Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי לקנות מגבר

ורציתי לדעת איך המגבר של רוקפורד 400.4

הוא 50 RMS ב 4 אום (עם אני טועה תתקנו אותי)

עכשיו עם אני יעשה גישור הוא יהיה בערך איזה 100 RMS ב 2 אום??

עם אני יחבר ככה זוג קומפוננט של מורל דוטק

וזוג רמקולים פיוניר 80 RMS

לא יקרה כלום לרמקולים?

כל זוג בגישור לבד המגבר יעשה עבודה טובה?

 

או שכדי לקנות לנאנזר סידרה VIBE 1000 וואט או 1200 וואט

היה לי אחד כזה והייתי מרוצה ורציתי לדעת איך הרוקפורד הזה

תודה!!

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

קצת הסבר אודות "גישור במגבר":

משפט ברזל:כשיש לנו מגבר התומך באופציית הגישור ,מכאן אנו מסיקים כי המגבר מסוגל לרדת ל2 אוהם לכל ערוץ בודד ואינו יכול לעשות זאת בגישור.

הסבר:

נניח במגבר 2/4 ערוצים סטנדרתי התומך בגישור,כאשר אנו משתמשים באופציית הגישור, מה שקורה "בתאכלס" במגבר :כל ערוץ יורד ל2 אוהם[גישור פנימי "במקביל" הנעשה במגבר]וכתוצאה מכך שכל ערוץ מבין ה2 אשר ירד ל2 אוהם- עכשיו מסוגל תאורתית להפיק פי 2 ממה שהוא יכל להפיק במצב של 4 אוהם [התנגדות הצרכן במוצא].

ובגישור כל אותו ערוץ שירד 2 אוהם ,עובר לעבוד ביחד עם הערוץ השני[ממצב "סטראו" למצב "מונו"].

ומה שקיבלנו זה ערוץ מגושר הניתמך מ2 ערוצים אשר מותאם לעבודה של החל מ 4 אוהם

[CH1 2OHM+CH2 2OHM]ומפיק תאורתית פי 2-4 [תלוי באופן התיכנון של אותו מגבר] יותר הספק.

סיכום:

כל ההסבר הקצרצר והתמציתי הזה מטרתו הייתה, ראשית: לתת לך קצת ידע בסיסי על "הגישור" מעבר לזה שאתה משתמש בזה ביום יום מבלי לדעת בעצם איך זה עובד.

שנית:כדי להסביר לך בצורה מובנת, למה בעצם התיכנון שלך[לחבר 2 זוגות אלמנטים על כל ערוץ כזה מגושר]שכאמור הסברתי למעלה -למה אי אפשר לעשות זאת ביציאותיו של המגבר כשהוא ניבחר לעבוד ב"גישור".

 

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

קודם כל אסף יש מגברים שכל יציאה יורדת גם ל1 אום כמו המגבר שלי לדוגמא של בוסטון אבל לא משנה לא נסבך ת'בחור

לדעתי עדיף את המגבר הזה מהלאנזר הרבה יותר איכותי

ותחבר כל יציאה לרמקול עזוב אותך לסבך עניינים

אם אתה עושה גישור אז הוא יעבוד לך 100 RMS ב4 אום

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

.אני יודע[ושים לב שאני דיברתי על מגבר 2/4 ערוצים סטנדרתי-דייהנו מגבר בסיסי התומך בגישור ובעיקבות כך מסוגל לראות עכבה של 2 אוהם במוצא של כל ערוץ.] תתפלא אבל גם הפיורי שלי יורד ל1 אוהם..כמו שכבר אמרת לא רציתי לסבך יותר מדיי את הבחור . זה גם לא רלוונטי כיוון שהבחור מדבר על גישור של המגבר הנל וכידוע גם לך [אני מקווה] בגישור המגבר לא יכול "לראות" במוצא שלו עכבה פחות מ4 אוהם לכל היותר.

מה שזה אומר [ומה שבעצם אליו יחסתי פה חשיבות] זוג אלמנטים לא תוכל לחבר במקביל על גישור[בטור זה משהו אחר אבל אתה תעבוד ב8 אוהם ויוצא פה בעצם שלא עשית כלום עם ה"גישור" [מקביל לעבודה עם יציאה אחת על כל אלמנט]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
המגבר 50*4 ב4 אום.

 

200*2 בגישור.[ב4ohm!

12345

מידן,בוקר טוב:wink:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

ה 400.4 הוא סבא של ה P4004. הוא עוד משתייך למשפחה הישנה והטובה של רוקפורד שיוצרה בארה"ב.

 

אכן הוא מוציא 4X50 RMS ב 4 אוהם, ובגישור 200 RMS ב 4 אוהם.

בזמנו הם נחשבו למגברים מאוד איכותיים. אני מאמין בהם גם היום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גישור לדוטק ול 6X9?

קצת מפחיד הייתי אומר..

אני מפעיל את הדוטק עם המגבר הזה בלי גישור עם גיין נמוך וזה נשמע מצויין לדעתי!

ועוד גישור אחד לסאב והכל נשמע מעולה!

לדעתי הוא עדיף בהרבה על כל לאנזר.

פורסם

תודה בכל זאת

 

היה לי לאנזר ומכרתי אותו

ועכשיו קניתי אותו לאנזר בדיוק

כי ממנו הייתי הכי מרוצה יותר מהגיביאל שכולם מציאים פה ועוד כמה מגברים!!

 

שבת שלום!

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

הלו הלו עד לפה ! מזאת אומרת כולם ?!

ממש לא כולם אני לא מת על המגבר הזה ות'אמת אם אתה מחפש משהו עד 200 $ וחזק זאת אחת האפשרויות היחידות שיש לך בשביל לקבל תמורה מלאה על הכסף וזה גם רק אם אתה עובר בדיוטי פריי

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם
ה 400.4 הוא סבא של ה P4004. הוא עוד משתייך למשפחה הישנה והטובה של רוקפורד שיוצרה בארה"ב.

 

אכן הוא מוציא 4X50 RMS ב 4 אוהם, ובגישור 200 RMS ב 4 אוהם.

בזמנו הם נחשבו למגברים מאוד איכותיים. אני מאמין בהם גם היום.

 

איתמר.

1.אין הבדל בין 4004 החדש , לבין 400.4 מבחינת ההספקים שניהם

מוצהרים בצורה זהה.

2.גם ה4004 החדש מיוצר בארה"ב , בדיוק כמו הקודם.

 

מצטער לומר,אתה מסתמך על וודו בעיקר , והרבה נוסטלגייה לא מובנת.

ZZR

פורסם

איש איש באמונתו יחיה.

 

תקרא קצת בפורומים בחו"ל ואז תבוא ותגיד לנו האם היה הבדל בין רוקפורד של שנות ה 90 לרוקפורד של 2006...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...