Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בדיסקבוטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוצאתי הדיסקבוטר בשביל לנקות אותו.. וכשהחזרתי אותו אני לא בטוח ששמתי אותו כמו שהוא היה קודם.. חשוב שיהיה באותה צורה ? כלומר אם הוא יהיה בכיוון שונה זה יגרום לבעיה?

נ.ב.

לאחר שהחזרתי אותו יש לי בעיות בהצתה.

קשה באימונים קל בים

פורסם

הןצאתי את הדיסקבוטר בלבד לא נתקתי את הכבלים שעליו ומחברים לפלאגים

קשה באימונים קל בים

פורסם

למה אתה מתכוון "בעיות בהצתה"?

המנוע מגמגם? בקפיירים? לא ברור.

מה שיכול להיות שקרה הוא שחירבשת את תזמון ההצתה.

המיקום של הטרמינלים שבהם נוגע הרוטור קובע את תזמון ההצתה,ובעזרתם מקדמים/מאחרים את התזמון כדי שיהיה מתוזמן בדיוק עם מיקום הבוכנה ופתיחת השסתומים.

אולי בלי כוונה שינית את זה.

פורסם

אם לא ניתקת את הכבלים ממכסה הדיסטרבוטר וחיברת אותו אחרי הניקוי בצורה אחרת , אזי יש לך בעיה בסדר ההצתה.

 

תנסה להיזכר איך חיברת , אם לא, תנסה לשחק עם הכיוון של מכסה הדיסטרבוטר (מפלג) עד שתמצא.

 

ובקשר לרוטור, הוא ניתן להרכבה רק במצב אחד.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

כן, חשובה מאוד הכנסת המפלג למיקומו הראשוני.

הזזת המפלג ממקומו יגרום לקידום יתר או איחור בהצתה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מה שעשיתי זה פתחתי את הדיסקבוטר ןבפנים ריססתי עם wd ואז ניקיתי את המגעים עם מברג וז סגרתי את זה

 

 

ובקשר להתנה צריך למשוך את הסטרטר או להתניע להפסיק ואז אולי בהתנה ה3 זה מתניע

קשה באימונים קל בים

פורסם

א.למתקן שחרבנת , קוראים מפלג בעברית. באף שפה לא קוראים לזה דסקרבוטר.

 

ב. האם מה שפירקת זה רק המכסה (אליו מחוברים חוטי חשמל עבים כמספר הבוכנות +1) או שהוצאת את כל המתקן מהמנוע כולל ציר ארוך עם גלגל שינים בקצה? אם הוצאת הכל אני בספק אם יניע בכלל , בכל מקרה צריך לכוון מחדש מישהו שמבין.

 

ג.אם זה מניע בפעם השלישית כל פעם ועובד חלק , הבעיה לא במפלג.אם זה מגמגם אחרי ההתנעה יכולות להיות הרבה בעיות. נתחיל בניקוי הלכלוך כולל ה 40 WD אפשר לרסס עם תרסיס מגעים אבל לא עם שמן. אח"כ בדוק חוט חוט ותראה אם הוא מחובר למקום. העזר בתרשים מספר רכב כדי לדעת שחיברת את החוטים בסדר הנכון.

 

ד. האם יש אצלך פלטינות או שזה הצתה אלקטרונית? אם חיברת פלוס למינוס בהצתה אלקטרונית הנזק יכול להיות בלתי הפיך.

 

נמרוד

פורסם

א) איזה מכונית יש לך

ב) יכול להיות שבמכוניתך צריך לסמן את מיקום הראשון על מנת שלא תאבד אותו

ג) יתכן שעשיתה איזה שטות

תפרט את הבעיה סוג הרכב דגם ושנה

בהצלחה

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

מפלג (נקרא MEFALEG) הוא דיסטריביוטור (DISTRIBUTOR).

ולא כמו כל הנסיונות שעשיתם. :oops:

 

לעניינך , אכן הרוטור ייכנס למקומו (בהנחה שאתה לא סוגר דברים עם מפתח רוסי) רק בנק' אחת , והמכסה בנק' אחת או שתיים לכל היותר.

 

פרט קצת ,אולי אפשר לעזור.

פורסם

פירקתי רק את המכסה וכן יש פלטינות

 

 

פירקתי את המכסה לפני כ 3 חודשים כי היה לחות בפנים

ורק עכשין מישהוא אמר לי שהמכסה צריך להיות מכוון באותה צורה אחרת יש בעיות בהתנה

האם זה נכון

 

 

פירקתי את המכסה אליו מחוברים 5 כבלים

קשה באימונים קל בים

פורסם
מה שעשיתי זה פתחתי את הדיסקבוטר ןבפנים ריססתי עם wd ואז ניקיתי את המגעים עם מברג וז סגרתי את זה

 

 

ובקשר להתנה צריך למשוך את הסטרטר או להתניע להפסיק ואז אולי בהתנה ה3 זה מתניע

 

ניקית את המגעים עם מברג במכסה או במפלג עצמו ? אם נגעת במפלג ויש פלטינות אולי פגעת במרווח.

×
×
  • תוכן חדש...