Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו כנראה קונים אחת...... נא לא להתייחס לצריכת הדלק...אם אני לא טועה המנוע הוא 6ליטר

בכל אופן מכיוון שאנו קונים אחת אשמח לדעת חוות דעת מחשבות דעות מידע וכו....

תודה

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש חלקי חילוף בארץ?
כמובן שיש חלקי חילוף, הוא ייובא ביבוא סדיר, כלומר היבואן דואג לחלקים..

מה גם שהמנוע נמצא בכל קשת הדגמים המגודלים של GM.

פורסם
אחת המכוניות המיותרות ביותר שיוצרו אי פעם.

 

סרבול ברמה כזו קשה מאוד למצוא.

מה זאת אומרת סרבול???

 

אני לא צריך הערות לגבי זמינות חלקי חילוף סחירות מחיר או מתחרות באותוסכום

רק מה שיש לחברי הפורום להגיד על הרכב הנ"ל

פורסם

אוטו גדול...

 

בוא נאמר שמרחב לא יהיה חסר לכם, וגם לא כוח...

המנועים של הסאברבן הם ה-6.5L דיזל וה-5.7L בנזין.

איזה שנה אתם קונים?

 

סרבול- הכוונה שיש קושי מסוים במציאת חנייה... מצד שני, יהיה לכם קל לאתר את הרכב בחניון של הסופר...

dirty old man

need love too

פורסם

רגע לא לבלבל, ביוקון היה מנוע 5.7 ליטר עם 255 כ"ס, בסבארבן יש מנוע של ספארי (נו מה, זה הסט היחיד שלהם) 4.3 עם 190 כ"ס, מנוע דיזל של סוואנה והאמר, עם 190 כ"ס. (חלק טוענים 195, מה זה משנה....)

 

כמו שאמרו מעליי, אחד הרכבים הכי מיותרים שיוצרו, גדול בלי שום פרופורציות.

 

החלקים הם בעצם חלקים של כל שאר הרכבים שלהם, כי יש להם בעצם סט אחד של חלקים שממנו מרכיבים את כל הרכבים משנת 95 עד 2000 ומשהו.

אותם חלקי פלסטיק של ספארי, סונומה וג'ימי, אותו מנוע וגיר, הכל אותו דבר.

(טוב לא להיות קטנוניים, בטוח שיש איזשהו הבדל.....)

פורסם

אכן... הכי מיותר זה כנראה ההאמר H2 ועכשיו הצטרף אליו גם ה-H3 המיותר לא פחות.

 

בכל אופן, לגבי הסאברבן, תכין נגרר עם מיכלית כי הוא מטחנת דלק... הרכב שלי ליומיום מונע במנוע דומה של משפחת הרכביים המפלצתיים של GM בנפח 5300 סמ"ק ובימים הכי טובים שלו הוא אוכל בערך 4.8:1 , יש גם לציין שמלבד הכנת הארנק לכוננות ספיגה מוגברת תתכונן גם לבלות בחיפושים אחרי חניה שאתה אשכרה מצליח להכנס אליה ולתמרן את דרכך.

 

היה מי שאמר סרבול, תקשיב לו.

אם לא הייתי חייב רכב כזה בשביל העבודה וגרירה ב-ח-י-י-ם לא הייתי קונה דבר כזה.

 

מוטי

פורסם

סבארבן ישן, סרן קדמי חי - עד שנת 1991 - זה רכב קלאסי, אפשר לשפץ ולבנות ממנו רכב טיולים מדהים למשפחה גדולה לכמה ימים.

 

משנת 1991 והמעבר למתלים קדמיים נפרדים, היחוד של הרכב קצת ירד, ועדיין זה בסיס טוב לרכב שטח. איכות ורמת הרכבה לא מי יודע מה, מצד שני מכלולים מכאניים מעולים ואמידים, ולמי שתוהה - בוודאי שיש חלקי חילוף ואפילו בזול, זה היתרון הגדול של כלי רכב של ג'י-אם - הם כולם מורכבים מאותם חלקים מאותם מדפים, והמדפים נמצאים גם בארץ.

Jeepolog.com

פורסם

יוני - אולי תסביר לנו למה בחרתם דווקא בסברבן? מה היתרון מה מושך אותכם/אתם צריכים בכזה רכב?

 

 

אולי יש סיבה שהרכב הזה באמת מתאים לכם ואולי נוכל להמליץ על משהו עדיף.

פורסם

נסה בפורום שגריריות ארה"ב בישראל :)

 

לחבר טוב יש מ93 רק יוקון שבכל מספר שנים מוחלף במודל חדש יותר, הוא מאוד מרוצה, רכב עם נוכחות מרשימה בנוף הישראלי, חלקים זולים וחזקים אבל צריכת דלק מטורפת.

haters will hate

פורסם
יוני - אולי תסביר לנו למה בחרתם דווקא בסברבן? מה היתרון מה מושך אותכם/אתם צריכים בכזה רכב?

 

 

אולי יש סיבה שהרכב הזה באמת מתאים לכם ואולי נוכל להמליץ על משהו עדיף.

זה לא רלוונטי

אני לא צריך המלצה לרכב אחר

זה מה שהוחלט....אני פשוט רוצה לדעת למה לצפות

פורסם

זה לא אוטו, זה מכולה ניידת :)

 

תצפה להוצאות דלק גבוהות, לקשיים בחנייה, לתחזוקה פשוטה יחסית, למרחב פנימי גדול מאוד ולאי בעיה בחלקי חילוף. זה בערך סיכום של מה שכתבו לך עד עכשיו.

 

אולי תחשבו על להסב את הסברבן לגז ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...