Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

השתדרגתי בסאב חדש(http://www.soundstream.com/sub/products_subs_t4.html) וע"פ הוראות היצרן התיבה המומלצת היא 62 ליטר+פורט,עכשיו השאלה שלי מאיפה לי לדעת היכן בידיוק למקם את הפורט בקופסא?

ואם אני לא רוצה קופסא פתוחה אלא אטומה והיצרן לא נותן מידות לטיבה אטומה איך אני יכול לדעת איזה נפח מומלץ לקופסא אטומה?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אני ממליץ לך להשתמש בתוכנה win isd ולנסות לבנות לך תיבה מתאימה...

תמיר א. העלה הסבר מעולה איך להשתמש בה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אשמח אם מישהו היה יכול לעשות את החישוב הזה בישבילי,כי אני רוצה כבר מחר על הבוקר להתחיל לבנות את הקופסא לסאב החדש ואת הזמן לשבת וללמוד את התוכנה ממש אין לי.

 

תודה מראש לכל העוזרים!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

בעיה שאליה שמתי לב כרגע! חשבתי שהסאב בעל שתי סלילים של 2 אוהם לבסוף מתברר שלסאב שתי סלילים של 1 אוהם ואני חיברתי את הסלילים במקביל כלומר הורדתי את הסאב ל 0.5 אוהם :lol: !

אז בטח זו הבעיה שהסאב מנגן לא משהו! כי תחלס המגבר ממש חזק ויציב ב 2 אוהם 900 RMS וגם הסאב 900RMS! אז מה אתם אומרים? אם אני אחבר בתור את הסלילים הסאב ידפוק יותר טוב?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אתה חייב לחבר את 2 הסלילים בטור. אם ההיתנגדות הכי נמוכה שהמגבר של מסוגל לעבוד היא 2 אוהם (על פי הוראות היצרן) ואתה מחבר למגבר היתנגדות של 0.5 אוהם אתה גורם למגבר להוציא פחות הספק (יש לו מערכת הגנה) והמגבר לא יאריך ימים עם היתנגדות כזאת.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

המגבר שלך לא יציב ב0.5 אום (ככה אתה טוען), לכן לא כדאי שתחבר במקביל את 2 הסלילים.

תחליף את הסאב ל2 סלילים של 2 אום ואז במקביל המגבר שלך ירד ל1 אום והעוצמה תיהיה גבוהה מאוד.

אם אין אופציה כזו תחליף ל2 סלילים של 4 אום ואז המגבר שלך יעבוד ב2 אום על 900WRMS .

פורסם
שלום!

השתדרגתי בסאב חדש(http://www.soundstream.com/sub/products_subs_t4.html) וע"פ הוראות היצרן התיבה המומלצת היא 62 ליטר+פורט,עכשיו השאלה שלי מאיפה לי לדעת היכן בידיוק למקם את הפורט בקופסא?

ואם אני לא רוצה קופסא פתוחה אלא אטומה והיצרן לא נותן מידות לטיבה אטומה איך אני יכול לדעת איזה נפח מומלץ לקופסא אטומה?

סלבה.

תתחדש.

בתיבה פתוחה זה לא ממש משנה איפה הפורט, זה יכול להיות בצד זה יכול להיות בחזית וזה יכול להיות מלמעלה.

הכי חשוב שזה יהיה פורט מתאים בדיוק עפ"י המידות ושיהיה לו מרווח מספיק מאחורה(בגב של הפורט)

לכן בתיבות גדולות בד"כ עושים פורט בצד כי אז יש הכי הרבה מקום לפורט מבלי שזה יפריע למשהו.

 

לגבי תיבה אטומה, אז עפ"י איך שנראה הגרף הענות של הסאב הזה, אפשר לשים אותו בתיבה אטומה של כ1.3V^F= 36L

 

למרות שהגרף בתיבה הפתוחה נראה בסדר, סה"כ הם כיוונו את זה לתדר של 38HZ.

אומנם לא לטעמי ומאוד מודגש בתדרים הנמוכים נטו, אבל זה בעקרון הייעוד של הסאב הזה.

אני הייתי ממליץ לך לנסות את 2 התיבות, ולראות מה אתה יותר אוהב, אני אישית בד"כ מעדיף תיבה אטומה בכל מקרה.

בכל אופן, תחבר אותו בטור, בהתנגדות נומינלית של 0.5 אוהם, אתה תגמור את המגבר שלך והוא יקרוס.

under construction..

פורסם
המגבר שלך לא יציב ב0.5 אום (ככה אתה טוען), לכן לא כדאי שתחבר במקביל את 2 הסלילים.

תחליף את הסאב ל2 סלילים של 2 אום ואז במקביל המגבר שלך ירד ל1 אום והעוצמה תיהיה גבוהה מאוד.

אם אין אופציה כזו תחליף ל2 סלילים של 4 אום ואז המגבר שלך יעבוד ב2 אום על 900WRMS .

למה להחליף את הסאב? אם אפשר לחבר אותו בתור ולקבל התנגדות כללית של 2 אוהם וזה בידיוק מה שהמגבר יכול לספק,אני צודק?
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
סלבה.

תתחדש.

בתיבה פתוחה זה לא ממש משנה איפה הפורט, זה יכול להיות בצד זה יכול להיות בחזית וזה יכול להיות מלמעלה.

הכי חשוב שזה יהיה פורט מתאים בדיוק עפ"י המידות ושיהיה לו מרווח מספיק מאחורה(בגב של הפורט)

לכן בתיבות גדולות בד"כ עושים פורט בצד כי אז יש הכי הרבה מקום לפורט מבלי שזה יפריע למשהו.

 

לגבי תיבה אטומה, אז עפ"י איך שנראה הגרף הענות של הסאב הזה, אפשר לשים אותו בתיבה אטומה של כ1.3V^F= 36L

 

למרות שהגרף בתיבה הפתוחה נראה בסדר, סה"כ הם כיוונו את זה לתדר של 38HZ.

אומנם לא לטעמי ומאוד מודגש בתדרים הנמוכים נטו, אבל זה בעקרון הייעוד של הסאב הזה.

אני הייתי ממליץ לך לנסות את 2 התיבות, ולראות מה אתה יותר אוהב, אני אישית בד"כ מעדיף תיבה אטומה בכל מקרה.

בכל אופן, תחבר אותו בטור, בהתנגדות נומינלית של 0.5 אוהם, אתה תגמור את המגבר שלך והוא יקרוס.

תודה על העזרה!.
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
למה להחליף את הסאב? אם אפשר לחבר אותו בתור ולקבל התנגדות כללית של 2 אוהם וזה בידיוק מה שהמגבר יכול לספק,אני צודק?

צודק בהחלט.

המגבר שלך לא יציב ב1 אום ?

אם כן חבל ....

×
×
  • תוכן חדש...