Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גז ניתקע, פורד פיאסטה


redbaron
שימו לב! השרשור הזה בן 6696 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב...

 

היתחדשתי לי בפורד פיאסטה מבציר 98 (V16) ... :beerchug:

ועכשיו, לבעיות...

אז ככה, יש מין בעיה מוזרה,, בעצם שתים, שלדעתי קשורות...

כאשר מתחילים לינסוע ומחליפים הילוך, בין הילוך להילוך הסל"ד עולה ל4-4.5, כאשר משלבים את ההילוך הבא, מרגישים שהאוטו "דוחף" ביגלל הסל"ד הגבוהה...

זה מפסיק כאשר עוצרים. אין קשר לברקס. למשל, נסעתי בירידה, העברתי מראשון לניוטראל, והסלד עלה ונישאר על 4-4.5

אחרי "דירדור" של האוטו ב 10 קמ"ש וסל"ד בשמיים, לחצתי על הבלם, רק כאשר האוטו נעצר סופית, הסל"ד ירד... ממש איך שהספידומטר נגע ב"סטופר" של ה 0...

לחיצות על הגז לא משחררות את הסל"ד ככה שזו לא תופעה של "דוושה תקועה"...

 

תופעה שתיים:

כאשר רוצים להאיץ והיהילוך משולב (לא משנה איזה הילוך) ולוחצים על הגז "עד הסוף" האוטו נחנק, כמו שקורה בקרבורטורים שפותחים את הגז ואין מספיק דלק (ויש רעש כמו נעירת חמור :wink:)... וזה קורה אחרי 3K סל"ד... אבל אם לוחצים בצורה עדינה על הגז, אפשר אפילו לימצא את הנקודה שבה המנוע מישתנק...

 

יכול להיות שהמנוע "סוחב" אוויר מאיזה שהוא מקום...

 

הצעות, טענות ושאר ירקות יתקבלו בברכה... :wink:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה כל חובבי הפורדים למינהם וסוגיהם? מישהו??!!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסית לשמן את פרפר המצערת או את כל הכבל גז?

יתכן שמשהו שם תפוס, תעזר במישהו שישב ברכב וילחץ על הדוושה ובדוק מה קורה עם הכבל גז ועם פרפר המצערת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסית לשמן את פרפר המצערת או את כל הכבל גז?

יתכן שמשהו שם תפוס, תעזר במישהו שישב ברכב וילחץ על הדוושה ובדוק מה קורה עם הכבל גז ועם פרפר המצערת.

בניוטאל זה לא קורה... בניוטראל הסל"ד חוזר למוטב תוך שניה... כך שלא מדובר ב"ניקוי מיצערת"...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעיונות? מישהו???

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שכבל הפלדה של דוושת הגז (זה שמקשר בין הדוושה של הנהג לכניסת הבנזין למנוע ) נפרם ומכיוון שהוא נמצא בתוך צינורית פלסטיק הוא נתפס בצינורית עצמה ...תבדוק !!

 

אם אכן זאת הבעיה נסה לשמן את האזור של כבל הפלדה ואם זה לא עוזר אז גש למוסך ובקש שיחליפו לך את הכבל ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שכבל הפלדה של דוושת הגז (זה שמקשר בין הדוושה של הנהג לכניסת הבנזין למנוע ) נפרם ומכיוון שהוא נמצא בתוך צינורית פלסטיק הוא נתפס בצינורית עצמה ...תבדוק !!

 

אם אכן זאת הבעיה נסה לשמן את האזור של כבל הפלדה ואם זה לא עוזר אז גש למוסך ובקש שיחליפו לך את הכבל ...

כבר אמרתי, לא ניראה כאילו זה הכבל, בניטראל הסל"ד חוזר כמו גדול...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

טוב, חידוש מעניין....

במהלך הנסיעות שלי, ניזכרתי שראיתי פיוז של ABS באוטו... עד כמה שאני זוכר, אין לי ABS. ליתר ביטחון, ניסיתי את זה... אין כזו חיה באוטו הזה...

מה שכן, זה העלה שאלה, למה יש פיוז כזה באוטו (את האמת יש שניים אחד 3A והשני 30A), בקיצור, זו המערכת היחידה שיכולה לתת אינדיקציה אם האוטו נע או עצר.

הוצאתי את הפיוז, הנעתי, זסעתי טיפה, והחזרתי את הפיוז... הבעיה של הטורים שעולים בניוטרל היסתדרה!!!

וזה מוכיח שלכל מכשיר צריך כפתור RESET... אם אי אפשר היה לעשות RESET למכשירים 99% מהם היו בפח...

עדיין נישארה הבעיה השניה, המנוע מישתנק אם לוחצים עד הסוף על הגז...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר אום מטר לחישן מצב מצערת , תן גז (אפילו עם מנוע סגור) ותרא שינוי התנגדות , ובנקודה שהמנוע נחנק כנירא יש קורוזיה או נתק בחישן. ישנם חישנים שהם סליל אחד לכול האורך כלומר פוטנציאומטר (3פינים), וישנם כאלה עם שלושה סלילים (6 פינים),כל זוג לדרגת התנגדות שונה. אצלך ברכב יש גם מתג בתוך החישן לפעמים ניקוי בספרי מגעים פותר את כל הבעיות.

נ.ב. פיאסטה 1.1 מ 1995 יש עם ABS .

 

שבת שלום יצחק :neutral:

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

החזר למקומו את הפיוז של ה-ABS, הכנס מפתח לסוויץ וסובב את המפתח בדוק האם נורת ABS בלוח השעונים דולקת וכבית לאחר מספר שניות.

במידה וכן אז יש לך ABS ברכב.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

החזר למקומו את הפיוז של ה-ABS, הכנס מפתח לסוויץ וסובב את המפתח בדוק האם נורת ABS בלוח השעונים דולקת וכבית לאחר מספר שניות.

במידה וכן אז יש לך ABS ברכב.

נידלקת המנורה של לכריות אוויר... גם אם אני מוציא את הפיוז של הכריות אוויר אותה נורה נידלקת.... :|

מה זה אומר? אגב, בלחיצה על מישטח חלק, הגלגלים ננעלים...

חבר אום מטר לחישן מצב מצערת , תן גז (אפילו עם מנוע סגור) ותרא שינוי התנגדות , ובנקודה שהמנוע נחנק כנירא יש קורוזיה או נתק בחישן. ישנם חישנים שהם סליל אחד לכול האורך כלומר פוטנציאומטר (3פינים), וישנם כאלה עם שלושה סלילים (6 פינים),כל זוג לדרגת התנגדות שונה. אצלך ברכב יש גם מתג בתוך החישן לפעמים ניקוי בספרי מגעים פותר את כל הבעיות.

נ.ב. פיאסטה 1.1 מ 1995 יש עם ABS .

 

שבת שלום יצחק :neutral:

איפה החיישן הזה ממוקם? (אגב, אם למישהו יש ספר על האוטו הזה, אני מאוד אשמח לעלעל בו)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב... חידושים ועידכונים....

 

חיישן מיצערת, תקין, נימצא וניבדק, והתגלה כתקין...

אבל, כאשר מנתקים אותו ומניעים את האוטו ונותנים גז האוטו מגיב ואין שינוי כל שהוא (אמור להיות ככה?)

ולנושא המרכזי... הבעיה היתגלתה!!!

יש חיישן ספיקת אוויר ביציאה מתיבת האוויר לכיוון המנוע, לחיישן 4 חוטים, כאשר מנתקים אותו, המנוע מגיב ומיתנהג כמו שמנוע אמור להיתנהג... יעידו על כך שני השבילים השחורים ביציאה מהחנייה שלי :roll:

עד כדי כן המנוע מיתנהג שונה והצליח להפתיע אותי...

הבעיה היא כאשר מנתקים אותו הטורים בסקר לא יציבים, אבל האוטו עובד טוב (הבדיקה נעשתה כאשר האוטו היה חם, אין לי מושג אם זה ככה שהוא קר)...

כאשר החיישן מחובר אבל התיבת אוויר מנותקת (מאחורי החיישן, ז"א אוויר לא עובר דרכו ולא דרך הפילטר) האוטו מגיב עוד יותר טוב... והרעש....גררר.... (אני שוקל להתקין פילטר פתוח? :wink:)

הפילטר ניראה די חדש (ומאמת את דיברי הבעלים כי האוטו עבר טיפול לפני המכירה)

מה עכשיו? כמה עולה כזה חלק? (אני אפרק אותו וניראה איך הוא בנוי, סביר להניח שהוא בנוי כמו צינור וונטורי שעובד על ממברנה שמלוחצת על פוטנציומטר. אם כן למה הוא צריך 4 חוטים? :???:)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן כללי...

 

כאשר אתה מנתק אחד מחיישני ההזרקה, המערכת נכנסת לעבודה ב"Fail safe mode" ויוצרת

לעצמה נתון ממוצע במקום לקבל מהחיישן (יש חיישנים חשובים מדי - והמנוע לא יניעה כלל).

יכולות להיות סיבות רבות לבעיה, במיוחד אם הבעלים הקודמים היה מהמזניחים (רובם כך).

הפתרון המהיר, יהיה להיכנס למכון דיאגנוסטיקה טוב (בדוק באתר) ולפתור את הבעיה מהר יותר. אם יש לך זמן, אתה מוזמן לצלול במעמקי נושא מחשב ההזרקה. זה יקח זמן, וגם כסף (כנראה) אבל על לימודים

יש לשלם...:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך זמן, אתה מוזמן לצלול במעמקי נושא מחשב ההזרקה. זה יקח זמן, וגם כסף (כנראה) אבל על לימודים

יש לשלם...:-D

כן, זמן יש, ואני אוהב לילמוד...

הביעה היא איך מתחילים עם האוטו הזה? הכל ניראה "סגור" כל כך, בניגוד למכוניות "נורמאליות" שאני רגיל אליהן (מכוניות כאילו שאפשר להכין אטמים מה"אחורה" של דפי-זהב)...

 

טוב, לפ-טופ- יש, אבומטר - יש, מה עוד?

צריך כבלים כדי להיתחבר למחשב, לא? איפה, מה איך?

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6696 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...