Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, כבר זמן רב שאני נוסע עם מכה קטנה בפגוש האחורי (אלמרה 99' - פגוש פלסטיק שחור ופשוט).

 

אין לי תמונה אך המכה דומה למכה הזאת: dentbumperb47xp.th.jpg

רק קצת יותר קטן וקצת יותר נמוך בפגוש... ממש על הפינה!

 

השאלה היא:

האם אפשר לתקן לבד?

אם כן אז איך?

או כמה יעלה לי אצל פחח לתקן כזה דבר +-

והאם לדעתכם זה ידרוש צביעה (לא נראה לי שיש סימנים\שריטות)?

 

תודה מראש לעונים :smile:

ושבת שלום

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מקפיץ...

אולי בכל זאת יש מישהו שיודע?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לתקן לבד זה קצת קשה במקום קזה.

תוריד את הפגוש האחורי ותנסה לישר אותו,אבל רוב הסיכויים שהצבע ישבר בזמן שאתה עושה את זה.

 

 

ממליץ ללכת לפחח,

יעלה בסביבות 300-400

 

 

 

ליאור

פורסם

אבל הפגוש הוא פלסטיק שחור...

לדעתי זה הצבע שבו הוא נוצר, צבע הפלסטיק עצמו, לא ככה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אפ/ר לנסות לתקן ללא פירוק הפגוש ע"י חימום הפלסטיק במקום המכה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עושים חור קטן עם מברגה במרכז השקע.

מכניסים מברג 90 מעלות או כלי עבודה אחר לאותו חור ובעדינות מושכים החוצה, לאט לאט כל השקע ייצא והפגוש יחזור לקבל את הצורה שלו .

חבל להשקיע ים בכסף בשביל שטות כזאת.

פורסם

יש אפשרות מקורית :

 

אם קשה פשוט לדחוף החוצה ת'פגוש, אז ניתן לקדוח חור זעיר קטנטן במרכז המכה,

להשחיל חוט ואז לעשות קשר בצידו הפנימי של הפגוש (או לקשור דסקית - שייבה),

עדיף לחמם קצת (פן ביתי יעשה ת'עבודה) ואז .. למשוך .. ולקוות לטוב.

בסוזוקי בלנו עם מכה רצינית זה עשה את העבודה יופי יופי.

פורסם

מה הרעיון? ואז יהיה לו חור בפגוש...

 

לפי דעתי תנסה לפרק את הפגוש, או אם אתה מגיע לצידו האחורי - תן כמה מכות פטיש טובות והפגוש ישוב לאיתנו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לחמם בעזרת פן טוב, עד שהפלסטיק נהיה גמיש ולנסות להוציא החוצה...

ללכת לפחח תמיד אפשר..

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
מה הרעיון? ואז יהיה לו חור בפגוש...

 

לפי דעתי תנסה לפרק את הפגוש, או אם אתה מגיע לצידו האחורי - תן כמה מכות פטיש טובות והפגוש ישוב לאיתנו.

 

איתמר.

אז יהיה לו חור בקוטר של 3 מ"מ אז...?!

 

בורג שחור עם אום ונגמר הסיפור.

פורסם

בורג שחור עם אום יעשו לך בטייבה... אם אתה עושה לבד, אז תעשה טוב!

 

תפרק את הפגוש (סיפור של שמונה ברגים +/- ) תחמם עם פן את איזור המכה, ומצידו הפנימי של הפגוש תתן כמה מכות למעיכה והיא תחזור למקומה.

 

כמו חדש!

 

בהצלחה,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

היי תודה לכולם על העזרה..

הבעיה היא עכשיו איך מפרקים את הפגוש הזה...

מי שהיה לו נסיון עם אלמרות יודע שזה לא פשוט...

טוב נשאר לי למצוא איזה בוקר פנוי ולנסות...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • אחראי פורום
פורסם

הייתי נזהר מחימום בפן.

המקום עלול להתעוות ולהישאר כך , זו תכונה של פולימרים שונים-

אחרי שמחממים אותם הם מתקשים יותר מאשר לפני החימום

ואם לא תשלוט על הצורה הרצוייה - התוצאה תהיה לא טובה.

 

יותר טוב לדעתי - מכות מדודות על השקע , עם כלי שהוא בצורת הפינה פחות או יותר

(כי אם תחבוט עם פטיש על מברג , דוגמא קיצונית , אתה רק תגרום נזק).

 

פגושים הם אלסטיים - כלומר שואפים לחזור לצורה שבה יוצרו.

הפינה כנראה לא תשוב להיות פינה מושלמת, אבל יותר טוב מכלום...

 

בהצלחה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...