Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה באמת מאזדה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה, שאלה רצינית רגע,

אני עובר לתומי היום בסוכנות סובארו ליד הבצפר שלי, *** עריכה - בצפר = בית הספר, המקום בו מלמדים אותי לכתוב *** והמוכר מספר לי שיש ריפודי עור (כאילו שמעניין לי תביצ*ם), אז אני אומר לו, יש לי גם במאזדה 6 פרימיום, אז הוא אומר , "זה אוטו זה" ?

בהתחלה אני לא מתחייחס (אני לא מתיייחס להרבה דברים),

אבל אז רק בעצם אני קולט לאט לאט יותר ויותר יתרונות כולל מחיר זול יותר, בהיצע המקביל של סובארו, ה B4, שמגיע עם הנעה כפולה (הנאה כפולה), מנוע 2.0 חביבי למדי, שמוציא כמעט זהה למנוע ה 2300 של המאזדה פרימיום, ובכל זאת, המחיר זול באיזה כמה, 10 אלף? נגיד נשים תוספות וכו', ריפודי עור וכו', או איזה גרסא טיפה יותר נחמדה, אני לא בדיוק מתמצא, בכל מקרההה

מה אני בא להגיד, פתאום הבנתי שבאמת לסובארו יש היצע יותר טוב, תמורה יותר טובה לכסף.

אז השאלה היא,

למה עדיין אנשים הולכים למאזדה, וחוטפים את המכוניות..???

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מלא סיבות.......

 

הישראלי חושב על איך הוא ימכור את האוטו הרבההה לפני שהוא קנה אותו בכלל.

ורוב הלאנטיסים האלה בכלל ליסינג. מדינת ליסינג.... טוב שאין תינוקות בליסינג...

פורסם

קסנון פה יש לך טעות אני נהג בוס וקיבלתי את ה B4 חדשה ואני רוצה להגיד לך שאולי האוטו לא מהיר בפתיחות כמו שכולם רק חושבים( הכוונה לכם פה באתר חשוב הפתיחה וזאת טעות) כי החוזק שהמנוע הזה מייצר המאזדות העלובות שמתפרקות בכניסה לבור וכל הפלסטיקה שנראית כמו שברולט(דייהו) לא יגיעו בחיים לזה.

וכמו שאמרתם שיטת העדר הקונה הישראלי הוא הטמבל האידאלי לעבודה בעיניים.

פורסם

ואולי זה ישמע לכם מאוד מוזר, אך יש אנשים שאוהבים את המראה של מאזדה יותר מאשר את המראה של הB4, באמת יש כאלה..

 

 

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
חברה, שאלה רצינית רגע,

אני עובר לתומי היום בסוכנות סובארו ליד הבצפר שלי, *** עריכה - בצפר = בית הספר, המקום בו מלמדים אותי לכתוב *** והמוכר מספר לי שיש ריפודי עור (כאילו שמעניין לי תביצ*ם), אז אני אומר לו, יש לי גם במאזדה 6 פרימיום, אז הוא אומר , "זה אוטו זה" ?

בהתחלה אני לא מתחייחס (אני לא מתיייחס להרבה דברים),

אבל אז רק בעצם אני קולט לאט לאט יותר ויותר יתרונות כולל מחיר זול יותר, בהיצע המקביל של סובארו, ה B4, שמגיע עם הנעה כפולה (הנאה כפולה), מנוע 2.0 חביבי למדי, שמוציא כמעט זהה למנוע ה 2300 של המאזדה פרימיום, ובכל זאת, המחיר זול באיזה כמה, 10 אלף? נגיד נשים תוספות וכו', ריפודי עור וכו', או איזה גרסא טיפה יותר נחמדה, אני לא בדיוק מתמצא, בכל מקרההה

מה אני בא להגיד, פתאום הבנתי שבאמת לסובארו יש היצע יותר טוב, תמורה יותר טובה לכסף.

אז השאלה היא,

למה עדיין אנשים הולכים למאזדה, וחוטפים את המכוניות..???

בגלל שאפילו אם אני אשתוק על השטויות שלך על ההנעה הכפולה (לפי מבחנים, ההנעה הקדמית של ה 6 הקודמת היתה טובה ואוחזת יותר מההנעה כפולה של ה B4, גם על משטח רטוב). בתוספות של המזדה פרימיום, שוות הרבה יותר מ 10K.

 

פנסי הלוגן, טיפטרוניק, ריפוד עור, רק התוספות של המזדה הצדיקו בזמנו את התוספת כסף.

 

אז אתה אמרת הנעה כפולה מול הנעה קידמית ו 10K פחות - אז הסוברו היא מציאה :?:

באמת אחלה השוואה ...

 

יאללה ילד לך לישון ...

 

נ.ב אין מדברי פה להסיק על דעתי על הרכבים הנ"ל (אני מעדיף קטנות חמות במחיר נמוך או דומה בלי מלח), לדעת מומחים ה 6 הקודמת ניצחה את הסוברו ואילו החדשה פחות טובה ונופלת\שווה לה ...

פורסם

למה אנשים קונים אופל ולא פולסווגן?

למה אנשים קונים טויוטה ולא מיצובישי?

למה אנשים קונים מרצדס ולא אאודי?

 

זה שאלה שמעסיקה כל יו"ר של יצרנית רכב, מי שימצא את התשובה לזה יהיה מליארדר.

פורסם

מאזדה 6 עם מנוע 2.0 יותר מהירה בתאוצה עד 100 ובתאוצות ביניים מה-B4.. (היה מבחן בגליון אוטו של חודש אוקטובר).

תיבת ההילוכים של ה-B4 די מסרסת את המנוע, היא בעלת ארבע הילוכים בלבד, ארוכים מאוד, דוגמה: הילוך שני עד 120, הילוך שלישי עד 190 קמ"ש!!!

 

יתרונה של מערכת ההנעה הכפולה מתבטא יותר בכביש רטוב.

מבחינה פנימית לדעתי ה-B4 עדיפה על המאזדה, וכך גם חיצונית אבל זה כבר טעמי האישי.

פורסם
בגלל שאפילו אם אני אשתוק על השטויות שלך על ההנעה הכפולה (לפי מבחנים, ההנעה הקדמית של ה 6 הקודמת היתה טובה ואוחזת יותר מההנעה כפולה של ה B4, גם על משטח רטוב). בתוספות של המזדה פרימיום, שוות הרבה יותר מ 10K.

 

פנסי הלוגן, טיפטרוניק, ריפוד עור, רק התוספות של המזדה הצדיקו בזמנו את התוספת כסף.

 

אז אתה אמרת הנעה כפולה מול הנעה קידמית ו 10K פחות - אז הסוברו היא מציאה :?:

באמת אחלה השוואה ...

 

יאללה ילד לך לישון ...

 

נ.ב אין מדברי פה להסיק על דעתי על הרכבים הנ"ל (אני מעדיף קטנות חמות במחיר נמוך או דומה בלי מלח), לדעת מומחים ה 6 הקודמת ניצחה את הסוברו ואילו החדשה פחות טובה ונופלת\שווה לה ...

רק תיקון קטן...פנסי קסנון, תאמר את הפירוש המדויק, שלא יחשבו פנסי H4.
פורסם

למה עדיין קונים מאזדה?

היתרונות של מאזדה הם תמורה טובה לכסף ושוק מעולה.

 

אני אישית הייתי הולך על הסובארו, פשוט בגלל שאני לא אוהב מאזדה (טעם אישי).

 

senda, לפי איזה מבחנים קבעו שההנעה הקדמית של מאזדה טובה יותר מההנעה הכפולה של ה-B4?

אפשר קישור? מעניין אותי לקרוא...

פורסם

אני מצטרף אל GOLF בבקשה שלו ..

בנוסף SENDA נתתי רק דוגמאות, זה לא הכל.. אבל למה שלא תתפוס תחת עלי כי אני צעיר?

כי אני לומד בבצפר!!!! כן בצפר!! נוח לרשום.. ודרך אגב, אני כבר סיימתי ללמוד.. מה לעשות

שבאיסיקיו עם כל החברים, אין לי זמן לרשום בית ספר, אז אני רושם בצפר..

וזה לא סתם בצפר, כיתה יא'. ;-) אני את הבגרות שלי בלשון, כבר עשיתי!

***אם כל כך לא נוח לך לרשום , אתה מוזמן לכתוב במקום אחר. בפעם הבאה שתעבור על כללי הפורום בצורה כזו , תקבל ריתוק 30 יום. הרס"ר.****

בכל מקרה, זה לא רק העניין, כששאלתי לפני הרבה זמן כאן בפורום אנשים, איזה אוטו לקחת, מאזדה 6 או B4 (או עוד הרבה רכבים היו.. היה גם אקורד וכו' וכו'), אנשים דירגו את הB4 במקום הראשון, כן, רוב האנשים רצו לקחת B4, בפועל זה לא מה שקורה, ואני כבר קיבלתי את התשובה לשאלה הזאת..

משהו עם צאן ועדר..

תודה! ;-)

פורסם

ההנעה הכפולה לא תרמה הרבה לסובארו B4 מנוע 2.0 ליטר.

בכתבה שקראתי נדמה לי בהגה (אוכל לבדוק זאת מאוחר יותר) הם עשו השוואה בין השניים (שניהם בגרסאת ה-2.0 ליטר) על כביש רטוב. והמאזדה עם ההנעה הקידמית יצאה הטובה ביותר מבחינת האחיזה לעומת הסובארו. אומנם הנעה כפולה אך לא מספיק תורמת.

כמו כן מבחינות רבות הם עוד אהבו את המאזדה יותר מאשר הסובארו.

 

לדעתי מאזדה עשו שינוי ניכר מאוד בתחום האחיזה בשני המחליפות שלהם, המאזדה 3 והמאזדה 6.

 

יותר מאוחר כשאהיה בבית אוכל לדעת בדיוק באיזה מגזין זה בוצע ולהעלות ממנו סקירות קצרות ועיקריות לגבי היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם
בכתבה שקראתי נדמה לי בהגה (אוכל לבדוק זאת מאוחר יותר) הם עשו השוואה בין השניים (שניהם בגרסאת ה-2.0 ליטר) על כביש רטוב. והמאזדה עם ההנעה הקידמית יצאה הטובה ביותר מבחינת האחיזה לעומת הסובארו. אומנם הנעה כפולה אך לא מספיק תורמת.

כמו כן מבחינות רבות הם עוד אהבו את המאזדה יותר מאשר הסובארו.

שתי נקודות:

 

1. הנעה כפולה משפרת אחיזה תחת האצה בלבד.

2. 'בהגה' גם כתבו שקליאו ספורט היא מכונית מנהלים קטנה. אז כתבו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
...שאולי האוטו לא מהיר בפתיחות כמו שכולם רק חושבים( הכוונה לכם פה באתר חשוב הפתיחה וזאת טעות)
כן, זה מופיע בתקנון האתר... "הפתיחה חשובה, היא חברתך. שמור עליה, נצור אותה - ונקה אותה יומית".

בגלל זה רוב חברי האתר נוהגים בעגלות עם 103 כ"ס :wink:

 

כי החוזק שהמנוע הזה מייצר המאזדות העלובות שמתפרקות בכניסה לבור וכל הפלסטיקה שנראית כמו שברולט(דייהו) לא יגיעו בחיים לזה.

וכמו שאמרתם שיטת העדר הקונה הישראלי הוא הטמבל האידאלי לעבודה בעיניים.

לא שאני חובב גדול של הרכב הזה, אבל...

אני לא יודע באיזה מאזדות אתה נסעת בזמן האחרון, אבל לדעתי ה-6 (לא בגרסת ציי רכב) נראית מצויין

מבפנים - עליה של כמה רמות לעומת ה-323. פלסטיקים איכותיים, צבעים נעימים ועיצוב נעים (במיוחד בגרסת פרימיום).

 

כנ"ל לגבי המיאטה - מתפרקת מבפנים היא ממש לא.

 

מתפרקת? נו באמת.


×
×
  • תוכן חדש...