Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שעה גיליתי שדפקו לי את הטאסות באיביזה.. (חארות!).

 

מישהו יודע אולי איפה אני יכול בבאר שבע להשיג טאסות של סיאט, משומשות...? כמובן, במחיר סמלי ככל האפשר.

 

(איפה יש פירוקיה שאולי מחזיקה 4 טאסות כאלה..).

 

זה ממש מבאס לבוא לאוטו ולגלות את האזיקונים על הרצפה, והאוטו ללא טאסות..

 

 

תודה,

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אייל, 225 ש"ח לאחת, זה יקר...

 

סער ידידי, מכיר את ההרגשה המחורבנת שאתה חש כרגע.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תעלה תמונה....יכול להיות שיפלו לי לידיים כאלו.......נופלים לי הרבה טאסות חיפויים של מנועים וגם חיפויים תחתונים.....

 

*ולמתחכמים...לא זה לא גנוב אז צאו מהסרט

פורסם

הטאסות נראות בדיוק כמו בתמונה ש-RS שם פה.

 

בינתיים חבר של אחי אמר שלאחותו דפקו גם סט טאסות, משומשות לאוטו שלה עלו 120 שקל.

 

בכל מקרה, ברור לי שחדש אני לא אקנה, ואם לא אמצא משומשות, אקנה (במקרה הכי גרוע) סט מאוטו דיפו (ממש לא בא לי..).

 

אני אעשה סיבוב אצל כמה פחחים בבאר שבע, ואולי במוסך, מישהו יוכל לארגן לי את זה.

 

פעם אחרונה שהייתי במוסך, המכונאי אמר שהטאסות האלה מתאימות רק לאיביזות. ככה שאולי זה מוזמן מראש. אני לא יודע.

RS, תודה על החיזוקים. :)

 

אני אעדכן בהמשך..

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אם תהיה באיזור המרכז בזמן הקרוב ולא תמצא עד אז סט מתאים,תקפוץ ל"אלי פנסים"בצומת של סלמה ור"ח שלבים(ליד בנין פנורמה לשעבר..)בת"א,אולי נפל לו לידיים מהשבתה,מכיר את ההרגשה שדופקים לך טאסות..מרגיש כמו רכב של השכרה.:|

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
אם תהיה באיזור המרכז בזמן הקרוב ולא תמצא עד אז סט מתאים,תקפוץ ל"אלי פנסים"בצומת של סלמה ור"ח שלבים(ליד בנין פנורמה לשעבר..)בת"א,אולי נפל לו לידיים מהשבתה,מכיר את ההרגשה שדופקים לך טאסות..מרגיש כמו רכב של השכרה.:|

צודק... זה יחד עם ההרגשה שאתה שומר על האוטו שלך ומישהו בא ובוזז אותו.

אני אומר לעצמי, שוואלה, טוב שלא שברו את החלו או משהו (לא ברור לי איך עשו את זה במקום שיחסית יש בו תנועה..).

 

RS כן, אני מבין שזה סתם חירטוט..

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אני לא בטוח שחירטטו אותך....כל הטאסות מגייעת עם חישוק ברזל שלוחץ שיניים מפלסטיק לקצוות של הג'נט

 

לא זוכר באיזה דגם אבל נדמה לי בפאביות הטאסות מגיעות עם 8 קליפסים כאלו שבג'נט יש להם חורים יעודיים

בקיצור לא משנה באיזה דגם זה (זה בסיאט בטוח!)

טאסות כאלו לא ניתן להעביר הן חייבות ג'נט יעודי

×
×
  • תוכן חדש...