי בעקבות העובדה שיש לי בקרת משיכה,אני לא ממש יודע.

אל תדבר על משו שלא התנסית בו מעולם,סמוך עליי בנושא הנ"ל.

כל טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בישראל נמכרות מכוניות העומדות בתקן יורו 4 כבר משנת 2001. מדובר בחלק מדגמי קונצרן פולקסווגן, מרצדס, ב.מ.וו., וולוו וסאאב. ייתכן וגם יצרנים אחרים מכרו דגמי יורו 4 כבר אז. למיטב ידיעתי כל הדגמים של היצרנים המוזכרים כאן נמכרים כבר בהתאמה ליורו 4 עוד לפני הדרישה החוקית לעשות כן.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל פולקסווגן בורה שנת 2001 1600 אוטומאטית מוסבת לגז כבר שנה:

 

כל 15 אלף אתה מחליף פילטר של הגז, חוץ מהטיפול הרגיל.

כל שנה אתה נכנס למעבדה לעשות בדיקה ממוחשבת וכיוונים.

 

זה יוצא חסכוני מאוד אם אתה נוסע סביבות 30 אלף בשנה, כמו שאני ואבא שלי.

 

עשיתי הסבה באקו-דרייב, המע' הולנדית, עלתה לנו כולל מעמ' הכל 8500.ב- 12 תשלומים.

אני מבסוט,אבא שלי מבסוט, וכל העולם מבסוט(פחות זיהום)

 

צריכת הדלק בבנזין: 1:11.

צריכת הגז: 1:10.

אין הבדלים בנסיעה עד סביבות 140-150 קמ"ש. לאחר מכן יש בעיית סחיבה. בעיר הפוך,יתרון לגז( מוזר..).

 

אם החלטת להסב לגז,תתקינו את המיכל הקצת יותר גדול,על מנת שלא תצטרכו ללכת פעמיים בשבוע לתחנת דלק,ועל מנת שהמיכל יתפוס את כל הרוחב של הבגז כשהוא צמוד לכיסא (כי אצלי המיכל הכי קטן,משמע 60 ליטר..והוא לא לפה ולא לפה,באמצע כזה כשיש מקום בשני צידיו שהוא לא מנוצל).

 

בהצלחה. לשאולת נוספות אתה יכול לפנות אלי לפרטי,או לאי סי קיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה, הסתכלתי קצת על החלק התחתון של הבגאז' של שתי המגאן כדי לבדוק איפה אפשר להכניס מיכל גז. גיליתי שבשתיהן, הגלגל הרזרבי יושב בצד ולא באמצע, כלומר תיאורטית יש די הרבה מקום להכניס מיכל,בתלות רק בצורה שלו. בשתיהן יש איזה שהוא קונפייטר מפלסטיק שיוב ליד הגלגל הרזרבי. איש המכירות שהסתכל עליו טוען שזה מיכל הדלק, אבל אני לא מאמין שמיכל הדלק בנוי מפלסטיק, ולדעתי מיכל הדלק יושב מתחת למושב האחורי.

מישהו מכיר או יודע מהו הקונפייטר הפלסטי שליד הגלגל הרזרבי במגאן? האם אפשר להסירו בלי חשש ולהרכיב במקומו מיכל גז?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6508 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...