Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבריה, חשבתי להתקין מגבר ברכב שלי.

ההתקנה היא נסיון, אני רוצה לבדוק את הרדיו דיסק המקורי של ה-206.

במוסך ביקשו בשביל פלג מעבר לRCA 600 ש"ח, לא נראה לי שאני הולך לתת להם כזה סכום.

אז יש לי את הסכמה, רק שאלה אחרונה: לפי מה שקראתי באינטרנט, יש לי בפלג של הרדיו שתי יציאות RCA, אך לא בצורת RCA. נקודות 4,5 ו9,10. LINE OUT רשום שם, אני אמור להבין שזאת יציאה לא מוגברת? RCA?

אם זה אכן RCA, האם אני יכול פשוט להפוך אותם פיזית לRCA ? כמו בתמונה הזאת... :roll:

 

Pinbel.jpg

פורסם
שלום חבריה, חשבתי להתקין מגבר ברכב שלי.

ההתקנה היא נסיון, אני רוצה לבדוק את הרדיו דיסק המקורי של ה-206.

במוסך ביקשו בשביל פלג מעבר לRCA 600 ש"ח, לא נראה לי שאני הולך לתת להם כזה סכום.

אז יש לי את הסכמה, רק שאלה אחרונה: לפי מה שקראתי באינטרנט, יש לי בפלג של הרדיו שתי יציאות RCA, אך לא בצורת RCA. נקודות 4,5 ו9,10. LINE OUT רשום שם, אני אמור להבין שזאת יציאה לא מוגברת? RCA?

אם זה אכן RCA, האם אני יכול פשוט להפוך אותם פיזית לRCA ? כמו בתמונה הזאת... :roll:

 

Pinbel.jpg

 

איזה סחטנים.. כולה לתקוע שלושה חוטים וRCA..

 

טוב ,תשמע מה תעשה ,אבל זכור, שברתה שילמתה..

 

במקום להתעסק עם הלחמות וכ"ו קנה כבל קצר מאריך של RCA, כזה עם זוג נקבות בצד אחד וזוג צכזרים בצד שני,. מצד אחת חתוך את הRCA ומצד שני תשאיר את הRCA נקבות.

נ.ב : אתה יכול לבחור כל כבל אחר בתנאי שיש לך RCA נקבה בצד אחד.

חשוף את החוטים, תחבר את האחדמה יחד ומתחבר את זה לפלאג כמו שרשום שם.

כמה אילתורים בשבילך:

תצפה בבדיל כל אחד מהחוטים ותקע אותם במחבר אחרי זה תעטוף באזולירבנד לשמור על יציבות ושלא יהיו קצרים.

 

תמצא כזה פלאג הפוך (נגיד יש לך באוטו את הנקבה, אז את הזכר) תשבור אותו ותוציא את הברזלים , לחים אותם לחוטים שעשיתה ותקע את זה.

 

אוהכי דרסטי, תחטוך את החוטים מהמחבר וככה תחבר את זה בצורה פשוטה על ידי ליפוף החוטים אחד בשני. אבל אם אתה עושה את זה תזכור שאין חזרה אם אתה חותך יותר מדי קרוב למחבר, לכן תשאיר כמה סנטימטרים טובים של חוט ואז תחתוך.

 

 

כל אלא ללא עירבון, שברתה שילמתה, קיצרתה נידפקתה

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם
שלום חבריה, חשבתי להתקין מגבר ברכב שלי.

ההתקנה היא נסיון, אני רוצה לבדוק את הרדיו דיסק המקורי של ה-206.

במוסך ביקשו בשביל פלג מעבר לRCA 600 ש"ח, לא נראה לי שאני הולך לתת להם כזה סכום.

אז יש לי את הסכמה, רק שאלה אחרונה: לפי מה שקראתי באינטרנט, יש לי בפלג של הרדיו שתי יציאות RCA, אך לא בצורת RCA. נקודות 4,5 ו9,10. LINE OUT רשום שם, אני אמור להבין שזאת יציאה לא מוגברת? RCA?

אם זה אכן RCA, האם אני יכול פשוט להפוך אותם פיזית לRCA ? כמו בתמונה הזאת... :roll:

 

Pinbel.jpg

 

מאיפה השגת את התרשים ???

האם התרשים הנ"ל הוא רק ל-206 ???

אני מחפש כזה תרשים לקורולע שלי (2003), יש לך מושג איפה אני יכול למצוא ???

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

Pinbel.jpg

 

איזה סחטנים.. כולה לתקוע שלושה חוטים וRCA..

 

טוב ,תשמע מה תעשה ,אבל זכור, שברתה שילמתה..

 

במקום להתעסק עם הלחמות וכ"ו קנה כבל קצר מאריך של RCA, כזה עם זוג נקבות בצד אחד וזוג צכזרים בצד שני,. מצד אחת חתוך את הRCA ומצד שני תשאיר את הRCA נקבות.

נ.ב : אתה יכול לבחור כל כבל אחר בתנאי שיש לך RCA נקבה בצד אחד.

חשוף את החוטים, תחבר את האחדמה יחד ומתחבר את זה לפלאג כמו שרשום שם.

כמה אילתורים בשבילך:

תצפה בבדיל כל אחד מהחוטים ותקע אותם במחבר אחרי זה תעטוף באזולירבנד לשמור על יציבות ושלא יהיו קצרים.

 

תמצא כזה פלאג הפוך (נגיד יש לך באוטו את הנקבה, אז את הזכר) תשבור אותו ותוציא את הברזלים , לחים אותם לחוטים שעשיתה ותקע את זה.

 

אוהכי דרסטי, תחטוך את החוטים מהמחבר וככה תחבר את זה בצורה פשוטה על ידי ליפוף החוטים אחד בשני. אבל אם אתה עושה את זה תזכור שאין חזרה אם אתה חותך יותר מדי קרוב למחבר, לכן תשאיר כמה סנטימטרים טובים של חוט ואז תחתוך.

 

 

כל אלא ללא עירבון, שברתה שילמתה, קיצרתה נידפקתה

 

תודה, איך לעשות זאת לא הבעיה. היתי אלקטרונאי בחיל אוויר אז אני יודע לעשות עבודה יותר יפה מאיזולירבנד. :)

הפחד שלי הוא מהמערכת כולה! אפילו הרדיו שלי קשור למחשב באוטו... אז רציתי לוודא שאפשר להוציא משם RCA ללא מנחת.

×
×
  • תוכן חדש...