Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית המועדפת עליכם מבין הבאות:  

179 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית המועדפת עליכם מבין הבאות:

    • אופל וקטרה
    • הונדה אקורד
    • טויוטה אוונסיס
    • יונדאי סונטה
    • מאזדה 6
    • ניסאן פרימרה
    • סובארו B4
    • סיטרואן C5
    • פולקסווגן פאסאט
    • פורד מונדיאו
    • פיז'ו 407
    • שברולט מאליבו


פוסטים מומלצים

פורסם

בחרתי בפריימרה בגלל:

 

1) עיצוב יוצא דופן ומיוחד גם בחוץ ובעיקר בפנים שנראה חדשני ולא עובר לגבול המצועצע.

2) תיבה רציפה מצויינת עם 6 יחסי העברה שניתנים לבחירה על ידי המשתמש.

3) נדירה בכבישי הארץ ולא "עוד" מאזדה 6 נדושה.

4) המתלים שלה מכויילים מאוד ספורטיבי ואני אוהב את זה (גם בזכות ה-MLBS במתלה האחורי).

 

חבל שלא מביאים אותה לארץ עם רמות אבזור גבוהות יותר (בעיקר הגרסה עם ה-IN-DASH GPS).

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
התלבטתי בין האקורד, B4, הC5 והמונדאו, בסוף בחרתי בB4, לא יודע למה, פשוט כי אני דיי אוהב את העיצוב שלה. אם הייתה מולה הC5 הקודמת הייתי בוחר בסיטרואן.
אפשר לדעת מאיזה סיבה אתה מעדיף את ה-C5 היוצאת?
פורסם
בחרתי בפריימרה בגלל:

 

רק לי זה נראה כמו: בחרתי בפריימרה בגלל:

 

1) שזאת ניסאן

2) כי זאת ניסאן

3) מכיוון שהיא ניסאן

4. אמממ... ניסאן!

 

:wink:

 

וברצינות - המתלים שלה מכויילים מאוד ספורטיבי? אמנם לא נהגתי בפרימרה, אבל אני מאוד בספק...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אפשר לדעת מאיזה סיבה אתה מעדיף את ה-C5 היוצאת?

אהה כן שכחתי לציין שלא נהגתי על אף אחת מהמכוניות, לכן כל הבחירות מבוססות פשוט על מראה. הייתי בוחר בC5 הקודמת על פני הנוכחית מהסיבה הפשוטה, שהקודמת לטעמי הרבה יותר יפה.

ROOONEEYY

פורסם

ההתלבטות הייתה בין האקורד ולמונדיאו

שניהם טובות מאוד אבל הייתה לי יותר כימיה עם האקורד

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

היונדאי סונטה מעוצבת מדהים לדעתי- אך לא מכיר אותה בגירסה המחודשת

הB4 מראה עקביות וביצועים גבוהים ולכן זכתה בקולי

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

נהגתי על כולן... עקב כך שאני עובד בליסינג תפעולי אנ ייכול להגיד לכם שאין על המאליבו מבחינת כוח בקטגוריה הזאת ... הפאסאט היא הכי נוחה ומאובזרת ההונדה אקורד בדגם ה-2400 הכי סקסית אבל בסופו של דבר 200 כוחות סוס לא באים ברגל לכן מאליבו - דוזפואה..!!!

פורסם

פאסאט..אני קצת משוחד, אבל באמת זה רכב שנותן הרגשה של כמה רמות מעל. השילוב של עיצוב,מנוע

טכנולוגיה ואיכות לפי דעתי באים במיטבם בפאסאט...הפאסאט היא בחירת לבי.

1.8T 8)

פורסם

כל המועמדות חזקות, יפות, חדשניות ומאובזרות...



אבל אין כמו העוצמה והנוחות האמריקאית המקורית המופגנת בשברולט מאליבו החדשה (2005+).

פורסם

מאליבו. בלי צל של ספק. עוצמתית, ושברולטית לחלוטין (לא דייהו...).

 

 

נ.ב.

מישהו יודע היכן מייצרים את המאליבו?? =)

 

הסמור.

האיש והאגדה, אשר לא ראה פחד מימיו, וכאשר ראה, ברח.

הסמור,

האיש והאגדה, אשר לא ראה פחד מימיו, וכאשר ראה, ברח...

פורסם
מישהו יודע היכן מייצרים את המאליבו?? =)

 

 

In the depths of hell

 

אולי היא הכי חזקה, אבל "שברולטית לחלוטין" זאת לא מחמאה, ונוחות אמריקאית קיימת רק באוטוסטרדות ישרות וחלקות. בשורה התחתונה היא פחות איכותית ממרבית האחרות - הרי מחיר זול לא בא בלי תשלום...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...