Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,

מדובר בסיאט איביזה שנת 2000 יד שניה (מהשכרה).

עברה כ-110 אלף ק"מ.

נפח מנוע 1400 גיר ידני.

הדגם הוא STELLA.

 

*** בעל הרכב מוריד רק 25 אחוז מהמחירון בשל הקילומטרז' וההשכרה. וזה קצת חבל.

 

לשאלותי:

1. סיאט איביזה כזו - מה דעתכם - אשמח לשמוע את כל המידע שעולה לכם בראש בדגש על הדגם הספציפי הזה ביחס לדגמים קרובים (ביצועים, צריכת דלק, אחיזה על הכביש, אמינות, עלויות תחזוקה,וכו...).

2. סיאט איביזה כזו ביחס לאופל קורסה 1200 סמ"ק וביחס לפיג'ו 306 1400 סמ"ק (על סמך כל הפרמטרים שעולים לכם בראש).

 

תשמעו, אני ממש עומד לפני ביצוע עיסקה וכל גרגר מידע שתוכלו לתת לי ילקח בחשבון.

 

תודה רבה מראש על עזרתכם המקצועית .

פורסם

המחירון לפי מה שבדקתי הוא 57K. אחרי שקלול 47K

 

הייתי בודקקודם את האפשרות לקנות ישר מהשכרה, לדוגמא פיאסטה. או כל

רכב אחר. 110 אלף ק"מ לשנת 00 זה הרבה. + אתה תהיה יד 3 מהשכרה....

 

מה התקציב שלך? מה גודל הרכב הדרוש?

פורסם

כרגע ההיתי מאוד מעוניין להתמקד בסוג הרכב הזה ובהבנת יתרונותיו למול דגמים קרובים ולמול סוגי הרכבים שהזכרתי.

אני ממש לא מכיר את האיביזה הזו (בעיקר לא את הדגם STELLA).

מישהו יכול לתת לי מידע (כל מידע) על הרכב הזה (גם מניסיון אישי וגם מידע ושמועות מבוססות).

פורסם

פוס משחק רגע :!:

 

תשמע, מצאת רכב דיי "חרוש", נתוני הפתיחה שלו לא משהו בכלל.

110K לאוטו בן שנתיים זה לא צחוק.

והשכרה בכלל לא.

 

תחשוב שוב אם אתה באמת רוצה ללכת על האיביזה הזאת, ואם כן למה?

בדקת אותה במכון? הכול בסדר איתה?

פורסם

לא מומלץ

גם ק"מ גבוה, גם תהיה יד שלישית מהשכרה....

 

בכסף הזה אפשר לקנות משהו הרבה יותר טוב.

לדוגמא : קליאו 2001/2002 מהשכרה עם מנוע 1200 65 כ"ס.

 

אם לא מפחיד אותך לקנות רכב מהשכרה, הייתי ממליץ לבדוק ישירות במגרשים

של חברות ההשכרה השונות , ניתן למצוא שם מציאות לפעמים , עם ק"מ נמוך!

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ואווו....

ממש ביאסתם אותי (אבל בצדק).

תשמעו.. אני בדילמה בינה לבין אופל קורסה 1200.

אני חייב לציין (בתור אחד שמאוד חשובה לו איכות הנהיגה) שהאופל בקושי סוחבת ביחס לאיביזה.

טוב הגזמתי קצת, גם האופל כמובן נוסעת נחמד אבל לאיביזה מורגש שיש יותר כוח.

 

מה דעתכם שניה על היכולות בין השתיים. :?:

 

 

 

pug 206 xs הזכיר שלאיביזה יש רק 8 שסתומים עם 60 כוח סוס. האם הם עדיפים על המנוע של האופל מבחינת הביצועים.

פורסם

רק רצתי לצין שאוטו מודל 2000 הוא לא בן שנתיים אלא בן 4. (אנחנו בשנת המודל 2004 כבר)

מה שכן זה שהאוטו ממש חלש לפי מה שהבנתי... יש בתקציב רכבים הרבה יותר נעימים פשוט.

פורסם

אכן גם האופל עגלה מתה עם המנוע 1200 והצורה החדשה ביותר ( הרכב פשוט כבד מדי למנוע )

אם תצליח למצא אחת שנת 2000 עם הצורה הקודמת והמנוע הזה מצבך יהיה יותר טוב מבחינת המנוע.

המנוע עצמו הוא 65 כ"ס 16 שסטומים הזרקה רב נקודתית .... מנוע די מודרני וחסכני ...

כמובן שמומלץ ה1400

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...