Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדרישות:

1) מכונית בעלת ביצועים טובים דיי ספורטיבית ובעלת פוטנציאל לשיפורים.

2) אחזקה לא יקרה מדי.

3) דיי חסכונית בדלק.

4) אמינות, לא ממש חשובה.

5) ביטוח זול.

6) תקציב בסביבות 30K-35K.

7) שתיהיה דיי בטוחה גם אקטיבית וגם פסיבית.

8 ) מנוע 1400-1600 וגיר ידני ואך ורק ידני.

9) שנתון מ93 והלאה.

 

כעיקרון המכונית מיועדת לנסיעה כל יום מת"א לחולון.

 

האופציות שמצאתי מבחינת התקציב הן:

 

פיאט פונטו 75, פיגו 205 רגילה או אפילו GTI, 106 ראלי,XSI,XS, איביזה,פולו

סיטרואן סקסו ורנו קליאו.

 

הצעות בעד ונגד כל מכונית יתקבלו בברכה אנא עזרו לי להחליט איזה מכונית לקנות.

 

בתודה FIAT.

פורסם
הדרישות:

1) מכונית בעלת ביצועים טובים דיי ספורטיבית ובעלת פוטנציאל לשיפורים.

2) אחזקה לא יקרה מדי.

3) דיי חסכונית בדלק.

4) אמינות, לא ממש חשובה.

5) ביטוח זול.

6) תקציב בסביבות 30K-35K.

7) שתיהיה דיי בטוחה גם אקטיבית וגם פסיבית.

8 ) מנוע 1400-1600 וגיר ידני ואך ורק ידני.

9) שנתון מ93 והלאה.

 

כעיקרון המכונית מיועדת לנסיעה כל יום מת"א לחולון.

 

האופציות שמצאתי מבחינת התקציב הן:

 

פיאט פונטו 75, פיגו 205 רגילה או אפילו GTI, 106 ראלי,XSI,XS, איביזה,פולו

סיטרואן סקסו ורנו קליאו.

 

הצעות בעד ונגד כל מכונית יתקבלו בברכה אנא עזרו לי להחליט איזה מכונית לקנות.

 

בתודה FIAT.

 

הצעות נחמדות ביותר אבל מה בדבר הונדה סיויק האצ'בק שהיא לא ביצועיסטית מי יודע מה אבל היא אוטו טוב ואמין

פורסם

פונטו - שום קשר לספורטיביות.

205 רגילה - כנ"ל. אם כי היא מהנה יותר, מן הסתם.

106 - אם תמצא XSI או ראלי טובות - אשריך.

איביזה או פולו אפשרויות פחות טובות.

סקסו אם תמצא VTR, אולי.

קליאו - אפשרות טובה היא RSI. נראה לי שהיא בתקציב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אז ממה שהבנתי האופציות הטובות ביותר הן: VTR,XSI,ראלי.

על מה עדיף ללכת, בהנחה שמה שחשוב לי זה הנאה מהמכונית וביצועים טובים.

 

ומה בדבר 205 GTI איך היא נכנסת למשוואה הזאת?

פורסם
אז ממה שהבנתי האופציות הטובות ביותר הן: VTR,XSI,ראלי.

על מה עדיף ללכת, בהנחה שמה שחשוב לי זה הנאה מהמכונית וביצועים טובים.

ומה בדבר 205 GTI איך היא נכנסת למשוואה הזאת?

 

205 יקרה מאוד לאחזקה, וקשה מאוד למצוא אחת טובה. היא גם הרבה פחות מודרנית מאחרות.

RSI תתן לך מספיק כוח (9 שניות למאה בערך, לא?) והתנהגות כביש טובה למדי. בנוגע לצריכת הדלק - בעלי הרכב בוודאי יוכלו להגיד.

106 או סקסו ספורטיביות יתנו לך ביצועים סבירים (9-10 שניות ברוב הדגמים שבתקציב), והתנהגות כביש טובה מאוד. אבל גם אותן קשה למצוא.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אז בינתיים המועמדות הרציניות שאני שוקל לקנות הן:

RSI

ראלי או XSI

VTR

 

ואני ממש לא יודע להחליט איזה מהם עדיפה, מישהו יכול לעזור לי להחליט?

פורסם

אסור לשכוח שמדובר בצרפתייה ספורטיבית משומשת, לכן מומלץ לא להשתמש

בכל התקציב לטובת רכישת הרכב, אלא לשים בצד אי אלו אלפים לצורך תיקונים

אם וכאשר יבואו....

 

בהתחשב בכך שראלי ו XSI , רוב הסיכויים שהן עברו חיים קשים (וגם RSI)

הייתי הולך על VTR שבדרך כלל חייה יותר קלים.

 

עכשיו הבעיה היא רק למצוא אחת כזאת....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הדרישות:

1) מכונית בעלת ביצועים טובים דיי ספורטיבית ובעלת פוטנציאל לשיפורים.

2) אחזקה לא יקרה מדי.

3) דיי חסכונית בדלק.

4) אמינות, לא ממש חשובה.

5) ביטוח זול.

6) תקציב בסביבות 30K-35K.

7) שתיהיה דיי בטוחה גם אקטיבית וגם פסיבית.

8 ) מנוע 1400-1600 וגיר ידני ואך ורק ידני.

9) שנתון מ93 והלאה.

 

כעיקרון המכונית מיועדת לנסיעה כל יום מת"א לחולון.

 

האופציות שמצאתי מבחינת התקציב הן:

 

פיאט פונטו 75, פיגו 205 רגילה או אפילו GTI, 106 ראלי,XSI,XS, איביזה,פולו

סיטרואן סקסו ורנו קליאו.

 

הצעות בעד ונגד כל מכונית יתקבלו בברכה אנא עזרו לי להחליט איזה מכונית לקנות.

 

בתודה FIAT.

 

למרות שיש כאן קונפליקט מסויים בין סעיף 2 ו 4 (אם אמינות לא חשובה לך, איך אתה מחפש רכב "ספורטיבי" עם אחזקה לא יקרה ?). רכב ספורטיבי בתקציב הזה לא נכלל תחת ההגדרה של "אחזקה זולה" ו"אמינות טובה".

 

בנוגע למה שהצעת, תשקול ZX 1.8/1.9/2.0 ידנית.

ה 1.8 נהנת מכיול רך יותר - והיא, כמו הדגמים החזקים יותר, מהווה פוטנציאל לא רע לשיפורים. בין ה 1.9/2.0 ל 1.8 יש הבדל, עד כמה שזכור לי, בסרן האחורי. אם אתה הולך לכיוון שיפורים, זה לא משנה ה-מ-ו-ן - החלפת בולמי זעזועים וקפיצים (מה שגם ככה נכלל תחת "שיפורים") ישדרג אותך מהבחינה הזו.

היתרון של ה 1.8 על פני ה 1.9/2.0 הוא שברובן עברו חיים קלים מאוד וניתן למצוא אקסמפלר במצב טוב מאוד. הדגמים הספורטיביים עברו התעללות קשה וקשה למצוא מכונית במצב טוב.

 

בנוסף לכל, ברצוני להזכיר שמרבית האנשים שמחפשים "ספורטיבית" אינם ממש מנצלים את התכונות הספורטיביות של הרכב ואינם שמים דגש על היגוי (תחושה, מהירות) ותכונות שילדה. אי לכך, לעיתים שווה "להתפשר", תיאורטית, על תכונות אלו ולקחת מכונית שיותר מתאימה לצרכי היום-יום עם קורטוב ספורטיבי מאשר לסבול את החסרונות של "ספורטיבית אמיתית" ברוב הזמן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בקשר ל ZX חשבתי יותר בכיוון של מכונית קטנה, כמו ה 106 והסקסו, וZX נראית לפי דעתי כמו מיני משפחתית ולא סופר מיני.

כמו שאמרתי אני אלך יותר בכיוון של ראלי ,XSI או VTR.

פורסם
בקשר ל ZX חשבתי יותר בכיוון של מכונית קטנה, כמו ה 106 והסקסו, וZX נראית לפי דעתי כמו מיני משפחתית ולא סופר מיני.

כמו שאמרתי אני אלך יותר בכיוון של ראלי ,XSI או VTR.

 

אני במקומך הולך על ה VTR. הראלי ו XSI בדרך כלל שחוקות, ואם לא, יש להן יותר פוטנציאל לבעיות. ה VTR יותר רגועה ופחות עצבנית מהם, וניראת טוב מאוד לטעמי (ראיתי אותה השבוע....יפהפיה). יש לה יכולות ספורטיביות, והיא מהנה. ראלי, אם אתה הולך על אחת, תצטרך ללכת על אחת שהיא דור ראשון, שנת 95 או 96 תכנס לך בתקציב, אבל ה 95 כמעט ואין בהן כלום. הגה כח - אין. חלונות חשמליים - אין. מזגן - אין. למרות שלחלק מהמכוניות יש אולי מזגן למשל וחלונות חשמליים כי הן היו אופציה, אבל עדיין, אין באוטו איבזור בגרוש וממש ספרטני. ABS? תחלום. בגלל זה אישית לא הייתי הולך על הראלי, אלא פשוט מחפש VTR נחמדה.

Back to the original - NC again.

פורסם

" אבל ה 95 כמעט ואין בהן כלום. הגה כח - אין. חלונות חשמליים - אין. מזגן - אין. למרות שלחלק מהמכוניות יש אולי מזגן למשל וחלונות חשמליים כי הן היו אופציה, אבל עדיין, אין באוטו איבזור בגרוש וממש ספרטני. ABS? תחלום. בגלל זה אישית לא הייתי הולך על הראלי, אלא פשוט מחפש VTR נחמדה"

 

כל הדברים שציינת שאין בראלי אני ממש לא צריך.

 

חלונות חשמל- ממש לא, פחות כאב ראש ללכת כל פעם ולהחליף מנוע ולהחליף את המנגנון,הידית יותר טובה ואין איתה שום תקלות.

הגה כוח- לפי דעתי הגה כוח ממש לא נחוץ בראלי.

ABS- כנ"ל.

הדבר היחידי שאני לא מוכן להתפשר עליו זה מזגן.

לכן לפי דעתי אין טעם לוותר על הראלי בגלל כל הדברים שציינת שאין בה מה עוד שאני נוטה לקנות אותה.

פורסם
אני במקומך הולך על ה VTR. הראלי ו XSI בדרך כלל שחוקות,

 

אחלה של רעיון!

 

אם לא היית אומר את זה , לא הייתי חושב על זה כמה הודעות קודם...

:evil:

 

האמת, שלקח לי איזה 3 דקות להבין על מה אתה מדבר בהודעה הזאת ומה אתה רוצה מהחיים שלי, אבל רק אז הבנתי.... גם אתה רשמת את זה....ואפילו לא שמתי לב :oops: . אבל בלי קשר, תוכן ההודעה שלי שונה לגמריי משלך, אז הדבר היחידי שמשותף לשני ההודעות זה הפתיח....אז להירגע.

Back to the original - NC again.

×
×
  • תוכן חדש...